مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بهانه ام تو هستی ...

کسی از پشت یاس‌ها عاشقم شده، اما من تو را بهانه می‌کنم و عاشق رازقی‌ها می‌شوم. کسی چشم‌هایم را می‌پرستد و اما من از تندیس نگاه تو نقاشی می‌کشم و به پنجره اتاقم می‌چسبانم. کسی برای من تا صبح بیتابی می‌کند و اما من برای شبنم چشمم دلیل بیهوده می‌آورم و می‌گویم: اشک گل‌هاست. کسی آن طرف شب صدایم می‌کند ومن چشم‌هایم را می‌بندم و به صدای پای شمعدانی‌ها گوش می‌کنم.باور کن اگر دیر کنی، اگر زودتر سراغ این تنهایی‌هایم نیایی، خود را با بوی یاس‌ها سرگرم می‌کنم، تمام نقاشی‌ها را پاره می‌کنم و این بار برای نیامدنت گریه نمی‌کنم. باور کن اگر عاشقم نباشی، ساده‌تر از این حرف‌ها فراموشت نمی‌کنم. پس کمی از آسمانت را به من ببخش و ستاره برایم بچین.  قول میدهم که همچنان عاشقت بمانم!

 

  • ۸۸/۱۲/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

سلام
با مدلهای زیبا و شیک به روز شدم...


منتظرتم

"جدیدترین ژورنال لباس زنانه (2009) "
با سلام به شما دوست عزیز
باید از شما به خاطر زحمتی که برای وبلاگتان کشیده اید تشکر کنم،وبلاگ پر مجتوایی دارید
اگر شما به دنبال یک مرجع کامل برای دریافت ترفند و دانلود برنامه و بازی می گردید بد نیست یک سر به وبلاگ من بزنید
در صورت دارا بودن بازدید بالای 30 در روز با شما تبادل لینک نیز می کنیم
برای این کار ابتدا من را بانام"رایــانـه امـروز" لینک کنید و سپس در نظرات ذکر بفرمایید تا در اسرع وقت شما نیز لینک شوید
منتظر حضور گرمتان هستم
ازشما سپسگذارم
  • فتو بلاگ دلیجان
  • منظره های زیبا و دلپذیر دلیجان برای والپیپر دستکتاپ شما . چشم نوازی منظره های طبیعی دلیجان را از لنز دوربین عکاسی آقا رضا عکاس باشی ببینید.
    سری زیبای عکس های زیبای دلیجان و روستاهای تاریخی آن،جاسب بهشت گمشده و ... را در فتوبلاگ دلیجان ببینید.
    سلام ممنون که بهم سر زدی و منو لینک کردی
    سلام دست عزیز
    وب جالبی دارید مطلب قشنگی هم نوشتی بازم بنویس به منم خبر بده تا بیام. خوشحال
    میشم بازم سر بزنی









    نمیدونم
    khaili webloget ghashange
    khaili khosham omad omidvaram hamishe movafagh bshi
    با سلام به شما دوست عزیز
    باید از شما به خاطر زحمتی که برای وبلاگتان کشیده اید تشکر کنم،وبلاگ پر مجتوایی دارید
    اگر شما به دنبال یک مرجع کامل برای دریافت ترفند و دانلود برنامه و بازی می گردید بد نیست یک سر به وبلاگ من بزنید
    در صورت تمایل با شما تبادل لینک نیز می کنیم
    برای این کار ابتدا من را بانام"رایــانـه امـروز" لینک کنید و سپس در نظرات ذکر بفرمایید تا در اسرع وقت شما نیز لینک شوید
    منتظر حضور گرمتان هستم
    ازشما سپسگذارم
    _____________@__@@_____@
    ____________@@_@__@_____@
    ___________@@@_____@@___@@@@@
    __________@@@@______@@_@____@@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@_______@
    _________@@@@@_____@_______@
    __________@@@@@____@______@
    ___________@@@@@@@______@
    __@@@_________@@@@@_@
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@
    ____@@@@@_____@_________@@@
    ____@@_________@__________@
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____
    ______________@@_____
    ______________@_____
    سن راننده ی اتوبوس = یک چهارم ....
    روزانه 10.000 تومان
    با روزی یکساعت کار
    نرم افزار خودکار کسب درآمد
    این متن رو خودتون نوشتید ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی