مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

انگار نمی شه دور بود و پیش کسی دل جا گذاشت

  هرچی می خوام برات بگم، قصه دل واپسیه    

                                                        هرچی نثارت بکنم، یه آسمون بی کسیه

قصه تو، قصه من، قصه عاشق بودنه     

                                                   حرفای ما هر کلمه اش از عاشقی سرودنه

 نمی دونم یادت می یاد روزایی که غصه نبود 

                                   حیف که همیشه این روزا، خاطره می شه خیلی زود

 یادش بخیر زمانیکه شعرای من مال تو بود!

                                      دست من از تو می نوشت، قلب من از تو می سرود

اما دیگه فاصله ها چیزی برامون جا نذاشت 

                                      انگار نمی شه دور بود و پیش کسی دل جا گذاشت

شاید اینم یه قصه بود، که قهرماناش ما بودیم

                                                   ما که بغیر از دل خوش دنبال چیزی نبودیم ...

حالا دیگه تو فال ما نشونه عاشقی نیست 

                               دیگه نمی شه گفت که عشق، چیزی همیشه موندنیست

  • ۸۸/۰۴/۰۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۵)

نمی دانم چگونه می توانم دگرباره آغاز کنم سرودن بهاری ترین لبخند تو را و تو را به یادگار تصویر کنم در قاب عکس گوشه تاقچه دلم.

I don't know how I can start again singing your most vernally smile and paint you as souvenir in frame of picture in corner of my hearts shell.
  • شبگرد تنها
  • سلام ممنون که اومدی مسافر غریب
    شمارو لینک کردم اگه شما هم منو
    قابل بدونی منو با اسم شبگرد تنها
    لینک کن . درسته مسافر غریبی اما
    خیلی زود با ما آشنا شدی ممنون
  • شبگرد تنها
  • راستی وقتی آپ کردی مارو فکراموش
    نکن خبرمون کن بیایم . آپت خیلی خیلی
    زیباست به کلبه ی بی آب و رنگ ما هم بیا
    خدایا برای من از خودت چیزی بخواه که تو آن را دوست داری!
    اگه یه روز فکر کردی نبودن یکی بهتر از بودنشه،چشماتو ببند.ولی اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی