مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

این هم یه مطلب جالب از همکار ...

دیشب پس از ده سال دفتر خاطراتم را گشودم دفتری که در هفده سالگی نوشته بودم موضوع انشایمان ای کاش......بود و من چنین نوشته بودم : ای کاش آسمان بودم ودلم به اندازه آستان چون مینایش وسعت داشت آنقدر که همه چیز در کرانه های آبیش گم می شد . ای کاش آسمان بودم تا هرگاه خسته ازخودشدم وابرهای تیره وتار،اندوه را بر دلم چیره گردانید وزمانی که دلم درآشوب بودنها و نبودنها بود انگاه با تلنگری از درد ،اشکم را بی محابا می ریختم و آن وقت برق نگاهم رنگین کمانی از امید بود که پس از سیلاب اشکم نثار دلهای سنگی آدمیان می شد . ای کاش آسمان بودم تا برای خورشید خانه ای از مهر میساختم تا در هر طلوع و غروبش به مسلخ نرود. ای کاش آسمان بودم تا دیگر نمی گذاشتم که ابرها این حباب های سفید تنها از غصهءبی کسی تیره و تار شوند ای کاش آسمان بودم تا آنقدر بر کویر ها اشک می ریختم تا شور زندگی در آنها دمیده شود ای کاش آسمان بودم تا از پرستو ها راز کوچشان را ،از کبوتر ها راز وفاداریشان را ، از عقاب راز سرافرازیشان را واز زنبور راز اتحادشان را و از پروانه راز عشق را می پرسیدم . آنگاه با ابرهای سفیدم کلمات زیبای هستی را هجی میکردم تا آدمیان الفبای انسانبت را بیاموزند و حقیقت ها را در مسلخ مصلحت ها قربان نکنند وعشق را در بازار برده فروشان به حراج نگذارند . به آنها خواهم گفت که از شمارش اعداد دست بردارید . بدانید که میان پنجره و دیدن همیشه فاصله ای هست . بدانید که سکوت ها فریادند وفریادها حرف های نگفته اند. من از گفتن می مانم اما زبان گجشک ها زبان زندگی است . مطمئنم ...... 
این هم آدرس وبلاگش(دلتنگی های حنا)
  • ۸۸/۱۱/۰۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

خیلی زیبا بود من تا حالا ندیده بودم کسی به این قشنگی آرزوی اسمون بودن کرده باشه
و حال من هم می گویم که ای کاش من هم آسمان بودم از نوع دل نوشته های حنا.
ممنونم واقعا زیبا بود.
خبر خبر خبر من و نی نی ها امدیم ولی بی نی نی...
منتظر همه مهربونا هم هستیم.
بابای
با سلام به شما دوست عزیز

من مدیر وبلاگ کسب در آمد و سرمایه گذارى هستم و شما را دعوت مى کنم از فرصت های طلائئ که در دنیاى مجازى براى پول دار شدن محیا شده در وبلاگ ما بازدید کنید
موفق باشید
باز هم تو را می بینم........

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
salam golam vebet zibast mesle daryast age ba link movafeghi khabaram kon
  • اینترنت پرسرعت
  • سلام
    اگر اینترنت پرسرعت و ارزون میخوای سری به اینجا بزن و به ما کمک کن

    *اینترنت پرسرعت حق مسلم ماست*
    سلام





    وبلاگ قشنگی داری
    اگه مایل به تبادل لینک هستی فقط پیغام بده.





    منم میتونی با اسم "دانلود , اخبار , مقاله " لینک کنی.
    منتظرتم بای.



    سلام
    جرات بارانی بودن
    در این کویر تنهایی
    شهامتی است بی نظیر

    بارانی بودنت را تقدیر
    هزار بار به رسم شکوفایی


    دکتر شریعتی : «کلاس پنجم(دبیرستان) که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ،آن هم به سه دلیل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم - که از همه تهوع آور بود- اینکه در آن سن و سال، زن داشت. !... چند سالی گذشت یک روز که با همسرم ازخیابان می گذشتیم ،آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه خودم زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم

    آری زندگی یعنی همین
    باید تقاص پس دادن بی تردید
    فروشگاه اینترنتی وپستی topshop
    http://topshop.blogfa.com/

    همه چیز در مورد کسب درامد پورسانتی
    http://topshop.blogfa.com/page/porsant.aspx

    همه چیز در مورد کسب درامد کلیکی
    http://topshop.blogfa.com/page/cilick.aspx

    همه چیز در مورد کسب درامد از کمپانی Green Horse
    http://topshop.blogfa.com/page/greenhorse.aspx
  • جدیدترین مطالب
  • عکس سربازان زن اسرائیلی ببین و لذت ببر جدیدترین مطالب روز جهان فقط در این سایت
    سلام عزیزم
    چطورری؟؟
    خیلی قشنگه
    من اپم پیشم بیا و نظر خوشگلت رو بگو
    البته اگه دوست داشتی
    قربانت بای

    خیلی قشنگ نوشته بودی . واقعا بهت تبریک میگم . امیدوارم همیشه دلت آسمونی باشه . موفق و پیروز باشی هم وطن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی