مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

یه سوال

به نظر شما دیدن خواب دست خود انسان هست یا که بدون اختیار می بینه.
  • ۸۸/۱۱/۲۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

هم دست خودشه هم اتفاقی.منتظر نظر پر مهرتان هستم .من الله التوفیق manvaeshgh.blogfa.com
سلام...
می گویند خواب برادر مرگ است از این جهت که وقتی انسان میمیرد روح از کالبد تن جدا میشود و در خواب نیز همین اتفاق می افتد با اندکی تفاوت...
وقتی انسان به خوابی عمیق فرو می رود حدود 80% روحش از بدن جدا شده و انچه روح در این کنکاش میبند بصورت رویا در ذهن ادمی نقش میبندد روح اگر در گذشته یا اینده سیر کند خوابها رنگ و شکلی تازه می گیرند ...
اینکه خواب دیدن ارادی ست یا غیر ارادی بسته به فضا و مکان و ازادی روح شخص دارد ارامش و ارام بودن موجب ان میشود که خوابهای حقیقی ظاهر شوند...
برقرار باشید و در راه...
یاحق...
با سلام
دوست من وبلاگ جالبی دارید امروز به ما بپیوندید و با زدن پست مشترک دوستداران رهبری در وبلاگ خود نشان دهید که یوم الله 22 بهمن هنوز در قلب ایرانیان زنده است و هنوز ایرانیان بیدار در مقابل فتنه گران ایستاده اند .
آرزویم موفقیت شماست
البته که دست خود انسان نیست مگر ینکه چند روز به یه موضوغ فکر کنی شاید تو خواب ببینیش
اما به نظر من اینروزها آرامشو توی خواب هم نمیشه دید
سلام
ممنونم که سر زدید
سلام دوست عزیز به نظر من نمیشه کفت تمامی خوابها دست خودمونه ولی بعضیاش دست خودمونه مثلا در طول روز به مساله ای فکر کردن موجب میشه نو خوابمون هم ببینیم جیزی در اون مورد یا اینکه از مساله ای خیلی اضطراب داشته باشیم و از اون مساله احساس ترس کنیم باز هم امکان دیدنش رو داریم که معبران برای این جور خوابها تعبیری نمیبینند و میکن در اثر افکاری هستش ذهنمون رو به خودش مشغول کرده ولی بعضی از خوابها هم طبیعی هستش که به نظر من خیلی کمه نمیکم که نیست اما درصد کمتری بهش میدم این نظر من بود.
دوست عزیز وب قشنکی داری خوشحال میشم از من هم دیدن بکنی و من رو راهنمایی جون تازه کارم رو شروع کردم.
سلام عزیزم اپم بیا میتونه هر دو باشه
سلام من که هر روز به وب شما سر میزنم در رابطه با این سوال هم اینکه هر دو حالت میشه منتهی یبشتر صحبتهای روزمره و فکرهامون و خواب میبینیم .
نه نیست چون من کلی دعا میکنم یه خوابهایی رو ببینم و نمیشه
سلام عزیز وبلاگ شما هم خیلی زیبا و با معنی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی