مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بیا تا ما شریک شادی و اندوه هم باشیم...

تنت با حالتی مبهم ، به جای تو سخن می گفت
و استنباط من از گردش خون در رگت این بود:
« تو را من دوست می دارم! »
به دستت دست لرزانم گره می خورد
خدا ، خندان ، به بند سرنوشتم ، سرنوشتت را گره می زد
و او سرهای ما را سوی هم می برد
و لبهای ترک دار مرا در حوض لبهای تو می انداخت
صدای عقل می گفت: « ایندو را از هم جدا سازید ! »
صدای تن ولی می گفت: « لبها را به هم دوزید »
و ما عمداً صدای عقل را از گوش می راندیم
و بعد از آن هم آغوشی
خدا ما را اسیر خواب شیرین جوانی کرد!
و من سهم بزرگی از تو را در سینه می دادم  نفسهایت
همان سهمی که بی او زندگی هیچ است
همان سهمی که بی او جسممان مرده است

  • ۸۸/۱۲/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۸)

اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد
سلام و درود عید خجسته بر شما مبارک باد
شاد باشید در سایه ولایت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام..
سلام دوست عزیز "وبلاگ خوبی داری "امیدوارم در زمینه فعالیتت به خواسته هایت برسی "من هم فعال اقتصادی هستم و در زمینه اقتصاد وبلاگی زدم "و آخرین پست مربوط به تورم رد ایران در سال 89 می باشد "خوشحال می شم در رابطه با تورم در سال 89 با تو جه به یارانه ها نظرت را بدانم "تا تحقیقم را تکمیل تر کنم "شاد باشی ] http://www.eqtesad.cov.ir/
نرم افزار ارسال نظرات به صورت انبوه (Quick Comment)

بوسیله این نرم افزار با صرف زمان کمتر از یک ساعت برای بیش از
دو هزار وبلاگ کامنت ارسال و وبلاگ یا وبسایت خود را به ان ها
معرفی نمایید.

تبلیغات گسترده با کمترین هزینه

» دانلود رایگان نسخه ی نمایشی نرم افزار

قیمت : 50000 ریال

از جمله امکانات برنامه:
» یافتن خودکار لیست وبلاگ های بروز شده
» جستجوى خودکار براى پیدا کردن آخرین مطلب هر وبلاگ
» قابلیت ذخیره سازى و فراخوانى نام، آدرس ایمیل، آدرس وبسایت و متن پیش فرض
» داراى رابط گرافیکى مناسب و فارسى بودن تمامى پیغام ها
» پشتیبانی کامل از موتور جاوا اسکریپت IE
و...

به زودی نسخه 2 نرم افزار با امکان وارد کردن اتوماتیک کد های امنیتی عرضه خواهد شد
درود بر تو ای دوست عزیز.
* همیشه دشمنانت را ببخش ، هیچ چیز بیش از این
آنها را ناراحت نمیکند *

اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردند بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد
سلاااااااااااااااااام
به به
چه خوب تو هم مینویسی اما نه مثل بقیه ...
برای خودت از روهات
همش و میخونم
به من و دخی هم سر بزن با اجازت لینکیدم توهم بلینک
سلام دوست عزیز
سایت زیبا و جالبی داری.
یه پیشنهاد برات دارم اگر می خواهی بازدیدت 2 یا 3 برابر یا حتی بیشتر بشه بیا لینکت رو توی لینک باکس تمام اتوماتیک علم و فن ثبت کن.مطمئن باش خیلی زود نتیجه می گیری.
اینم آدرس: linkbox.elmofan.ir/general
شعرات خیلی قشنگه
به منم سر بزن و نظر بده
منتظرم...
  • محب اهل بیت
  • « سلام



    سلام
    با احساس و زیبا بود
    شرم غرور خویشتن واقعا جای بحث داره !
    شعر زیبایی است مسافر جان بویژه دو خط اولش و جملات « چگونه این غرور شرمگین را بوسه باید داد؟! »
    و با شرم از غرور خویشتن گفتم:
    و استنباط من از گردش خون در رگت این بود:
    راستی مسافر به کلبه من هم سفر کن لینکت کردم
    پیروز و موفق باشی
    نرم افزار ارسال نظرات به صورت انبوه (Quick Comment)

    بوسیله این نرم افزار با صرف زمان کمتر از یک ساعت برای بیش از
    دو هزار وبلاگ کامنت ارسال و وبلاگ یا وبسایت خود را به ان ها
    معرفی نمایید.

    تبلیغات گسترده با کمترین هزینه

    » دانلود رایگان نسخه ی نمایشی نرم افزار

    قیمت نسخه 2 نرم افزار : 80000 ریال

    از جمله امکانات برنامه:
    » یافتن خودکار لیست وبلاگ های بروز شده
    » جستجوى خودکار براى پیدا کردن آخرین مطلب هر وبلاگ
    » قابلیت ذخیره سازى و فراخوانى نام، آدرس ایمیل، آدرس
    وب سایت و متن پیش فرض
    » داراى رابط گرافیکى مناسب و فارسى بودن تمامى پیغام ها
    » پشتیبانی کامل از موتور جاوا اسکریپت IE
    و...

    بزودی نسخه 3 نرم افزار با قابلیت وارد کردن اتوماتیک کد امنیتی
    عرضه خواهد شد
    سلام مسافر
    مرسی از اینکه سر زدی
    بقول خودت شاید نقطه اشتراک زیاد داریم ومن خوشحال میشم اگه تو تبادل لینک کنی با من
    دوستدار تو سکوت برکه
    درود بر تو مسافر خیلی شعر به دلم نشست

    راسی منو با اسم وبم بلینک که لینکیدمتون
    سلام ممنون که سر زذی
    تو را من دوست می دارم تو هم آیا؟
    سلام وبلاگت خیلی جالبه خوشحال میشم لینکم کنی با اسم نرم افزار و فروشگاه وکسب درآمد اگه می خواستی ما رو لینک کنی نظر بده تا منم شما رو لینک کنم یا اگه دوست داری یک فروشگاه تو وبلاگت داشته باشی این ایدی رو اد کن به وبلاگم برو tejarat_internet13702009 تا راهنماییت کنم
    یا اگه می خوای عطر زنانه و مردونه یا هر نوعی می خوای سفارش بدی تو وبلاگم نظر بده یا ایدی منو اد کن تا راهنماییت کنم مرسی
    سلام دوست گلم
    دلمون برات تنگ شده
    قابل توجه دوستداران و علاقمندان به تفسیر قرآن ، ما تفسیر قرآن کریم را بر اساس ، تفسیر نمونه و تفسیر المیزان در وبلاگ شروع می کنیم .
    با نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود ، مرا در بهبود مطالب وبلاگ یاری دهید . نظرات شما ، تفکر ما را دو چندان می کند.
    موفق و موید باشید . حق یارتان باد .
    سلام دوست من وبلاگ توپی داری از مطابت لذت بردم مطالبت رو بیشتر کن بقیه دوستان هم بیان چند جا وبلاگت رو معرفی کردم که استفاده کنن از مطالبت من هم یه سایت عکس دارم هر روز اپ می شه خوشحال می شم به سایت من سر بزنی و هم اگه دوست داشتی تو وبلاگت قرار بده و اگه امکان داره به دوستات هم معرفی کن منتظرتم تشکر. http://www.bo2aks.com
    ____________***__*_**** ___________
    ____________**__**_____* __________
    ___________***_*__*_____* _________
    __________****_____**___****** ____
    _________*****______**_*______** __
    ________*****_______**________*_**
    ________*****_______*_______* _____
    ________******_____*_______* ______
    _________******____*______* _______
    __________********_______* ________
    __***_________**______** __________
    *******__________** _______________
    _*******_________* ________________
    __******_________*_* ______________
    ___***___*_______** _______________
    ___________*_____*__* _____________
    _______****_*___* _________________
    _____******__*_** _________________
    ____*******___** __________________
    ____*****______* __________________
    ____**_________* __________________
    _____*_________* __________________
    _____________*_* __________________
    ______________** __________________
    کسی از پشت یاس‌ها عاشقم شده، اما من تو را بهانه می‌کنم و عاشق رازقی‌ها می‌شوم. کسی چشم‌هایم را می‌پرستد و اما من از تندیس نگاه تو نقاشی می‌کشم و به پنجره اتاقم می‌چسبانم. کسی برای من تا صبح بیتابی می‌کند و اما من برای شبنم چشمم دلیل بیهوده می‌آورم و می‌گویم: اشک گل‌هاست. کسی آن طرف شب صدایم می‌کند ومن چشم‌هایم را می‌بندم و به صدای پای شمعدانی‌ها گوش می‌کنم.باور کن اگر دیر کنی، اگر زودتر سراغ این تنهایی‌هایم نیایی، خود را با بوی یاس‌ها سرگرم می‌کنم، تمام نقاشی‌ها را پاره می‌کنم و این بار برای نیامدنت گریه نمی‌کنم. باور کن اگر عاشقم نباشی، ساده‌تر از این حرف‌ها فراموشت نمی‌کنم. پس کمی از آسمانت را به من ببخش و ستاره برایم بچین. قول میدهم که همچنان عاشقت بمانم!
    درود بر شما
    سپاس که قدم رنجه فرمودید.جمله ای که در قسمت لوگو نوشتین بسیار زیبا وگویاست.غزل حافظ هم زیبایی صدچندانی به وبلاگتون بخشیده.
  • همسفر خاطره ها
  • سلام گلم
    وب خیلی خیلی زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی[بغل]
    سلام ممنون که بهم سر زدی,نوشته های جالبی داری
    موفق باشی
    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    فیلم های روز دنیا
    2008-2009-2010
    فقط 140 تومان
    در سایت
    http://www.maroonshop.com/



    لطفا مرا لینک کنید
    سلام نازنین هموطنم ! صبحت بخیر و نیکی !
    وب جالب و زیبایی داری.
    به - خلوت تنهایی من - سر بزن و از محبتت واسم نشونی به یادگار بذار .
    شاد باش و دیگران را شاد کن .
  • آفتاب مهربانی
  • با سلام
    با مطلب "مصاحبه با قرآن" به روزم و پذیرای قدم های پر محبت شما هستم.
    راستی نطر یادتون نره
    سلام مسافر غریب عزیز
    ما منتظر آپ های جدیدتون هرروز به وبتون سر می زنیم
  • طراحی و گرافیک کامپوتر
  • سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
    ممنون که بهم سر زدین. نمی دونم چرا نظرات وبلاگ این طوری شده !
    همه میان قثط برای بازدید بیشتر وبلاگ ها همش تبلیغ می زارن !
    وقتی میبینه یه دوستی مثل شما پیغام گذاشته خوشحال می شه
    به هر حال امیدوارم که موفق باشید

    آه
  • باشگاه تشکیلات
  • سلام.
    از اولین وبلاگ تخصصی تشکیلات بازدید کنید در صورت علاقه لینکمون کنید و بعد خبر بدید.تا خدا چه خواهد.
    www.tashkilatonline.blogfa.com
  • یه بنده خدا
  • سلام دوست گرامی
    وبلاگ جالبی دارین
    وبلاگ -بختک
    وبلاگی هست شخصی که نوشته های جالبی را می تونید درآن پیدا کنید.
    بی صبرانه منتظر قدمهای مهربانتون هستم
    اگه نظرتون در مورد وبلاگم بدونم خوشحال میشم
    سلام / امیدوارم با بهار دلتنگی های مسافر بهاری شود / عیدت مبارک .
    سلام دوست گلم

    وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم کارت حرف نداره عزیز

    اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه نگاه به پایین بنداز

    در این سایت که بزرگترین فروشگاه آنلاین کشوره اونم با بیش از 1000 فروشنده شما میتونید به عنوان یک تبلیغ کننده عضو بشید

    شما میتوانید با تبلیغ یا معرفى کردن محصولات سایت در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.

    در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 75 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.

    تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
    این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:

    1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.

    2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف

    3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود

    4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما

    5- ارسال ایمیل تبلیغاتی

    توجه داشته باشید که :
    دراین سیستم سود خیلی خیلی بیشتری نسبت به سیستم های کلیکی نصیب شما خواهد شد

    پس فرصت رو از دست ندید و همین الان در این سیستم ثبت نام کنید
    سلام اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام (گالری عکس-کلیپ-نرم افزار-اس ام اس) لینک کنید و از طریق نظرات خبر دهید تا شما را لینک کنم
    سلام دوست عزیز ممنون که من سر زدی
    سلام.ممنون که به من سر زدید. من دوباره آپ کردم .اگه خواستین به من سر بزنید.
  • سومین خورشید
  • من هم دغدغه شما رو دارم. دیگه معنی عدالت رو فراموش کردم.
  • دو تنهـــــــا
  • سلامــ خوبی خوبــــــــــم

    نوشتت بلند بود نتونستم تا اخر بخونم سیو کردم اخـــــر شب میخونم

    فدای توــــــــــــــ قابل دونستی بهم سر بزن
    ممنووون خیلی زیبا بود
    بازم سر بزن به ما
    بای
    سلام
    وبلاگت خیلی خوبه
    سلام
    ممنون که به من سرزدی
    مطالبتون زیبا بود
  • اشکان حقگو
  • سلام
    ممنونم از لطفتون در خدمتیم
    معلومه از خیلی وقت پیش شروع کردی ایول بابا
    ta zemeston nashe..bahari dar kar nisr
    to hamishe bahari bash!
    mer30 omadi bazam biya
    چاکرتیم.تبالدل لینک هستی لینک کنید به ما هم بگین لینک کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی