مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Unknown

نبودن هرگز به تلخی از دست دادن یک بودن نیست
  • ۸۸/۰۷/۱۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

سلام من امینه هستم اتفبقی گزر خورد.میشه راهناییم کنی که چطور وبلاکم رو خوشگل تر کنم






مدیر وب سایت:
لطفا آدرس وبلاگ خود را درج کنید تا شما را راهنمایی نمایم .
منتظرتون هستم .
سلام.ممنون که سر زدین.ولی منظورتون درباره وبلاگم متوجه نشدم.میشه بگید به نظرتون چه طور وبم رو از سوت و کوری نجات بدم؟
سلام دوست عزیز اگر میخوای وبلاگت یه چتروم داشته باشه کد زیر رو بگذار تو وبلاگت این کد ورودی چتروم هست که هیچ نشانه ای از سایت ما نداره و این چتروم کاملا رایگانه و اگه مستری چتروم رو هم میخوای میتونی 10 یوزر به چتروم بیاری و به عنوان مستر اونجا باشی.
ادرس سایت ما: par30down.com















DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.

سلام دوست عزیز
اگر خواهانه سرمایه گزاری مطمئن در یک بانک بین المللی با سابقه70 ساله هستید
اگر خواهانه دریافت سود ماهیانه10-12درصد به سرمایه هایتان هستید
در بزرگترین و با سابقه ترین بانک امریکا
اگر نگران این رکود اقتصادی مهلک هستید
اگر دنبال یک مکان مناسب برای سرمایه گزاری ایده ال هستید از وبلاگ ما دیدن کنید
سلام.
اومدم مهمونت شدم تشریف نداشتی گفتم
روی درکلبه ات یادگاری بنویسم...
درکلبه بارونی من هم به روی توبازه
منتظرم بیای تاخاک قدمهاتو فرش زمینم کنم
شاد و پیروز باشی
به امید موفقیت هر چه بیشتر شما.
یا علی.
سلام. وب جالبی دارید .
اگر مایل به نیادل لینک هستید ما رو با اسم مـــرجع دانـــلود لینک کنید
بعد به ما اطلاع دهید
با تشکر
یا حق
  • تـپـش قــلــبـهـا
  • سلام

    وب زیبایی دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی