مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مگو با ما چه خواهد کرد این تقدیر

سلامم را تو پاسخ گوی با آنچه تو را دادم
که اینجا آدمک بسیار اما باز
تویی در شهر خاموشی
همه معنای فریادم
سلامم را تو پاسخ گوی با لبخند بی تزویر
بپرس احوال تنهایی من را
حال اینجایم
مپرس از اتفاق یاُس فرداها
مگو با ما چه خواهد کرد این تقدیر
سلامم را تو پاسخ گوی ای دنیای پاکی ها
غبارم من ، تو باران باش
جدایم کن ز این و آن
رها از منت بی مهر خاکی ها
سلام من صدای وسعت تنهایی ام
از انتهای غربتم در شب
سلام من همان امید تا صبح است
سلامم را تو پاسخ گوی
گر دست تمنای مرا خواهی که نگذاری
اگر خواهی که ننشینم تک و تنها
در این اندوه و حسرت های تکراری
سلامم را تو پاسخ گوی ...

شعر از:بیژن داوری دولت آبادی

  • ۸۸/۰۹/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

سلام دوست عزیز
خوبی
منو مهدی وبلاگمون رو تازه زدیم
مارو لینک کن
با عنوان جوجو و جیگمل
تا دوستای خوبی واسه هم باشیم
بهمون اطلاع بده تا لینکت کنیم
ممنونم
سلام
آپت قشنگ بود
من دوم شدم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
سلام من لینکت کردم
  • بیژن داوری دولت آبادی
  • با درود//

    سلامم را تو پاسخ گوی

    ای همسایه در بن بست های بی خداحافظ!

    فریب و فاصله

    شد حاصل باغ مترسک ها

    قلم برداشتم امشب
    چه بی تردید

    صد بیراهه طی کردم

    که هدیه ات کنم تنها سلامی تازه

    در خواب مترسک ها و

    نقاشی کنم در بوم تنهایی مان

    یک قلب و یک خورشید ...


    قدرتمند ترین ارائه دهنده فی لتر شکن وی پی * ان
    برای درخواست اکانت با آیدی و یا سایت زیر ارتباط برقرار کنید
    اکانت 1 ماهه 2500 تومان
    yahoo id: irsocks


    www.irsocks.com
    سلام
    من مدیر باکس کویر هستم
    سایت ما طوری طراحی شده که بعد از ثبت لینک وگذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ یا سایت خود می توانید بازدید خود را بالا ببرید
    نحوه کار طوری است که با قرار دادن لینک باکس در وبلاگ وسایت خود با هر بازدید از وبلاگ شما لینک شما به اول لینک باکس انتقال می یابد یعنی اینکه لینک شما در تمام وبلاگها یا سایتهایی که این لینک باکس را دارند به اول می آید ونکته قابل توجه این است که کسانی که می خواهند زرنگی کنند وکد را قرار ندهند نمی توانند از امکانات این سیستم بهره مند شوند چون لینک آنها به طور اتوماتیک به لینکهای غیر فعال انتقال می یابد و با کلیک روی هر لینک غیر فعال فقط کد لینک باکس را می دهد وبه آن سایت نمی رود چون لینک باکس را هنوز نگذاشته است
    یک نکته مهم دیگر این است که لینکهای برتر ستاره جایزه می گیرند
    امیدوارم که این موضوع را به خوبی درک کرده باشید
    موفق باشید
    نمونه سیستم در آدرس زیر
    www.kavirbox.ir
    salam mer30 az inke be man sar zadi age khasti linkam kon ye khabar bede ke manam linket konam
    دوست عزیز سلام
    وبلاگ خوبی داری
    یه سر هم به وبلاگ من بزن
    www.CN3eShop.mahblog.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی