مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

امروز با یه سوال اومدم

من یکی را دوست دارم اما نمی تونم بهش بگم به نظر شما باید چکار کنم؟؟؟

 

  • ۸۸/۱۰/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۲)

سلام وبلاگ خوبی داری .......................

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم
جا نمونی ها!
منتظرم
سلام.وبلاگتون خیلی قشنگه
ما دو تا عاشقیم...فواد و غزاله. با هم دیگه وبلاگ ساختیم و خوشحال میشیم که با هم تبادل لینک کنیم.به خاطر مطالب خوبتون
اگه موافقید ما رو با اسم( مرغ عشق....فواد و غزاله ) لینک کنید و خبر بدین تا ما هم شما رو لینک کنیم
به ما سر بزنید
فواد و غزاله
  • نفیسه رحمانیان
  • اگه دختری اینکارو هیچوقت نکن
    اگه پسری قاصد بفرست
    تو هم دل خوشی داری

    البته این "نفسیه رحمانیان" بد چیزی نمی‌گه. اگه دختری بی‌خیال شو. دنیا اونقدر ارزش نداره که بری به یکی بگی دوسش داری. ما امتحان کردیم جواب نداد :)

    اگه پسری باز بی‌خیال. وقتت رو اونقدر صرف این موضوع نکن. بزرگ می‌شی یادت می‌ره :)
  • خانم معلم
  • راست می گن ها
    بستگی داره دختر باشی یا پسر .

    تازه بستگی به این داره که اصلا طرف مقابل وقتی بهش بگی دوستت دارم بهت پا می ده یا نه اصلا به نظر من نگو دوستت دارم بذار از رفتارت بفهمه دوستش اری.
  • www.09Saeid09.blogfa.com

  • و برای گرفتن دامین رایگان به این آدرس مرجعه کنید:

    http://www.freepremiumdomain.com/?r=127046
  • نیلو(دلتنگ)
  • سلام وب قشنگی داری
    اگه دختری به نظر من اگه بمیری هم نباید بگی
    ولی اگه پسری بشکن اون غرور لامذهب رو تا از دستت نپریده
    وبت خیلی نازه
    پیش منم بیا
    آره نگو

    تا 100 سال دیگه هم اگه بگی همه روشنفکر میشن دختر نباید راز دلشو بگه مخصوصا اگه بفهمه دوسش داره اون موقع هست که شروع میکنه برات یکه تازی
    اما به نظر من اگه طرفتو دوسش داری سعی کن زیاد بهاش رو در رو باشی
    چشمهات همه چیو به اون نشون میده
    اما جلوی زبونتو نگه دار ترو خدا
    سلام رفیق
    موفق باشی
    وب خوبی داری
    در مورد سئوالت باید بگم بگو
    راه دیگری نیست با شهامت نه با ذلت
    همین و بس
    باید اعتراف کنم
    من نیز گاهی به آسمان نگاه کردم
    دزدانه در چشمان ستارگان
    نه به تمامیشان
    به آنها که شبیه ترند به چشمان تو!

    بهش بگو، بی درنگ اگه حسیه که نمیتونی از قلبت دورش کنی
  • زینب سادات
  • منم نفیسه رحمانیان !
    اونی که خانم رحمانیان میگه بهترین راهه!
  • افزایش 10برابری امار
  • برای افزایش چند برابری امار وبلاگتان اول لینک خود را درلینک باکس ثبت کنید وسپس کد اختصاصی وبلاگتان را که سیستم به شما میدهد در وبلاگتان بزارید
    لینک شما به صورت اتوماتیک فعال میشود وباهر بازدید روزانه لینک شما به روزرسانی میشود
    مثلا اگر شما روزی 2000بازدید کننده داشته باشید لینک شما 2000بار به روزرسانی میشود



    بیش از 2200لینک ثبت شده ومیانگین حدود150انلاین
    وروزانه بیش از 100هزار بازدید
    لطفا مارا دررسیدن به امار 500انلاین یاری کنید
    از همکاری شما متشکریم
    درصورت داشتن سوال به ما ایمیل بزنید
    ایدی من:savin125125




  • ستایش/سمیه
  • ممنونم که به من سر زدی.........راستش ما عاشق بودیم و نگفتیم ولی چشمامون همه چی رو بر ملا کرد........الانم با هم خوشبختیم...........ولی یه چیزی رو بدون آفت عشق نگفتن اونه!!!!!!!!!!!!
    به نظر من با رفتارت بهش نشون بده
    سلام
    سلام،سلامی به بلندی آسمان .
    به زلال و خلوص چشم ساران
    سلامی به لطافت گرمای بهاری
    سلامی همچون بوی خوش آشنایی
    سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
    $$$$$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
    ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
    ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
    *.°
    ?
    ...°
    ....O
    .......°o O ° O
    .................°
    .............. °
    ............. O
    .............o....o°o
    .................O....°
    ............o°°O.....o
    ...........O..........O
    ............° o o o O
    ......................?
    ...................?
    ...............?
    ...........?
    _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
    *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
    وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
    (یه راه مطمئن واسه پول دارشدن
    با مجوز اداره ارشاد )
    لینک کن و بگو شما رو
    با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
    اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای
    فقط یه ذره دیر به دیر میام ولی وقتی بیام حتما نظرت رو میخونم
    و سوالتو پاسخ خواهم داد
    سلام راستشو بگو منم یاپای یکی دیگه درمیونه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام عزیزم این دنیای مجازی ما نمیذاره آدم احساسشو نسبت به دیگری بگه چونه تا میاد بهش بگه میذاره میره
    نمیخواذ بهش فکر کنی فراموشش کن راحت به زندگیت ادامه بده به نظر من که سخت اشتباه میکنی البته اگه نگی خیلی منفی فکر میکنم!!!!!!
    سلام دوست خوبم.بستگی داره دختر باشی یاپسر چون راهش فرق می کنه.
    به نظرشما چه عواملی موجب مرگ یک عشق میشود؟
    سلام
    به نظر من نگو اگه خواست خدا بشه بهم میرسین


    من فهمیدم سنده دنیا چیه
    تو رو خدا نگو بهش اگه خواستی بدونی سند دنیا چیه بیا وبم ازم بپرس
    سلام دوست خوبم
    به نظر من باید از راه درست و منطقی این ابراز علاقه رو نشون بدین.
    بسته به شرایط شما و طرف مقابلتون داره کهه من از اون بی اطلاعم.
    موفق باشید و به عشقتون برسید البته اگه به صلاحتون باشه.
    سلام عزیزم.

    منم یه مشکلی مث این مشکل تو داشتمتا اینکهچندروز پیش با یهوبلاگمشاوره آشنا شدم و مشکلمو به اونا گفتم.باورت نمیشه که تو این چند روزتونشتم اونطرفو به شکل کاملا غیرمستقیم به طرفخودم بکشونم.خودمم هنوز باورم نمیشه اما خیلیخوشحالم.آرزو میکنم توهم به عشقت برسی.

    به این وبلاک سر بزن.شاید مشکلتو هو مث من حل شد

    mmoshaver.blogfa.com
    به حقیقت و اصالت احساست ایمان بیار و بی درنگ بگو.
    سلام خوبی؟
    وای من فکر میکردم تو دختری
    اگه دختری نمی دونم
  • سعادتیان
  • با زینب و نفیسه موافقم .
    موفق باشید .
    به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد
    عجب از محبت من که دراو اثر ندارد
    غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد
    دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد
  • بنده خدا
  • سلام
    شما هر جنسیتی که داری(چه دختر چه پسر) مهم اینه که با خودت صادق باشی اول از همه ببین طرف رو به خاطر چی دوست داری.

    ببین اونم تو رو دوست داره از طرز رفتار یا چیز های دیگه معلوم میشه.

    بعضی وقتها سکوت و چشمها جای زبان کار می کنند همه چیز رو می گن

    اگه واقعا دوستش داری بهش بگو چون همیشه می گن

    اگر کسی را دوست داری به او بگو زیرا قلبها با کلماتی که ناگفته می مانند

    می شکنند
    اگه قسمت باشه بهم می رسین اگه هم نباشه اشکال نداره مهم اینه که بدونه تو این دنیا بکی هست که به فکرشه و دوستش داره
  • ستایش/سمیه
  • دوست عزیز من پروفایل شما رو دیدم.........راستش حرف من باز هم همونه....آفت عشق پنهان کردن و نگفته.....اگر داستان زندگی منو دنبال کنی شاید به یه نتیجه ای رسیدی.........این داستان شاید آینده شما هم باشه.چون گذشته اش مثل زمان حال شما بود......
  • ستایش/سمیه
  • من باز هم اومدم که بگم داستان عاشقی من توی وبم هست.دوست داشتی بخون
  • نیلو(دلتنگ)
  • سلام امید جان
    پروفایلت رو هم نگاه کردم پس با این حساب تو یه گل پسری
    گل پسر بازم میگم باید غرورت رو بشنکی و بهش بگی تا دیر نشده هرچه زود تر بهتر حتی اگه خدای ناکرده جواب رد بشنوی باید تکلیفت رو بدونی اگه چیزی شد از این بیشتر عاشق نشی حتی اگه بشکنی (مــــــرگ یه بـــــــــار شیون هم یه بــــــــــــــــار)
    منم دخترم میتونی به راحتی دلشو به دست بیاری اگه بلد باشی چجوری ماها اکثرمون زود گول میخوریم اگه سنت و شرایطت اجــــــــــــــــازه میده برو خواستگاری اینجوری منطقی تره!!
    زود زود بهش بگو باشه!!!

    "تو عاشــــــــــقی و عاشــــــــق بودن هم گـــــــــناه نیست"
    آپم
  • علی مهدی یار
  • اســلام و علیـک یا ابا صالح المهــــــــــدی ادرکنی
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    ×××××××××××××××××××××××××××

    سلام دوست عزیز
    شمیم انتظار...! با طرح ذکر صلوات به نیت تعجیل ظهور و سلامتی
    آقا امام زمان (عج) بروز شد.
    بیائید همه باهم آمدن امام عزیزمان یوسف زیبای فاطمه را عاشقانه به انتظار بشینیم و از شمیم روح پرور
    گل نرگس مشام جان مان را معطر سازیم و با فرستادن حتی یک صلوات قلب نازنین مولای غریب مان را خوشنود سازیم و صمیمانه با دل و جان برای ظهورش دعا کنیم.

    یــاعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی مــدد
  • میلاد - سفارت قلب
  • سلام امید جان ...!!!
    میای وب من و تو نظرات به صورت خصوصی شرایط و اطلاعاتی که داری و جریان و داستان و نسبت و خلاصه همه چیرو میگی ... تا یه فکری به حالت کنم و راه حل بگم ... و نیز یه تعدادی جزوه که خیلی کارایی داره در این چیزا و نیز جنتلمن بودن ... رسیدن به عشق و ... هم بهت میدم !!!
    والله چی بگم !
  • خانم معلم
  • خوش بحالتون دغدغه ی معلم جماعت رو میدونید چیه؟ اینه که بشینن تو دفتر واز اضافه حقوق و امتیاز و... حرف بزنند آخرش هم با جمله ی خسته نباشید مدیرو معاون مجبو میشن بزور برن کلاس چون هنوز تو دفتر نفس راحت نکشیدن
    سلام
    با پیام بهش بگو
  • فاطمه آریایی
  • عجب دنیایی . چرا باید دوست داشتن و پنهان کرد . شجاعانه بهش بگو دوستش داری یا اونم دوست داره یا نه ؟ من یکبار اشتباه کردم و نگفتم تو این اشتباه و نکن
    به نظر من اصلا مهم نیست که دختری یا پسری. بهش بگو که بهش علاقه داری. من تا آخر عمرم به خاطر اینکه به عزیزم حرف دلم رو نزدم حسرت می خورم. غرور آدم خیلی هم ارزش نداره که حس خوب زندگی رو فداش کنی.
    هرجور میدونی
    انجام بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی