مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

باران ببار که دلم هوایت را کرده

دلم برای باران تنگ شده است

دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه در زیر باران

بارانی که به من آموخت رسم زندگی را

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان

برای ابرهای سیاه سرگردان

برای زمستان ...

در آن روزها بارانی بود

برای قدم زدن در زیر آن و

خالی کردن دلهای پر از غم

مدتی ست که دیگر نه بارانی ست و نه ابری

این روزها تنها یک قلب است که پر از درد دل است

نمی داند که درد دلش را به که بگوید

پس ای باران ببار تا درد دلم را به تو بگویم

بگذار من نیز مانند تو و به همراه تو ببارم

ببارم تا خالی شوم از غصه ها

واز دلتنگی ها رها شوم

اگر بغض گلویم را گرفته

تنها یک آرزو برای خالی شدن خود دارم

آرزوی غروب و باران را دارم

کاش غروبی بیاید همراه با باران برای خالی شدنم

و ای کاش و کاش و کاش ...

باران ببار که دلم هوایت را کرده

  • ۸۸/۱۰/۲۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
سلام
شعرت بسیار زیبا بود دوست عزیز
سلام و خسته نباشید به شما

خیلی وبلاگ پر محتوی و خوبی داری

وبلاگ مقالات + دانلود ( بخش لینک باکس ) در نظر دارد با شما تبادل لینک کند به این صورت که شما کد لینک باکس ما را در وبلاگ خود قرار داده و با ارسال لینک به این لینک باکس آمار وبلاگ خود را افزایش دهید

مراجعه شود به وبلاگ ثبت شده سپس قوانین را مطالعه کرده و لینک خود را ثبت کنید

کد :

<br />document.write ('<center><ifr');<br />document.write ('ame width="560" height="270" src="http://maghalat2010.blogfa.com" style="border: 0px;"');<br />document.write (' frameborder="0" scrolling="auto"></ifr');<br />document.write ('ame>');<br />
  • خانم معلم
  • تو رفتی واشکای من چکیده روی نامه هام...
    سلام عزیزم
    آخه اینه رسم رفاقت
    اون قدیم تر ها اگه خبر هم نمی دادم یه سری به ما زدی
    بی وفا.......
    بابای
    سلام
    ممنون که پیغام گذاشتین
    شعرا و متنهای قشنگی توی وبلاگت نوشتی
    کسی که اینارو براش نوشتی میبینه اینارو؟
  • خط خطی های دخترک سیاه پوش
  • سلام مسافر
    خوبی ؟
    خوشال میشم بهم سر بزنی
  • سبـــــــــــــــــــــز
  • salam refigh
    omidvaram sabz bashi
  • مریم مامان امید
  • سلام من به روزم سری بزنید
    اون کسیو که دوسش داشتی گفتی بهش؟؟؟؟؟
    خیلی زیبا بود
    nagofti to ahle kojayi?
    هرگز چشمانت را برای کسی که معنای نگاهت را نمیفهمد گریان نکن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی