مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ببخش اگر ساده رفتم که رفتن تقدیر من بود

به زیر باران می روم

به خود خدا می رسم

به تشویش بوسه عشق

با تو به کجا می رسم

با تو ماندنی ترینم

ای سوگند ترانه ها

بارانی ترین عاشقم

ای مرغک تک و تنها

ببخش  اگر ساده رفتم

که رفتن تقدیر من بود

هر جا که تنهاتر بودم

ترانه اسیر من  بود

ای ترانه ناز دلم

با من بارانی ترین باش

به چشمان منتظرم

آرزوی آخرین باش

تمثیل یک اسطوره باش

ای فسون ترین افسانه

باران آسمانم باش

ای سکوت آشیانه

به زیر باران می روم

در کوچه های بی کسی

به خود خدا می رسم

تو بغض بی همنفسی

  • ۸۸/۰۶/۰۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

ممنون به خاطر وبلاگتون
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و مطالب زیبا و خواندنی داری
من مایل به تبادل لینک هستم
موفق باشی
سلام بی وفا
خوبی؟چه خبر؟
هر چی off وemailگذاشتم که جواب ندادی
ازت خواستم برا وبم یه چیزای را برام mail کنی
پس چی شد؟
من منتظر mail هستم
بای
رمضان ماهی است که ابتدایشس رحمت و میانش مغفرت وپایانش رهایی از آتش جهنم است.
خدایابرای توروزه داشتم و به روزی تو افطار کنم وبر تو توکل دارم.
خدایا اگه تو این ماه مبارک مرانیامرزی شاید انقد فرصت زنده بودن نداشته باشم که در عرفه حاضر شوم.
خدایا به تو پناه می برم.
حلول ماه مبارک رمضان بر همه شیعیان مبارک باد.
التماس دعا
سلام

منم با تبادل لینک موافقم

منو بااسم((دفترآبی))لینک کن

منم تو رو با اسم ((مسافر غریب ))لینک کردم

منتظرت هستم

بای
سلام من آپم بدو بیاااااااااااااااااااااااا
up up up up



سلام
ما وبلاگنویسان جوان برای بهتر کردن وبلاگ خود به افراد دانا و خبره ای چون امثال شما نیاز داریم
اگه میشه به وب ما بیاین و نظرتونو راجب به وب ما بگین
میشه بگین چه چیزایی تو وبمون بزاریم خوبه؟
امید واریم نظر گرمتان رااز ما دریغ نفرمایید
به امید داشتن وبی ایده ال با استفاده از نظرات خوب شما
بای
سلام
اومدم ازتون تشکر کنم و همچنین خداحافظی
طی این مدت اومدیدو نظر گذاشتید و خلاصه خیلی زحمت کشیدید
بابت زحماتتون خیلی ممنونم، حلالم کنید
موفق باشید
سلامممممممممممممممممممممممممم

ای کاش می شد مثل یه برگ زرد توی پاییز زندگی رو رها کرد و خود رو به دست باد سپرد... ای کاش می شد.

آپ کردم یه سر بزن خوشحال میشم
نماز و روزههات قبول
موفق باشی
بای
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری می خوام یه راه خوب برای افزایش بازدید وبلاگت بهت پیشنهاد بدم. خیالت راحت باشه خبری از لینک باکس و سایتهای سورف و تبادل لینک و اینجور چیزا نیست فقط کافیه ثبت نام کنی و سایت بهت به عنوان هدیه 2000 تومان هدیه می ده که با اون میتونی تبلیغات تصویری(6000 بار) یا متنی خودتو بدون نیاز به مکاتبه با مدیر سایت و در کمتر از یک دقیقه تو سایت بزاری و این تبلیغات تو سایت و سایتهای دیگه به نمایش در میاد و اینطوری بازدیدهات و پیج رنکت بالا میره و وبلاگت بیشترمعرفی میشه و بازدیدکنندگان ثابتتو پیدا میکنی. حتی میتونی از وبلاگت درامد هم کسب کنی...اگه می خوای بیشتر بدونی یه سری به سایت بزن. فقط اگه خواستی ثبت نام کنی بهتره از ایمیل یاهو استفاده کنی و قسمت اسپم ایمیل خودتو هم برای لینک فعالسازی چک کنی و ممکن هم هست مثل من لینک فعالسازی روز بعد به دستت برسه
  • *.♥مست و تنها♥.*
  • salam
    khobiii!!!
    webet ghashnge jalebe
    be manam sar bezan
    rasti ina ki khonde ahange weblogeta??
    kheyliii naze
    Love Avril

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی