مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

برای تو میخونم که بیایی گریمو ببینی از پشت دیوار

 
برای تو میخونم که بیایی گریمو   ببینی از پشت دیوار
قصه تلخ خداحافظی رو تو دفتر بنویسی برای آخرین بار

شکل دلتنگیم من که دربند شدم اگرچه اسیر تنی سردم
میخام بشناسمت پس منو زندونت کن اگه گریه کردم

لحظه باریدن بارون خاطرات میان اما موندن اثر نداره
تو نیستی و تن خسته من راهی جز رفتن به سفر نداره

وقتی بارون میباره زیر بارون میشینم حرفات یادم میاد
تورو نمیدونم اما دل من روزهای با تو بودن رو میخاد

فرصتت کمه میدونم اما میخاست تو رو لحظه رسیدنت
مسافری تنهام که همیشه منتظرم واسه دوباره دیدنت

از گذشته ها این یادم مونده که گفتی میرم و برمیگردم
اما تو نبودی ببینی در غم نبودنت با خاطره سر میکردم

تا چشم به هم زدم رفتی اما هنوز از نیومدنت بیخوابم
جزیره انتظار من راهی نداره جز اینکه میگه من سرابم

میخام بگم دوستت دارم آخه هنوز رفتن رو باور ندارم
میمیرم و چاره ایم جز وصیت توی لحظات آخر ندارم

برا دور شدن خاطره ها راهی جز رفتنم به غصه نیست
قصه دنیا رو خوندم تا دیدم چیزی غیره یه قصه نیست

اینجا آخر دنیاست میدونم مرگ من بیصداست میدونم
کاشکی دلم بمیره که مردن سهم دل تنهاست میدونم

یه روز عاشق میشی که آشیونت شده لبریزه درد جدایی
سهم تورو از عاشقی تویه دفتر زندگی مینویسن تنهایی

یه روز میاد که باید دستات رو به دل بی کسی بسپاری
روزی که برا گم شدن خاطراتت باید بگی که رهسپاری

میرسی اما اگه بدی دستات رو به حضور خلوت سردی
میایی برا همیشه زیر بارون بری اما نرفته باید برگردی

تو که نیستی شعرهای شبونم اسیر مردنهاست میدونی
بعده تو مردم که رفتنت از اینجا آخر دنیاست میدونی

  • ۸۸/۰۲/۲۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۱)

با سلام خدمت دوست عزیزمگامیدوارم که حالت خوب باشه
پست جالب و خوبی بود
اومدم بگم تازه اپیدیم ، خوشحال میشیم که یه سری به ما بزنی
و در نظر سنجی های ما هم شرکت کنی
ممنون
موفق باشی
بای
فروشگاه سیمکا با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری دارد. .2برای سفارش و خرید محصولات بر روی لینک خرید پستی کلیک کنید. .3برای سهولت کار شرکت پست آدرس را به صورت کامل و دقیق وارد کنید. .4وارد کردن کد پستی 10 رقمی برای خریداران محترم الزامی است. .5سفارش خود را به اطرافیان اطلاع دهید تا در عدم حضور شما محصول را دریافت کنند.6جهت تایید سفارش با شما تماس تلفنی بر قرار می شود. .7هزینه پست را طبق فاکتور به مامور پست پرداخت کنید. .8زمان تحویل محصول شما بین 4 تا 8 روز کاری است. 9.در صورت تاخیر در تحویل محصول از ثبت مجدد سفارش خودداری کنید.
موفق باشید
سلام وبلاگت خیلی قشنگه

میخواستم بهت یه سایت معرفی کنم که واسه هر کلیک 100 تومن میده !!

اگه به لینک نگاه کنی می فهمی که اصلا واسه من هیچ سودی نداره و فقط می خوام شما هم استفاده کنید
اصلا زیر مجموعه گیری هم نیست !
اینم می تونی بخونی :
http://www.sabaclick.com/100.htm


اینم لینک ثبته نام:

http://www.sabaclick.com/page-customer_signup.html


موفق باشید راستی شما می تونید با گزاشتن لینک باکس ما سایته خودتونو در خیلی از سایت ها نشون بدید امارتون چند برابر میشه

اینم از لینک باکس ما :
www.boxiye.mihanblog.com

سایته منم اینه :
www.bestp30.ir























------------------------

خفن ترین برنامه ها در
www.m0rtalkombat.com

خفن ترین لینک باکس
www.Padash.Mihanblog.com
سلام.

دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری...

در حال حاضر من دارم 3 تا وبلاگو مدیریت میکنم که آدرسشو واستون میزارم و شما

بازدید کنید و اگه تمایل داشتید خبر بدید تا تبادل لینک کنیم...

با لینک کردن این 3 وبلاگ من هم شمارو در هر سه وبلاگ لینک میکنم....

در ضمن با کلیک بر روی بنر های وبلاگ از ما حمایت کنید مطمعناَ شما هم ضرر

نمیکنی.

www.mobile-downloade.blogfa.com (دانلد رایگان نرم افزار-تم-بازی و...مبایل)

www.ghafaseashegha.blogfa.com (اندیشه های نیرو بخش)

www.gutarist.blogfa.com (گیتار یعنی آرامش،آکورد-ملودی-ساز شناسی دانلد

آهنگ و...)

به امید دیدار...

همیشه سر بلند و پیروز باشید
سلام دوست عزیز
این آدرس وبلاگ منه
winsharp.blogfa.com
خوشحال میشم بهم لینک بدیدم
ممنون از توجهتون
  • ღღ♥ღ ღ اتاقچه عشق ღ ღ♥ღღ
  • سلام
    وب نازی دارین
    مایل به تبادل لین هم هستید ؟
    عشق من... یادم کن گاهی که به دل دارد راهی تو که از دردم آگاهی.
    یه دنیا یه دنیا , عاشق من بدون که به عشقت , صادقم من , تو مست خویش و من , مست عشقم اگه نباشی می میرم , بیا که عمر از سر گیرم.
    تا هستم..... با یادت شادم. آخه دل بر تو دادم دیگه از غم ها آزادم.
    یه دنیا یه دنیا , به انتظار دیدنت به لحظه رسیدنت دل داره پر پر می زنه از سینه ام پر می زنه.
    ای چشمه حیات من فرشته نجات من شوق نفس های منی همیشه رویای منی.
    یه دنیا یه دنیا , عاشق من بدون که به عشقت , عاشق من بدون که به عشقت , صادقم من , تو مست خویش و من , مست عشقم اگه نباشی می میرم , بیا که عمر از سر گیرم.
    صادقم من , تو مست خویش و من , مست عشقم اگه نباشی می میرم , بیا که عمر از سر گیرم.
    عشق تو در قلب من هدیه جاودانه است برای زنده موندن , قشتگ ترین بهانه است.
    دوست داشتن تو مثل عطر خوش بهاره , با تو نفس کشید پایان انتظاره.
    یه دنیا یه دنیا , عاشق من بدون که به عشقت , صادقم من , تو مست خویش و من , مست عشقم اگه نباشی می میرم , بیا که عمر از سر گیرم.اگه نباشی می میرم بیا که عمر از سر گیرم

    سلام
    خوبی
    چه وبلاگ با حالی دارید خوشحال میشم به من هم سر بزنید و از آسمان نگاهت ستاره ای را برایم به نشان بگذاری
    عشق مانند هوا همه جا جاری هست
    پس تو نفسهایت را قدری جانانه بکش
    دل شکسته جوان
    سلام وبلاگ زیبایییداری خســــــــــــــــــــــــــــــــــته نباشی ... شعرات هم محشر بودن ..... به منم سر بزن خوشحال می شم
    سلام سلام به به چه وب رویایـــــــــــــــی واقعا خسته نباشیبه منم سر بزن ممنون می شم







    سلام پرستو هستم وب لاگ باحالی داری خوشحال میشم به جمع ما بپیوندی ما یک انجمن کاملا تخصصی که در اون سرویس وی پی ان رایگان داده میشه و همچنین سرویس مستقیم کننده لینک رو هم به صورت کاملا رایگان از رپیدشر مگا آپلود رو دارا هستیم vpn raygan www.online-dl.com/vpn
    yahoo id: kfwu_Test
    MrSharif From Ahwaz
  • آموزش زبان از طریق sms برای اولین بار در
  • آموزش زبان از طریق sms

    هر روز صبح که از خواب بلند می شوید یک اس ام اس آموزشی زبان انگلیسی دریافت می کنید.

    جدیدترین روش آموزش زبان انگلیسی برای تمام سنین و در سه سطح مقدماتی - متوسط - پیشرفته.

    آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس برای اولین بار در ایران :

    www.lbs.ir

    Learn By Sms

    WWW.LBS.IR
    سلام مسافر
    با بوی باران باش تا با تو باشم
    سلام دوست عزیز
    ...........................................
    ...................................................
    و بعد از رفتنت انگار من مردم!
    انگار ناجوانمردانه بر زمین خوردم
    ...........................................................
    کوچه پس کو.چه ها سراغ اونو از من میگیرند .....سلام مرس سر زدی سر فرصت وبت و میخونم
    سلام
    روزبروز پرشورتر
    موفق لاشی
    سایت خیلی باحالی داری.
    سلام
    به روزم و منتظر
    بد نبود!
    یعنی زیبا بود!
  • سیاوش هیچکس
  • سلام چه وب جالب و زیبایی دارید سلیقتون خیلی جالبه بیا طرف من که منتظرتم بیا
    دوست عزیر سلام
    مطالب جالب و خواندنی در وبلاگتون دیدم .
    برای همین خوشحال میشم افتخار بدید ضمن ملاحظه وبلاگم و شرکت در نظر سنجی ، مرا با نام (( با مزه بیا تو )) و به آدرس :
    http://bamaze88.blogfa.com/
    لینک کرده و عکسها و مطالب جالبتون را برام به آدرس زیر ارسال بفرمائید:
    alirezakhan2005@yahoo.com
    باتشکر
    تنها انتقامی که میتونی از زندگی بگیریشاد بودن هست....همیشه لبخند بر لبداشته باش ......نمیخواهم شاهدگریه کسی باشم .....بخندتادنیا به روت بخنده....
  • سید سهیل مهرزاد
  • بلند آسمانم آرزوست

    تور استثنائی پرواز با هلی کوپتر

    برای شما که عاشق تورهای مهیج و جذاب هستید

    تهران – شمال – تهران


    اگر دوست دارید پرواز از فراز سلسله جبال
    البرز ، جنگل ، دریا ی شمال و مناظر کاملا بکر
    و دیدنی را تجربه

    کنید به ما بپیوندید.

    برای اولین بار این امکان را برای آن دسته از
    عزیزانی که قصد سفر به نمک آبرود ویا کلاردشت
    با هلی کوپتر

    دارند را فراهم کرده ایم .

    سفری کاملا مهیج ، با شکوه ، زیبا و به یاد
    ماندنی

    برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دیگر فعالیتهای ما، با شماره های
    77621490-021
    و
    77621491-021
    تماس حاصل فرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی