مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من مسافر لحظه به لحظه زندگی هستم

من مسافر لحظه به لحظه زندگی هستم من از خطر راه و سرمای  روزگار و طغیان  زندگی نمی ترسم . من هرگز از شکست نهراسیدم و شکست را مقدمه ای برای پیروزی می دانم.

  من تنها خدا را می شناسم و از او اطاعت می کنم و به قوانین او پایبند هستم و هرگز  در مقابل بنده گان (ظالم) او تعظیم  نکرده و تسلیم نشده ام . من  همه چیز را از او  می خواهم چون می دانم تنها او قادر است و با مسافران جاده غربت تنها او صادق است .

  • ۸۸/۰۵/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

ای مسافر ای غریبه از کوی آشنایان هم می گذری؟
خدا جانشین تمتم نداشته های ماست.....
وفای دوست صفای اوست

خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم آن دل نباشد....
با تشکر از حضورتان .از کودکی دانستم خدا از ارتفاع خود کوتاهتر است.
سلام

چه قد زیبا حقایق رو تو نوشته هات آوردی

سلام
خوبی
کلاس اول خواندیم " آن مرد در باران آمد " ...

اکنون می فهمیم تا آن مرد نیاید باران نخواهد آمد ...
نیمه شعبان مبارک
من آپم اگه بیای خوشحال میشم
منتظرم
موفق باشی
بای
سلام با معرفت یه وقت به ما یه سری نزنی ها ها ........
بابای
همسفر...

www.hamsafar.tk

سر بزنید. راستی میتونید تو این سایت وارد چت روم بزرگ ایرانیان هم بشید
با ادب تمام سلام
واقعا باهاتون موافقم
متشکرم یار سبز و همیشه سبز مهربان.
باز هم سری به خانه کوچک مابزنید
سلام شعار غرایی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی