مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

نظر شما چیه؟

سلام .

ما می تونیم یه جایی خارج از وبلاگ با هم حرف بزنیم ؟ [لبخند]

 

 

 

 

 پ.ن : اگه یه روز یکی  برات چنین  نظری بذاره ،

تو باشی  چی جواب میدی ؟

  • ۸۸/۱۱/۱۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

  • صادق - گردش در طبیعت ایران
  • سلام
    این هم حرفیه!...
    گردش در طبیعت ایران با سفرنامه‌ای مصور و جدید به روز است!
    ...
    به امید دیدار
    اول ببین طرفت کیه که همچین پیامی گذاشته.
    بهد تصمیم بگیر که حرف بزنی یا نه.
    اگه یکی برام همچین نظری بذاره اول ازش می پرسم علت درخواستش چیه ؟؟
    سلام عزیز وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم

    میخاستم اگر وقت داشتین به وبلاگ منم یه سر بزنین
    لطفا روی تبلیغات کلیک کنید
    منتظرتم بیا ببین با کی میتونی ( مجازی ) ازدواج کنی !!!!!!
    اگه دوست داشتی منو با اسم " طلسم محبت " لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم
    کی همچین نظری گذاشته؟ محاله همچین کاری کنم
    =======================================
    حداقل آدرس وبلاگتو می ذاشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام.مدیر وبلاگ تغذیه 87 یاسوج هستم.میشه منظورتونو واضح تر بگین شاید بتونم کمکتون کنم.
    خب بذاره چی میشه .اول ببین کیو و به چه منظوری نوشته اگه نه بی تفاوت تزش بگذر.
    سلام. یه پیشنهاد عالی دارم براتون: جدید ترین مدلهای موبایل iphone و تلوزیون و پلی استیشن کالملا رایگان فقط کافیه به آدرس زیر برین و مراحلی رو که تو وبم توضیح دادم دنبال کنین. باور کنید می ارزه.
    http://www.xpango.com/?ref=92190732
  • مریم مامان امید
  • سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی حتما موافقم من با نام مسافر غریب لینکت کردم تو هم منو لینک کن
    نه به همین راحتی اصلا
    گردنشو میشکنم
    slm glm ye sar be mana bezan khoshal misham
    سلام.
    ما می تونیم یه جایی خارج از وبلاگ با هم حرف بزنیم ؟
    خب .
    فرض کنیم کسی مثل من این سوالو از شما پرسیده باشه .

    به نظر من جوابش توی شخصیت خود شماست. از خودتون این سوالو بپرسین .

    یا بهتره اینجوری فکر کنیم :

    من شما رو نمی شناسم، شما هم منو نمیشناسین، از طرز فکر من باخبر نیستین، از طرز فکر شما باخبر هستم ( تا حدودی )، نمی دونید انگیزه من از این پیشنهاد چیه، ولی احتمال می دید که شاید 1 درصد هم آدم خوبی باشم و شاید به اندازه همون 1 درصد هم ارزششو داشته باشه که با هم آشنا بشیم .

    خب به نظر شما، اگه من همچین پیشنهادی به شما داده باشم، با توجه به مصادیق بالا، شما چیکار می کنین ؟
    چی جواب منو می دین ؟

    به هر حال از همه اینا گذشته باید بگم وب بسیار جالبی دارین .
    اگه خواستین می تونین سایت ما رو با نام " بی بی دانلود " لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم.

    بسیار خوشحال شدم از مشاهده وبلاگ مهیجتون.

    4. فوریه. 2010
    دوست کوچک شما
    با احترام : سامی مسیحا
  • سدید (این منم در آینه)
  • سلام...
    اول ازش می پرسیدم زندگی چیست؟؟؟

    حالا به نظر شما چیست؟
  • نیـــــــــــــــــلوفر
  • سلام گلم
    خوبی؟؟
    میتونی امتحان کنی بینم کیه و چی میخواد؟؟
    من اپـــــــــــــم بیای خوشحال میشم
    فــــــــــــدات بـــــــــــای
  • مدیر وبلاگ
  • دوست گرامی م و م
    با سلام
    لطفا اسم کامل یا حداقل مشخصات خود را ذکر کنید تا بدانم موضوع از چه قراره منتظرت هستم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی