مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

استقبال مردم اصفهان از میر حسین موسوی

به گزارش قلم‌نیوز مهندس میرحسین موسوی در سفر خود به اصفهان پس از دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در استان ،برای گفت‌وگو با مردم استان اصفهان به سمت مسجد سید این شهر حرکت کرد. ازدحام جمعیت و ترافیک ایجاد شده به دلیل حضور مشتاقان و حامیان میرحسین موسوی باعث طولانی شدن مسیر حرکت شد. تعداد حامیان و مشتاقان مهندس موسوی به حدی بود که حتی خیابان‌های اطراف مسجد سید مملو از جمعیت شده و پلیس مجبور بود به انسداد مسیرهای منتهی به مسجد اقدام کند. 

جمعیت علاقمندان موسوی در جلوی مسجد تجمع کرده و یک‌صدا با یکدیگر شعار "صلی علی محمد بوی صداقت آمد" "صلی علی محمد بوی نجابت آمد" و "موسوی قهرمان امید نسل جوان" سر دادند. درحالی میدان جلوی مسجد در درون خود مسجد مملو جمعیت بود که همچنان رفته‌رفته بر جمعیت مشتاقان افزوده می‌شد. مردمی که نتوانسته بودند با اتومبیل‌های خود به نزدیک‌ترین محل برسند کیلومترها راه را پیاده طی کردند جمعیتی که متشکل از جوانان کهنسالان و حتی کودکان بود بالغ بیش از 15 هزار نفر تخمین زده می‌شود که حتی بر روی پشت بام مسجد نیز جایی برای نشستن نبود.

موج سبز رنگی از زنان و مردان که روبان‌های سبز رنگ روی دست خود بسته بودند و پرچم‌های سبزرنگ و یک‌صدا شعار سر می‌دادند "نصر و من الله و فتحا غریب"..."، .

هنگامی که مهندس موسوی به ایراد سخنرانی می‌پرداخت حاضران در جمع یک صدا فریاد می‌زدند "موسوی دوست داریم" "موسوی موسوی حمایتت می کنیم". وقتی مهندس موسوی نام شهدایی همچون محمد منتظری، خرازی ، همت و بهشتی را بر زبان آورد مردم گل‌هایی را به سویش پرتاب کردند. از طرفی دور تا دور مسجد با پوسترها و پلاکاردهای بزرگی با عنوان "میرحسین مرد دیروز امروز فردا" از سوی عشایر روستاییان و کارگران نصب شده بود.

زمانی که میرحسین موسوی بیان کرد که "هر سیاستی که باعث توهین به کیان ملی ما و عظمت ایرانی باشد منفور است" مردم یک‌صدا شعار می‌دادند "موسوی موسوی... تو را به حق قرآن... به حرمت شهیدان... برس به داد ایران".

در انتهای این مراسم دختری با روپوش مدرسه‌ای شاخه گلی را به مهندس موسوی تقدیم کرد و میرحسین پیشانی او را بوسید که همگان او را تشویق کردند. بلافاصله بعد از آن دختر بچه سه ساله دیگری نیز پیش میرحسین آمد و مهندس دست او را گرفت و بالا برد که این عمل موجب شد مردم یک صدا شعار دهند "سلام بر خاتمی درود بر موسوی" .

پیر مردی نیز موسوی را در آغوش گرفت و پیشانی او را بوسید. همچنین مرادی نقاش هنرمند اصفهانی تابلو نقاشی به وی اعطا کرد. در این حال مردم یک صدا با یکدیگر آهنگ "یار دبستانی" را با صدای بلند می‌خواندند. مجری برنامه زمانی که پیام حمایت امام خمینی رحمت‌الله علیه را در مورد میرحسین موسوی خواند جمعیت یک صدا فریاد زدند "رای ما رای تو میرحسین موسوی تا قامت میر حسین یک یا حسین دیگر".

  • ۸۸/۰۳/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید در تبریز هم سیل سبز پوشان طرفدار آقای موسوی در فلکه دانشگاه و جاهای دیگر در جریان بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی