مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

همیشه تشنه نگاه پر غرورتو

مسافر غریب من چقدرخسته می‌روی
برای‌ آخرین سفر چه دل شکسته می‌روی
چقدرگریه می‌چکد ز کوله بار چشم تو
و من چه پیر می‌شوم در انتظار چشم تو
نگاه خیس پنجره میان کوچه وا شده
دچار بغض بدرقه، اسیر دردها شده
سکوت کوچه عاشق ترنّم عبور تو
و من همیشه تشنه نگاه پر غرورتو
فقط تویی که می‌شوی پس از خدا، خدای من
و عشق ضجّه می‌زند میان گریه‌های من
گره بزن تن مرا به تار و پود این سفر
و یا دل مرا ز من بگیر و با خودت ببر
پس از تو قلب عاشقم سیاه و سنگ می‌شود
دلم برای چشم تو چقدر تنگ می‌شود
امید و آرزوی من به چشم‌های تو قسم
نرو...بمان...که با تو من به عاشقانه می‌رسم
  • ۸۸/۰۴/۰۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۳)

سلام مسافر
از نو شروع کردم ، وب لاگت رو توی لیست تاز آپ شده ها دیدم ، می خوام نوشته هاتو دنبال کنم .
جالب یود
دوست داشتی ، بگو بم بلینکیم.
بنام آرام بخش دلها
برادرم سلام
شعر زیبایی بود
همه ما مسافریم....
امید آنروز که به مقصد والایمان برسیم و راه اشتباه نرویم
همیشه عاشق و پر امید باشید
در پناه پناه عالم
شبی پرسیدمش با بی قراری: به غیر از من کسی را دوست داری؟

ز چشمش اشک شد از شرم جاری ، میان گریه هایش گفت : آری....




منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی