مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

زندگی میتونه قشنگ باشه

زندگی میتونه قشنگ باشه میتونه مثل آسمون آبی و آبی و پاک باش

زندگی میتونه سبز باشه پر از آرامش و امید

  • ۸۸/۰۳/۲۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۶)

با سلام . وب جالبی دارین . اگه میخوای آمارت چند برابر بشه و لینکت تو هزاران سایت ایرانی به نمایش در بیاد از لینک باکس من استفاده کن . با هر آماری که داری تو لینک باکس قرار میگیری . 2 روزه ساختمش . به کمک شما هم احتیاج دارم . منتظرم
فقط میرحسین هاشمی (ببخشید موسوی ) !!!
به امید داشتن زندگی سبز برای تمام ایرانی ها
زندگی میتونه قشنگ باشه اگه بادل پاکی زندگیتو هرروزآغازکنی .
بنام حق
برادرم سلام
مادامی که شما از آنان که با تضییع حقوق دیگران ادعای احقاق حقوق دارند و دست به تخریب اموال دولت و مردم میزنند بعنوان مدافعین حقوق نام میبرید!
واقعا دیگر هیچ نکته مشترک ذهنی و فکری بین ما نیست که من برای شما نظرم را بنویسم چرا که نه شما حرف مرا درک میکنید و نه من از منطق سخنان شما سر درمی آورم
برای همین با عرض معذرت و با آرزوی توفیق برای شما
از شما خداحافظی میکنم وشما را با عقاید وافکارتان و دوستان دیگرتان بخدا می سپارم
درپناه پناه عالم
سلام دوست عزیز.
یه وبلاگ با موضوع طنز و جوک باز کردم.خوشحال میشم سر بزنی و نظرت رو بگی. اگه هم تمایل داشتید ما رو با نام شهر فرنگ از همه رنگ لینک کنید و سپس به ما اطلاع بدید تا با افتخار شما رو در وبلاگمون ثبت کنیم.ممنون و متشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی