مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دیگر تو را چه خوانم...


دیگر تو را چه خوانم،کای ماه من بیایی

شبهاروند وآیند ماهم رخت نمایی

دیگرتو را چه خوانم با این همه غرورت

من آمدم تو رفتی با آن نگاه دورت

دیگر تو را چه خوانم تا رخ به من نمایی

مردم در این بیابان ازخلوت و جدایی

دیگر تو را چه خوانم با آن نگاه نازت

من آمدم باعشق،این بود تحقیرت

دیگر تو را چه خوانم تا دل به من سپاری

من میروم بی تو، تاجان من بیایی

دیگر تو را چه خوانم،تا جان ز تن درآید

پرمی کشی تو بی من،تاعشق ز دل درآید

  • ۸۸/۱۱/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

  • آریان اسپمر
  • با سلام به شما دوست عزیز
  • بزرگترین مرکز دانلود اهنگهای قشقایی
  • بیا دنبالم کارت دارم
    .
    .
    .
    .
    .
    ........(_\.........
    .../_)...) \........
    ../ (....(__)......
    .(__)...oooO....
    Oooo..............
    .
    .
    .
    زود بیا دیر میشه...

    .
    .
    .
    ........(_\.........
    .../_)...) \........
    ../ (....(__)......
    .(__)...oooO....
    Oooo..............
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    بیا نترس من باهاتم...
    .
    .
    .
    خواستم بگم به وبلاگ*قشقایی_شهرام بدری* سر بزن پشیمون نمیشی
    منتظرتم...
    وای چه شعر خوشگلی بود
    سلام مسافر کوچولووبلاگ قشنگی داری.به وبلاگ من هم سری بزن.حتما خوشت میاد.
    سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سری بزن منو باعنوان وبلاگم لینک کن.من با سایت های کسب درآمد زیادی کار کردم و هیچی گیرم نیومد.اماcn3عضو شدم بسته شو خریدم و تو یه هفته 20هزار ازش گرفتم.خدایش این سایت واقعه ای.دوس داشتی بیا عضو شو.
    بزرگی میگوید:اگر در دنیای مجازی باهوش عمل کنی بیشتر از دنیای واقعه ای درآمد کسب میکنی.
    لینک عضویت

    http://www.cn3shop.com/?ref=yosaf
    سلام
    این شعره خیلی قشنگ بود.در کل وبلاگ خوبی داری
    خوشحال میشم به منم سر بزنی
    ______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
    __¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
    _ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
    ¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
    ¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
    ¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
    ¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
    ¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
    _¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
    __¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
    ____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
    ______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
    _________¤¤¤------به وبلاگم سر بزن---------¤¤¤
    ____________¤¤¤¤¤¤--ضرر نمیکنی--¤¤¤¤¤¤
    _____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
    ________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
    ___________________¤¤----------¤¤
    ____________________¤¤¤¤¤¤¤
    ______________________¤¤¤¤
    سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    به وبلاگ ما هم سری بزنید
    اگر قصد تبادل لینک دارید ما رو با نام "دنیای کامپیوتر و اینترنت کاسپین" لینک کنید بعد اطلاع دهید تا ما هم شما را با نام مورد نظرتان لینک کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی