مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگ بهار هستم

صدای پای بهار طبیعت به گوش می آید!به یاد می آورم که دلتنگ بهاری هستم که سرآغاز آمدنش طلوع یک گل است!. طلوع گل نرگس!
در این روزهای پایان زمستان، جان غربت را در شوق وصالت، با اشکهایم، می شویم و می گویم بیا!بیا که بی تو تماشای گل غم انگیز است و بهار با تو بهار است، بی تو امتداد زمستان!شکوفه های منتظر بهار من، بی حضور تو، گریانند و ناشکفته، با حضور تو خندانند و بشکفته!
ای نگار بهاری من!پناه می برم به پنجره انتظار تا شاید ضرباهنگ حضورت را رساتر بشنوم!
ای بهار من ای همه هستی من!نسیم بهار می وزد بیا که بی تو بهار را صفایی نیست. بیا که از فراقت درخت امیدم ناله خشکیدن می نماید و در عطش  حضورت می سوزد.

  • ۸۷/۱۲/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

  • مامان مریم
  • دوست دارم بهار گل ها را
    زندگی در کنار گل ها را
    می رود آن تک سوار و با خود
    می برد عطر و بوی گل ها را
    سلام،قلب یه بخش زیبا وخصوصی هر آدمه تبش زیباست وجسم مختص عاشقه ... از زیباترین لحظه هاست جسم معشوق در آغوش عاشق....
  • تنها مسافر
  • واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه .
    که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه
    سلام


    پیشاپیش سال نو را تبریک می گو یم
    دلم فریاد می خواهد ، ولی در انزوای خویش

    سلام ممنون شعرهات خیلی قشنگ بودنددوست داشتی وبلاگ من رو هم ببین
    سلاممممممم
    """ با مدل لباس عروس آپ کردیم """
    بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد
    بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد
    بهار 1388 پیشاپیش بر شما مبارک
    سلام
    خوب بود
    به امید پیروزی حق
    فعلا"
    به منم سر بزن منتظرم
    سلام!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی