مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اگه فردا بیاد و تو نیایی

 منتظر موندم به راهت تا همیشه

چشم به راهت مونده بودم پشت شیشه

انتظارت تلخه مثله مردن دل

مثله عشقی خام و باطل

وای اگه فردا بیاد وتو نیایی

وای می خوام داد بزنم از این جدایی

وای دیگه مردم دیگه مردم

چقدر تو بی وفایی

مگه من با تو بد کردم خدایی

هرچی می خوای بگی بگو

اما نگو دوستت ندارم

هر کار می خوای بکن ولی

بگو نمیری از کنارم

تو رو خدا مثله غریبه ها

دلم رو هی نرنجون

تو رو خدا دشمنام رو

به روی من اینقدر نخندون

به خدا من می میرم از این جدایی

به خدا من می میرم اگه نیایی

اگه فردا بیاد و باز تو نیایی

  • ۸۸/۰۵/۲۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۶)

دل من در گذشت شادتر بود وجودم در نهان ازادتر بود

شقایق بود و عشق یاد یاران من و تنهایی و غمهای یاران

از وبلاگ(رفیقان بی کلک)دیدن کنید
سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
من یه مسنجر ساختم حالا راش انداختم
خوشحال میشم بیای به وبم چت روم رو دانلود کنی حجمشم خیلی کمه
یه چت روم جالب که راحت بدون هیچ دردسری باهاش چت میکنی بهتر از یاهو مسنجره
استفاده مفید از چت میکنی دوستانی همیشگی از کل کشور داری هیچ
شخصی نمیتونه مزاحمت برات ایجاد کنه
با تبادل لینکم موافقم خواستی داخل نظرات وبلاگم بگو
زود بیا
موفق باشی
اگه تو باشی ودنیا نباشه
میشه باتو همه دنیا رو حس کرد
همه دنیا بیاد وتو نباشی
دلم دق میکنه با این همه درد
.......
سلام
آپم
بیا
خوشحال میشم
موفق باشی
بای
سلام...نوشته ی قشنگی بود...ادمو به فکر فرو می بره...موفق باشی
امشب به قصه دل من گوش می کنی فرداچو قصه مرافراموش می کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی