مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۸۸/۰۳/۲۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

می نویسم موسوی و تو می خوانی احمدی، بخوان که دنیا دست توست امروز


امیدوارم پیش عقلت از این دروغ بزرگ خجل نباشی. و چگونه باشی تو که به راحتی دروغ می گویی انگاه احمدی نژاد متهم به دروغگویی می شود.
اشکال ندارد فقط این مورد نیست.
دم از "قانون گریزی" دولت زده می شود خودشان قانون گریز ترینانند.

چقدر از ریاکاران بدم می اید.
=========================
مدیر وب سایت:
دوست گرامی
شما هم حق دارید احساسات خودتونو بیان کنید
من به نظر شما احترام می گذارم
کاش شما هم بی نام نشان نبودید تا بهتر مردم به شما جواب بدهند .
در ضمن پایان شب سیه سفید است ..... مطمئن باش مردم با چشم باز نگاه می کنند و به خیابانها می آیند هیچ کس از جان خود سیر نشده است که خود را در مقابل گلوله قرار می دهد.
مطمئن باش که حقی ضایع شده است
امیدوارم در اینده از موضع گیری امروزت ناراحت نباشی ........
سلام دوست عزیز
ممنون بابت عکس قشنگت ....دمت گرم
تا کور وکلاج شود هرآنکه نتواند دید
این خبر ها رو حتما بخونید

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به موسوی:
سوابق انقلابی موسوی با رفتارهای کودکانه اخیر پاک شد

http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8803260811

----------------------------------

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)
غلط می‌کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد

http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8803260451

-----------------------------------
مادر و دختری به دست آشوبگران به شهادت رسیدند

http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8803261171
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
  • طرفدار دکتر احمدی نژاد
  • مرگ بر دیکتاتور واقعی.
    چطور یک بار موسوی در نخست وزیری، 2 بار هاشمی در ریاست جمهوری، 2 بار خاتمی در ریاست جمهوری، 3 بار کروبی در مجلس و یک بار هاشمی در مجلس از همین سیستم رای آوردند ، حالا آن وقت می گویید تقلب شده!!!! شما که از دل میلیون ها میلیون افراد ضعیف نگه داشته شده توسط همین سیستم مثلث شوم و فلاکت در ایران(موسوی، هاشمی و خاتمی) خبر نداری! رای ملت ایران فقط همین بچه قرتی ها که به دنبال فرهنگ برهنگی هستند نیست، با یاری امام زمان و هوشیاری ملت، این توطئه شوم نخست وزیر نکبت ایران نیز به پایان می رسد. این میرحسین چاخان اگه راست میگه باید آراء بازشماری بشه نه ابطال، نفرین بر این حقه باز.
    بنام آرام بخش دلها
    برادرم سلام
    مثل گذشته قبل از شروع از اینکه ممکن است نظرم موجب ناراحتی شما شود معذرت میخواهم
    از صف میلیونی حامیان موسوی گفته اید باید بگویم من هم آنان را قبول دارم و در نظر گذشته ام از 13 میلیون رای که برای او بود هم حرف زدم در صورتی که من
    گفته بودم در جشن پیروزی دکتر جمعیتی میلیونی آمده بودند ولی شما با ور نکردید ایکاش اخبار دیشب را بادقت گوش میکردید که میگفت جمعیت میلیونی تهران برای انزجار خود از آشوبگران و اغتشاش طلبان آمده بودند.
    بگذریم.............
    من واقعا متاسفم
    متاسفم که
    موسوی و هوادارانش با اعتراض وحشیانه به نتایج انتخابات حاضر به پذیرش شکست سنگین خود نیستند و در نمایشی کثیف و بر ضد ملت میزان پایبندی خود به دموکراسی و اخلاق و ادب را نمایش می دهند.

    متاسفم که در این میان بیانیه های موسوی بازنده صحنه انتخابات که با "نه" بزرگ مردم روبرو شده است در این آشوبها نقش اساسی داشته و میزان پایبندی وی به اخلاق و دموکراسی را به وضوح نمایش میدهدو از آشوب و اغتشاش لذت میبرد!

    متاسفم که موسوی چند روز پس از اعلام نتایج با حامیانش به خیابان میاید و آنها را تحریک کرده ومیگوید از آرای سبزشان (که البته وصد البته نمیدانم از کجا اینقدر مطمئن است که همه آرا بخود او اختصاص دارد) دفاع خواهد کرد
    متاسفم که دغدغه جوانان میهنم قطع اس ام اس و فیلتر شدن سایت است!
    (که البته این شرایط برای حامیان دکتر هم وجود دارد)
    من متاسفم که اگر در جامعه ام کسی از عدم سوء استفاده از بیت المال و دفاع از مظلومان ستم کشیده سخن میگوید دروغگو وبی ادب است!
    من متاسفم که از چهره محبوب کشورم که حداقل مورد تایید بیش از 24 میلیون است بعنوان یزید یاد میکنید!
    من متاسفم که برای دفاع از چهره محبوب کشورم باید زخم زبانهای بسیاری را متحمل می شدم!

    من متاسفم که برخی از معتمدین میهنم که من از آنان مرفه هان بی درد یاد میکنم لباسی روحانی به تن دارند!
    و بالاخره متاسفم که این آیه را در کامنت شما مینویسم
    انک لا تسمع الموتی و لا تسمع الصم الدعا اذا ولوا مدبرین
    قطعا تونمی توانی سخنت را به گوش مردگان برسانی ونمی توانی کرا ن را هنگامی که روی بر میگردانند و پشت میکنند فرا خوانی(نمل 27)
    بقول لسان غیب که میفرماید:
    یارب کجاست محرم رازی که یک زمان/دل شرح آن دهد که چه گفت و چها شنید
    حافظ وظیفه تو دعا گفتن است وبس/دربند آن مباش که نشنید یا شنید
    برای شما وخانواده تان آرزوی توفیق دارم
    اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من المستشهدین بین یدیه
    سر فراز باشی میهن من
    منتظر جوابیه شما میمانم !
    از من نپرس خوه م کجاست توو اون همه ویروونه
    دوست من سلام
    اگه از کشته شدن هم میهنانت ناراحتی اگه از حامیان موسوی هستی به خاطر خون اون جوونایی که شهید شدن به خاطر رای که دادی و نشمردن به وب زیر بیا و از میر حسین حمایت کن و به دوستانت هم آدرس رو بده
    با تشکر ستاد عدالتخواهان میر حسین
  • عاشق میر حسین
  • مدیر وب سایت:
    با عرض معذرت کامنت شما پاک شد.
  • عاشق میرحسین
  • امام علی (ع)...مملکت را به دو دسته افراد نسپارید چون این افراد ظرفیتشان پایین است و باعث هرج ومرج وبی عدالتی میشوند..1_خطیران 2_اهنگران(غربت ها) ولی دولت ما به دست یه انسان اهنگر افتاده.مردم ایران بدانید که دیگر ایرانی نخواهد ماندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی