مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

با لبانت برای همه لب ها سخن گفته ام

قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی که ببینی
یا چیزی که بدانی ...
من درد مشترکم
مرا فریاد کن ...
درخت با جنگل سخن می گوید
علف با صحرا
ستاره با کهکشان
و من با تو سخن می گویم
نامت را به من بگو
دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده
من ریشه های تو را دریافته ام
با لبانت برای همه لب ها سخن گفته ام
و دست هایت با دستان من آشناست ...
  • ۸۸/۰۱/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

  • شبکه هواداران مهندس میرحسین موسوی
  • برای حمایت از مهندس میرحسین موسوی، به شبکه هواداران او بپیوندید
    منتظر حضور شما هستیم
    سلام
    خوشحالم باهتان اشنا شدم
    امیدوارم این اشنایی پایدار باشد
    www.iliyasepas.blogfa.com
    ما جمعی از شاگردان استاد ایلیا ، قصد داریم تا در روز معلم امسال ، زیباترین و صمیمانه ترین سپاس های خود را نثار بزرگ معلمی کنیم که روح زندگی را در جان های خسته مان دمید و چشم های فروبسته مان را به روی معنای راستین زندگی گشود. بزرگ مردی که کلام اش و نگاهش آتشی افکند در نیستان وجود مان و چشمه ای زلال شد برای سیرابی تشنه کامی های مان و نوری که روشنی بخشید به تاریکی های وجودمان ....

    در این ایام که سپاه تاریکی می خواهد به خیال خام خود خورشید فروزان زندگی مان را به ابزار پلید نیرنگ و دروغ و تحریف خاموش کند ، می خواهیم وفاداری مان را به بزرگ معلم زندگی مان که آموزه های هنر زندگی متعالی اش لحظه به لحظه هدایتگرمان به سوی ساحل نجات و رستگاری بوده است نشان دهیم.

    اگر شما نیز می خواهید جای خالی تان را در این « جنبش سپاس از استاد » پر کنید ، کافی است متون و سایر محصولات خود را (شامل متون اعم از ؛ دریافت ها و تاثیرات استاد و تعلیماتش بر زتدگی تان ، تحولات ، تغییرات مرتبط با آن ، خاطرات شاخص ، اشعار و متون تقدیمی با مضمون سپاس ، سایر تولیدات با همین مضمون اعم از کلیپ ، پاورپوینت، کارت پستال ، پوستر و ... ) را به آدرس ایمیل iliyasepas@gmail.com ارسال نمائید .
    موارد ارسالی ضمن قرار گرفتن در وبلاگ بمناسبت روز معلم در یک پکیج الکترونیکی به صورت مدون و متناسب با قالب های محصولات واصل شده جهت استفاده آحاد مختلف جامعه به صورت گسترده توزیع خواهد شد.



    کانون قدرشناسان ایلیا
    فروردین 1388
  • جومونگ (مانی)
  • سلام خوفی ؟

    افشین قطبی سرمربی تیم ملی شد

    خوشحال میشم به من سربزنی

    بای
    باد می آید وخیال میبرد،
    برای ماندن وبودن دبرنیس اگرخودت باشی.
    سلام دوست من

    زندگی دفتری از خاطرهاست
    یک نفر در دل شب
    یک نفر در دل خاک
    یک نفر همدم خوشبختی هاست
    یک نفر همسفر سختی هاست
    چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد
    ما همه همسفریم
    اگه با لینک موافقی خبرم کن
    منتظرم..........
    وبلاگ شیک و شکیلی داری . سرعت لودش بالا مطالبش جالبو دوست داشتنی ...

    تبریــک . امیدوارم موفق باشی در تمام مراحل زندگیت
    سلام
    ممنون که بهم سر زدی و کلی از خوندن شعر شاملو که نوشتی لذت بردم.
    موفق باشی
    عکس از عبور اتوبان از داخل یک ساختمان
    قسمت عکس در سایت
    ساخت دی وی دی با 500 گیگا بایت ظرفیت
    قسمت اطلاعات علمی در سایت
    سلام من بعد قرنها اومدم

    وبلاگت قشنگتر شده هاااااااااااا خیلی عالیه

    راستی منم آپ کردم

    خوشحال میشم بهم سر بزنی
    سلام ممنون از حضور گرمت
    با سلام خدمت تو دوست عزیز
    اول خسته نباشی
    دوم وب زیبایی داری با پستهای خوب
    سوم اینکه من از محله شادی مزاحمت شدم
    از وبت خوشم اومد و اونو بانام مسافرباران لینک کردم
    تو هم اول یه سری به محله ما بزن بعد ازنظر دادنت اگه خواستی وب مارو با نام زندگی در محله عشق و شادی لینک کن
    مطمئنباش از اومدن به محله ما پشیمون نمیشی
    موفق باشی
    ممنون
    بای
    salam mamnoon webloge u ham kheyli matalebe ghashangi dare age ykam be decoresh beresi ali mishe !
    دلتنکی عجیبی: که سخت تراز مردن است.(شبنم)
    salam man linket kardam khosahhal misham bazam behem sar bezani barat arezooye movafaghiyat mikonam rasti in sheret mahshare age eshkali nadashte bashe to weblogam bezaramash mishe?!
    salam hamoon shahnaz & fardin mer30-
    سلام مسافر باران.یه شکوه دلتنگ هست که خودشو سر گرم وبلاگش کرده و دلخوشیشی شده شما دوستای مهربون.بیا پیشم.منتظرم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی