مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مردگان این سال عاشق ترین زندگان بودند

نامت را به من بگو دستت را به من بده حرفت را به من بگو قلبت را به من بده من ریشه های ترا دریافته ام با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام و دست هایت با دستان من آشناست در خلوت روشن با تو گریسته ام برای خاطر زندگان و در گورستان تاریک با تو خوانده ام زیباترین سرودها را زیرا که مردگان این سال عاشق ترین زندگان بودند

  • ۸۸/۰۵/۰۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

سلام
با پست جدید منتظرت هستم
سلام عزیزم
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
منو لطفا به اسم هر فیلم 199 تومان لینک کن بهمم بگو تا بلینکمت
سلام
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم اگه به کلبه فقیر ما هم یه سر بزنی
  • شبگرد تنها
  • سلام مسافر
    از چت کردن باهات خیلی خوشحالم
    احساس می کنم خیلی بهم نزدیکیم
    من که اومدم پیشت اگه شما هم وقت
    کردی یه سر به کلبه ی ما بیا منتظرتون
    هستماااااااا
    سلام حال شما من آپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنید

    گفتمش دل میخری؟
    پرسید چند؟
    کفتمش دل ماله تو تنها بخند!
    خنده کرد و دل زدستانم ربود
    تا به خود باز آمدم او رفته بود
    جای پایش بر دلم جا مانده بود
    ای مسافر ای غریبه

    از کوی آشنایان گذر می کنی؟؟؟
    بسم الله
    سلام
    اعیادشعبانیه برشمامبارک
    تورامن چشم درراهم...
    انشالله نیمه ی شعبان امسال رو با حضور خود آقا جشن بگیریم
    یا علی
    تمام مطالب وبلاگت رو خوندم واسم خیلی عجیبه
    آخه از خیلی جهات به یه مسافری که خودشو می گیره شبیه ی ولی اون نیستی
    بیا
    مسافران را به هم پیوند بزنیم
    سلام
    چرا آپ نمیکنی؟
    منتظر پست جدید تو هستم
    سلام.میدونی که من اصلا خوب نیستم.اما تو همیشه خوب باش.خیلی خوب نوشتی
    سلام
    من آپممممممممممممم
    بدو بیاااااااااااااااااااا
    خوشحال می شم
    موفق باشیبای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی