مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی

شدم از درد و تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی

  میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی

تپش های دل خستم چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی

دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل

درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی

همواره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن

چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی

  • ۸۸/۰۹/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۷)

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبی؟؟؟؟؟
آپم
  • زینب سادات
  • سلام
    این شعر از کی بود؟!
    برای رفتنم آمد
    برای آن که خاموش گردم از عشقش
    مرا له کرد در مشتش
    من از یادش نمی کاهم
    و تنها جرعه ای آهم !!
    برای رفتنم آمد
    نیوشیدم دائم من
    زقطره قطره ی دامش
    که حالا گر چه دریایم
    کسی ننمود مداوایم
    نگفت کس برتو مآوایم
    من از یادش نمی کاهم !!؟
  • کسی که هیچکس نبود
  • رنج تلخ است ولی وقتی آن را به تنهایی می کشیم
    تا دوست را به یاری نخوانیم،
    برای او کاری می کنیم و این خود دل را شکیبا می کند
    طعم توفیق را می چشاند
    و چه تلخ است لذت را "تنها" بردن
    و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
    و چه بدبختی آزاردهنده ای ست "تنها" خوشبخت بودن
    در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است
    در بهار هر نسیمی که خود را بر چهره ات می زند
    یاد "تنهایی" را در سرت زنده میکند
    "تنها" خوشبخت بودن خوشبختی ای رنج آور و نیمه تمام است
    " تنها" بودن ، بودنی به نیمه است
    دکتر علی شریعتی

    سلام
    وبلاگ خیلی قشنگی دارید. بعضی از مطالتون خیلی زیباست.
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید.
    حق با شماست من قبل از تولد این کلمه ها را بلد نبودم قصدم هم توهین نبود یک نقل قول بود
  • نسیم باران
  • سلام وبتون خیلی خوبه

    ممنون میشیم به وب ما سربزنید

    اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید

    مرسی
  • متولدپاییز
  • پیداست که ذوق هنری لطیفی داری دوست داشتی به منم سری بزن
  • لطفا برای آزادی ساسان آقایی امضا کنید
  • دوست عزیز؛
    ساسان آقایی روزنامه‌نگار و وبلاگ نویسی که در طول ماه‌های گذشته بارها از طرف ماموران امنیتی تهدید و احضار شده بود، ظهر یکشنبه یکم آذر بازداشت شد.وی از هم کاران روزنامه‌های «اعتماد»، «اعتماد ملی»، «توسعه»، «مردم‌سالاری»، و «فرهیختگان» بود.
    ساسان آقایی ماه گذشته به دفتر پیگیری در چهارراه ولی‌عصر احضار شده بود و پس از حضور در آن‌جا مورد بازجویی قرار گرفته بود. از محل نگه‌داری و وضعیت وی و هم‌چنین اتهامات این روزنامه‌نگار تا این لحظه خبری در دست نیست .
    امضای نامه 293 نفر ازروزنامه نگاران و فعالان سیاسی و اجتماعی به مراجع تقلید میتواند علت اصلی این دستگیری بوده باشد
    از همهٔ کسانی‌ که قلبشان برای سرزمین ایران و مردم ایران می‌‌طپد خواهش مندیم ساسان عزیز این روزنامه نگار آزاده را تنها نگذارند.
    امضا ی یکایک شما امید و دلگرمی‌ ساسان است در شبهای تار و دیوار‌های سرد سلول انفرادی
    http://www.gopetition.co.uk/online/32458.html
    sos-sasan.blogfa.com
    سلام شعرای خیلی خوبی داری به منم سر بزن خوشحال میشم اگه دوست داشتی لینک کن بگو منم لینک میکنم
  • مریم مامان امید
  • سلام ممنون که سر زدید منم اومدم و لینکتون کردم لطفا منو لینک کن
  • متولد پاییز
  • به منم یه سر بزن
  • متولد پاییز
  • سلام مرسی سر زدی
    سلام
    زیبا بود
    سوگند به بهارت چی شد؟
    سلام
    خیلی قشنگ بود
    مرسی .دستت درد نکنه
    موفق باشی
    سلام خسته نباشید اگه براتون زحمت نیست به وب من یه سر بزنین آخه یه سری کد اضافه کردم ریخته بهم
    ممنون از همکاریتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی