مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من دلم تنگ است...

بگو..

بگو از روزهایی که خاطراتم برایت یخ زدند

بگو از روزهایی که دلت برایم تنگ نبود

بگو از روزهایی که من در آنها نبودم

از روزهایی که آرام بودی و آرام

روزهایی که چه آسان برایت شب شد

و شب هایی که چه آسان به خواب ناز رفتی

و خواب مرا ندیدی

روزهایی که دلت هوای مرا نداشت

و نگاهت بی قرار من نبود

بگو از روزهای بی من...

آسان گذشت؟؟!!!

.

.

.

و من

لحظه هایم گذشت

تلخ و سنگین

با مرور خاطراتت

در مرداب دل تنگی اسیر

روزهایی که به یادت گذشت

روزهای بی قراری

روزهایی که شب نمی شد

و شبهایی که خواب با من و چشمانم بیگانه بود

دلم هوای تو را داشت

و چشمانم همیشه بارانی بود و دلم ابری

غریبه بودم با هر آنچه با تو غریبه بود

و چه آرام با خیالت سخن می گفتم

عزیزم

من دلم تنگ است...

  • ۸۸/۰۷/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
وب زیبا و باحالی داری اگه دوست داشتی عزیزبه وب من هم سر بزن
دوستیابی ،اس ام اس،جوک،سرکاری،ضدحال....
راستی این قسمت ها بیشتر تو آرشیو موضوعی هست

عزیزم میشه نظرت را در مورد تبادل لینک را هم بپرسم
اگه دوست داشتی من را به اسم بزرگترین وب تفریحی لینک و بعد بهم خبر بده تا من هم لینکت کنم

اگه از وبم خوشت اومد یه کلیک روی بنر اول وبم کن

بای تا های
غربت آشنایی بود،خسته نباشید

خوشحال میشم به خلوتم سربزنید
سلام
خسته نباشید
خوبید دوست من؟
وبلاگ جالبی دارید
بهتون تبریک میگم
براتون ارزوی موفقیت روز افزون دارم
فدای شما
لاله
با سلام وخسته نباشید.وبلاگ بزرگ وجالبی دارید و همینطور قابل تحسین است.
لطفا با وبلاگ بنده تبادل لینک کنید.
لطفا من رو با نام همان عنوان وبلاگ لینک کن و همون لحظه به من اطلاع بده تا وبسایتت لینک بشه.
امیدوارم تو وب نویسی همیشه موفق باشی.
منتظر جواب هستم.
بگو از روزهایی که دلت برایم تنگ نبود

بگو از روزهایی که من در آنها نبودم

از روزهایی که آرام بودی و آرام

روزهایی که چه آسان برایت شب شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی