مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
هیچ جشنی برای هیچ کدام از ما بزرگ‌تر و عزیزتر از این روزهای ظفرمند و تاریخ‌ساز کشور عزیزمان ایران نیست. زندگی این روزهای ما خودش جشن و شادمانی است. ما کودتایی سیاه را شکست داده‌ایم و این دستاورد سزاوار پایکوبی‌هاست. اگر پدرمان‌مان نخستین نسلی بودند که پس از سال‌ها در جنگی که میان ایران و قدرت‌های خارجی درگرفت نگذاشتند ذره‌ای از خاک میهن تسلیم بیگانه شود، ما اولین نسلی هستیم که پوزه‌ی کودتاچیانی سیاه‌اندیش را به خاک مالیده‌ایم. ما کاری کردیم که دشمنان آزادی این خاک امروز خودشان هم درمانده‌اند که چه کنند با نقشه‌های شومی که شبانه کشیده بودند؛ اما همه یک به یک به تدبیر هوشیاری ما نقش بر آب شد. کیست که نبیند ما چگونه بلایی بر سر کودتاگران آورده‌ایم که امروز ذکر هر شب و روزشان «کاش این قدر طمع نمی‌کردیم!» شده است. درود بر ما که به تعبیر سروش «نسل کامکاری» هستیم، نسلی که زوال استبداد را در این خاک جشن خواهد گرفت.
 
  • ۸۸/۰۷/۲۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

  • لینک باکس بزرگ اکسین
  • با سلام به شما دوست عزیز
    باکس ما یکی از بهترین باکس ها در ایران میباشد !با هیت دهی بالا و با بازدید +40000 در روز میباشد !؟
    ---------------------------------*
    یکی از مزایای گذاشتن لینک در باکس همراه است با افزای ش آ مار وبلاگ یا وب سایت خود و یکی دیگر از مزایاش ثبت سایت یا وبلاگ شما در موتور های جستجو مانند گوگل و همراه با بالا رفتن پیج رنک ...!؟
    ----------------------------------*
    پس هرچه زود تر لینک خود را ثبت کنید و در ضمن اول کد باکس رو بزارین بعد لینک خودتون رو ارسال کنید !؟ منتظرتم زود بیایی
    ----------------------------------*
    WwW.Oxin-Box.Mihanblog.Com
    Yahoo ID : ipara.iran
    Yahoo ID : JAtropat
  • شرکت فراسان
  • دوست عزیز سلام
    وبلاگ پر محتوا و زیبایی رو ارائه کرده اید خوشحال میشیم پیوند ما در وبلاگ شما لینک شود.
    www.farasancorp.blogfa.com

    موضوع وبلاگ شرکت : طراحی فلش بنرهای اینترنتی در 2 ساعت

    با تشکر از شما
    شرکت نرم افزاری فراسان
    تا حصول پیروزی
    نهضت ادامه دارد .....
    اول سلام
    دوم کلام
    با آسمان در خدمتتان هستیم.
    خدا یارتان باشد
    ما تا پیروزی کامل دست بر نمی داریم
    سلام.ممنون از نظرتون راجع به وبلاگم.من موافق تبادل لینک هستم و شما رو لینک میکنم.شما هم منو به اسم باران بهاری لینک کنید.
    موفق باشین
    سلام.
    من از وبلاگ شما دیدن کردم، مطالب جالب و مفید بودن. من تمایل دارم لینک سایت شما را در صفحه اصلی سایتم قرار بدهم. اگر شما هم مایل به این کار هستید

    به من ایمیل بزنید. امیدوارم همچنان موفق باشید.
    سایت من مرجع دریافت نرم افزارهای رایگان است و تا به حال بیش از 600 نرم افزار با لینک مستقیم برای دانلود داخلش قرار گرفته که هر روز در حال اضافه شدن

    است.
    منتظر ایمیل شما برای تایید هستم.
    موج سبز؟!
    موج سبز...
    موج سبز...
    ما زنده به آنیم که آنیم که آرام نگیریم
    موج سبزیم که آسودگی ما عدم ماست.
    منظورتون از موج سبز همون انقلاب مخملیه آره!!!
    zende baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad harchi sabze

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی