مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کاش می‌دانستم تو در وسعت نگاهم، به چه چیز خیره می‌مانی

من در ناسروده‌هایم رد پای چشمان تو را دیده‌ام و میان تمام این نوشته‌ها، پیکره نگاه تو را طرح زده‌ام. زیر نگاه همه ابرها از باران گفته‌ام و از فصل پُر شکوفه تو، «همیشه‌بهار» چیده‌ام. به سادگی خنده‌هایم نخند؛ اگرچه که من، شاد بودن را پشت همه ستاره‌ها تمرین کرده‌ام. ای آستانه‌ی نیمه روشن ستاره‌ها! به من رسم دلدادگی بیاموز و ناسروده‌ترین سپیده‌دم را از حریم نازک اشکهایت به خاطراتم هدیه کن. پاکی خنده‌ات را از زلالترین اقیانوسها به چشمانم ببخش. از پشت زنبقها طلوع کن تا با نگاهت، با همان حضورهای ناگهانی‌ات، برخیزم و با خورشید همراه شوم.

با توام! با تو که از مقبره‌ی بادها برایم ارکیده می‌آوری. تو که وجودت پُر از شاخسارهای زنبق‌نشین است؛ بیا تا با هم، روی بیدها شکوفه بکاریم. بیا تا با هم، از روی زمین، ستاره بچینیم و میان نیستانها با شاپرکها بازی کنیم. بیا مانند کودکان، عاشق چشم و ابروی هم شویم و معصومیت عشق را بخریم و به خانه‌هایمان ببریم. بیا وجودمان را نفس بکشیم.

دلم برای خنده‌های ناگهانی ات،تنگ شده. کاش می‌دانستم تو در وسعت نگاهم، به چه چیز خیره می‌مانی!

  • ۸۸/۱۲/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۶)

لینک باکسی در سطح 2010 افتتاح شد!!!!!!!
لینکت می کنیم
قوانینش هم داخل بخش ثبت لینک نوشتم.
در ضمن مزیت های یک لینک باکس عالی افزایش آمار شما و بالا رفتن بازدید از مطالب سایتتان و ....
لطفا رو تیلیغات کریسیانو کلیک کن
از حضور شما در لینک باکسمان خوش حال میشویم
موفق باشی
یا حق
با سلام به شما دوست عزیز
تبلیغات رایگان شما در جهان آگهی
لینک سایت و یا وبلاک خود را در بخش ثبت لینک ثبت نمائید.
سلام دوست من!
مرسی پست زیبایی بود. به منم سر بزن.
شاد باشی.
خوشحال شدم بازم بیا


www.happyandfunny.blogfa.com
  • تندیس انتظار
  • مارا به خدمتت رسیدن سخت است


    دیدن همه را تورا ندیدن سخت است

    بار غم تو به جان کشیدن آسان

    از دشمن تو طعنه شنیدن سخت است
  • چشم انتظار ...
  • سلام دوست عزیز!
    ممنونم که سر زدین
    وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارین
    خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
    خبرم کنین
    التماس دعا...
    سلام لطفا یه کم عکس بیشتر بزار تو بت ناراحت نشی ها ولی خوکشل تر می شه
    سالم
    حالت خوبه ممنون که به ما هم سر زدی
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    اگه اجازه میدید بعضی از نوشته هاتونو در وبلاگ خودم قرار بدم
    ممنون
    سلام دوست عزیزم . نظر لطفت . وبلاگت خوبه اما اگه نیاز های بازدید کنندهاتو بر آورده کنی بهتر هم میشه . امیدوارم تو زندگیتم موفق باشی . ممنون باز هم منتظر نظر های زیبات هستم . قربانت
    سلام دوست عزیز
    ممنون که لطف کردید و به وبلاگ ما تشریف آوردید..
    وبلاگتون خیلی خوبه؛منم از یکی دوتا مطلبش استفاده کردم ممنون..
    ما شما رو لینک وبلاگمون قرار دادیم..اگه شما هم مارو قابل می دونین لینکمون کنید..
    با تشکر،مدیر وبلاگ علوم آزمایشگاهی تهران
    سلام..
    نظر لطفتونه!!!
    ما همه مسافریم بعضی ها با کوله بار بعضی ها.......
    ممنون...
    موفق باشید...
    خوشحالم کن با یه نگاه کوچیک به فرشته ها
    ممنونم
    سلام بر مسافر راه های طولانی
    زیبا بود ولی کمی عجیب
    موفق باشید
    بابای.
    در فکه‌ بود که‌ هر که‌ آرزو می‌کرد چونان‌ مادرش‌ مفقود بماند، پیکری‌ از او باز نیامد و گمنام‌ خفت‌.

    سلام و وبت خیلی خوبه
    موفق باشی به نظر من حرفای خودت رو بگی بهتر از این میشه حرف دل خودتو به زبون بیار و بنویس .
    ما رو فراموش نکن . یا علی
    سلام دوست خوبم
    مرسی سر زدی خوشحال میشم بازم بیای
    وب قشنگی داری آپتم خیلی قشنگه موفق باشی
    سلام مرسی که سر زدی.بازم بیا
    سلام بر مسافر
    ممنون که به ما سر زدی وب لاگ خوبی برای خودت دست و پا کردی امید وارم موفق و سربلند باشی

    چه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید


    و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داد زل بزنی و


    به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی‌ ، حس کنی هنوزم دوسش داری


    چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار

    غرورش


    همه وجودت له شده

    http://www.3m-doostan.blogfa.com/
    غصه نخور مسافر اونجا هوا که بد نیست
    این جا ولی آسمون باریدن هم بلد نیست


    وبلاگ جالبی دارید موفق باشید

    ممنون از اینکه به غریبه ها سر می زنید

    باز هم بیایید

    بای
    سلام
    از بعضی پستات استفاده کردم حلالم کن
    سلام عزیزم تو که ایقدر خوبی.. من میخوام یه وب لاگ برا خودم بسازم.ولی بلد نیستم.
    این آی دی منه=

    Kati.vorojak

    لطفاکامل برام توضاح بده و بهم یاد بده.
    خییییییییییییییلی ممنون میشم
    سلام و خسته نباشید
    اگه متن پستتون از خودتون بود باید بگم: خیلی تبریک
    شاید اون(!) توی وسعت نگاهتون به جواب این معما خیره می مونه که شما در وسعت نگاهش به چی خیره می مونید؟
    خوش باشین
    سلام

    لطفا شما هم بیا وبلاگم تو نظر سنجی شرکت کن

    ......................................................................
    سوال 11 : عید نزدیکه برای نفر قبلی چه آرزویی میکنی؟
    ......................................................................
    salam,,bitarof migam age neveshteye khodeton bashe kheyli delneshin bod...
    شما اولین نفری بودید که برای ما پیام دادید امید وارم همیشه زیر سایه حضرت بقیه الله سربلند و سرافراز باشید
    دعا کنید در تکمیل وبلاگمان موفق شویم و مورد رضای حضرتش واقع شود
    سلام دوست خوبم.حالت چطوه؟
    وبلاگ خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم.
    می دونستی دیگه دوره چت کردن و یاهو مسنجر و.. داره تموم میشه و به علت بی فرهنگی این محیطها دیگه افراد رغبتی به اون نمی کنن؟
    چیزی راجع به جامعه مجازی شنیدی؟یا شبکه اجتماعی؟
    چتفـــا، یه جامعه مجازی کاملا" ایرونیه که به تازگی فقط چند روزه که افتتاح شده و یه محیط گرم و دوست داشتنی و بدون تبلیغات داره.
    تو اونجا می تونی نوشته ها، لینکها،عکسها و یا فایلهای خودت رو با دوستایی که پیدا میکنی به اشتراک بذاری.بهشون پیغام خصوصی بدی، اونارو دنبال کنی، گروه و یا شبکه بسازی و خودت مدیریتش کنی.
    دوستانی سالم و پایدار پیدا کنید.
    یا اینکه اگه وبلاگ نویس قهاری هستی، قسمتی از پست هات رو موقع آپ کردن اونجا بذاری و بعد لینک کنی به وبلاگت.اینجوری همه میان تو وبلاگت!
    لازم نیست متنهای طولانی بنویسی، کوتاه بنویس تا خواننده پیدا کنی.این روش روز ارتباطات شده!
    حتی می تونی دوستات رو توی لیستت داشته باشی. و کلی امکانات دیگه که نمیگم تا خودت ببینی..
    من تینا هستم، و به تازگی عضو شدم.و واقعا" محیط متفاوتی نسبت به سایتهای دیگه توش دیدم.منتظر ورودت هستم...
    فقط کافیه عضو بشی، محیطی بدون تبلیغات و بدون هیچ گونه مزاحمت!
    مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران
    موفق باشید
    ---------------------------
    WWW.CHATFA.NET
    چتفـــا | جامعه کوچک مجازی
    دشت‌هایی چه فراخ کوه‌هایی چه بلند،
    من در این آبادی پی چیزی می‌گشتم
    پی خوابی شاید، پی نوری، ریگی، لبخندی...
    سلام
    شما میتونی با هرکلیک 10 دلار بگیری
    اصلا هم نترس که کلاه برداری باشه چون شما هیچ پولی نمیدی
    سلام وب جالبی داری من شما رو لینک کردم اگه خواستی با رم وتوتی لینک کن خدافظ
  • مرجع بازی راوی
  • با سلام
    اگر مایلید با هم تبادل لینک کنیم
    اگر لینک کردید خیر بدهید تا شما را لینک کنم

    سلام خوبی وبلاگ خوبی اداری من که خوشم اوم اگه خواستی بم سر بزن منتظرم
    ___________$$$$$$
    ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
    ____$$____$$$$__$$$$__$$$$
    __$$______$$$$$$__$$$$$$$$
    __$$____$$$$$$$$__$$$$$$
    __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
    $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
    $$$$__$$$$$$__$$__$$$$
    __$$$$______$$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
    _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
    __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
    ___$$$$_____________`$$$
    ___________________ $$
    __________________`$$`
    ________________$$`
    _____$$$$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$
    _$$$$____$$_$`
    $$$$$__$$___$$___$$$$
    $$$$$$$______`$$_$$$$$$
    $$$$__________$$$_____$
    $$___________` $$____$$
    _____$$$_____$$`___$$$$
    ___$$$$$$___$$__$$$$$$
    __$$$$$$$$_$$_$$___$$$
    _$$$____$$$$_$$__$$$$
    __$$_____$$_$$$$$$$
    ___$______`$$
    ___________$$
    ____________$$`
    ___________`$$
    __________$$
    _________$$
    ________$$
    سلام دوست عزیز از وبت خوشم امده اگه می لینک کنی لینک کن
    صادق هدایت توی مقدمه کتاب بوف کور میگه:

    تو زندگی هر ادمی زخم هایی هست که مثل خوره روح ادمو تو انزوا می خوره به

    هیچ کسی هم نمیشه ابرازشون کرد...و تنها بعد ها رد پای اون زخم به چشم می

    خوره..

    ما اومدیم اینجا یه حالو هوا عوض کنیم...اب روغن قاطی کردیم...

    گفتم حالو هوا یاد یه جک افتادم...

    به یه بابایی میگن:بچت حشیش می کشه...مگه:حشیش؟چی هست؟

    بهش میگن:یه چیزیه که میکشن و می رن فضا...شب بچه می یاد خونه و باباش

    می گه:تو حشیش می کشی؟میگه :نه...

    میگه :بی پدر دروغ نگو همسایه ها تو فضا دیدنت(با لهجه ترکی بخونی جواب میده)




    بارک ا... بخند..بخند...دیدی خندیدی...همینه...بخند تا دنیا بهت بخنده...


    پ.ن:

    1.اسم هیچ کدوم از وبلاگ های من تو پیوند ها نیست این یعنی فاجعه..

    2...........................سانسور شد

    3.یعنی میشه عیدی ها رو بدن و برم هایپر استار... 3 تا چرخ گنده خرید کنم؟؟؟

    4.چهارم هم نداره

    5.مرسی از اینکه اومدی..

    داداش کوچیکه م.ق.ف
    اون فقط به اعتقاد من پشت پا زد
    مگه نباید همه کدهارو کپی کنم توی ویرایش وبلاگ؟ پس چرا وقتی این کارو میکنم طرح قالبم عوض نمیشه؟؟؟

    تو گه آقایی کردی اینو کاملش کنی سپازگذار میشم
    سلام عزیز.
    بلاگ قشنگی داری.منم آپم.خواستی بهم یه سر بزن.راستی اگه خواستی منو به اسم خط خطی های دختری در باران لینک کن،بعد به منم خبر بده که با چه اسمی بلینکمت.
    قربو3ت!منتظرم!
    سلام دوست عزیز. دی لاگ آپدیت شد. خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی.
    سلام...
    وبلاگ جالبی داری ...
    دوست دارم اگه وقت کردی یک سری بهم بزنی.
    موفق باشی.
    سلام دوست عزیز
    ازت ممنونم که به وبم اومدی
    وبت فوق العاده ست خیلی عالیه
    blog ghashangi dari be blog manam sar bezan tnx
    movafagh bashi
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارین دوست من
    من با اجازتون از شعراتون توی وبلاگم استفاده کردم
    اگه راضی نیستین بگین تا حذفش کنم
    پاینده باشین
    سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنین و نظر بدین
    سلام یولداش ساغ اول سن
    سلام ممنون که اومدی با تبادل لینک موافقم
  • یه بنده خدا
  • از کوچه پرسیدم نشانت را نمی دانست
    آن کفشهای مهربانت را نمی دانست

    رنجیده ام از آسمان ، قطع امیدم کرد
    دنباله ی رنگین کمانت را نمی دانست

    اینگونه سیب سرخ هم از چشمم افتاده ست
    شیرینی اش ، طعم لبانت را نمی دانست

    قیچی شدم ، بال و پرم را یک به یک چیدم
    ســـَمت ِ وسیع ِ آسمانت را نمی دانست

    لای ورقها ، نامه ها ، دفترچه ها گشتم
    حتی کتابی داستانت را نمی دانست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی