مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

شبها بعد از مهمانی قاصدکها، بهانه‌هایم را برای شاد بودن می‌شمارم و گاهی کم می‌آورم بهانه‌ها را برای تحمل نبودن تو؛ تویی که گاه احساس می‌کنم انتظار برای آمدنت، از آمدنت هم شیرین‌تر است و گاهی هم به این احساسهای بچگانه‌ام با صدایی بلند می‌خندم.

نگاه کن! زیر نور ماه را؛ آن‌جا که چند بهانه بازیگوش، کنار ساحل خیالی‌ام، روی صخره‌ها، قایم‌باشک بازی می‌کنند و من گاهی از پیدا کردنشان ناامید می‌شوم. می‌دانی؟ گاهی بهترین بهانه‌ام برای گذراندن روزهای بی‌تو، همین احساس وجودت است. همین که می‌دانم هستی. حال، گاهی در کنار من، گاهی در کنار دیگران. چه عیبی دارد؟ دیگران هم حق داشتن شادی دارند. درست مثل من..

  • ۸۸/۱۲/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

سلام.
تو قسمت وبلاگهای بروز شده ی بلاگفا دیدمت....
وبلاگت قشنگه....یعنی عنوان جالبش باعث شده که بیام تو وبلاگت... خوشحال میشم بیای وبلاگم و نظر بدی.... اخه وبلاگم حریم خصوصیه منه...
اگه خواستی لینکم کنی با نام (حریم خصوصی) لینک کن.
  • همون نوجوون پر دغدغه ی تنها
  • سلام گلمحالت خوبه؟ببین،حالم گرفته[گریه]
    کلی خودمو آماده کردم برای آ پ عید[نیشخند]اما نشد
    همه شرکـــــــت هایی که وبــــــــلاگ میدن سودجووو هستند،مخصوصا بــــلاگــــــــفـا
    من وبــــــــــلاگم رو توی بـــــلاگ اســـــــــــــکای ساختم،اما از اونم رکب خوردم
    ...
    خوب،ببین،من یک وبـــــــــــــــلاگ جدید ساختم
    قالــــــــــــــــــــــب وبــــــــــلاگم همون قبلیست
    اما اینجا میخوام بیشتر فعالیت داشته باشم[نیشخند]
    حیف،کلی دلمو خوش کردم شعر آخرم رو مینویسم
    یک قطعه نسبتا ادبی(مزخرف)از خودم:
    در جزیره ی تنهایی،بر کنار ساحل خاطرات نشستم؛
    با چوب فراموشی بر ساحل مینوشتم که ناگهان...
    موج یادت آمد و فراموشی را محو کرد...[گریه]
    برم سراغ یک خبر جنجالی:
    این وب هم عیدا خود به خود برامون آپ میکنه»»w w w.wow98.c o.c c
    که عید رو به مخاطب تبریک میگه و ...
    ***
    خوب،یک سر بزنیم به عید امسال
    عید امسال،نمیدونم؛باز امسال بهتر از پارسال برعکس در میاد یا...
    اما به هر حال میگذره دیگه...
    ***
    عزیز من باید به بقیه هم بگم
    ***
    جان من چهــــــــــــــــــــــــار شنبه سوری مواظب خودتون باشید
    بای تا های
    رهبر من آن جوان پانزده ساله ایست که فیلترشکن به خود می بندد و با سرعت نهایتاً 128 کیلوبایت بر ثانیه فیلم دو گیگی دانلود می کند!!!
    تکرر در نوشته هایم پر شده
    تو می دانی و برویم نمی آوری
    من ِ ساده می پندارم
    بی نقص خط می زنم کاغذ را
    کاش مرا بیشتر دوست داشتی
    آن گاه مرا به عتاب می خواندی
    آن زمان که زشت می نویسم....

    سبز باشی و بی کران
    خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه !
    .
    .
    نه بابا خوشه بندی رو نمیگم
    .
    .
    سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست !
    .
    .
    احمدی نژاد کدومه بابا ! ... اینو نمیخوام بگم که ...
    .
    .
    دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟
    .
    .
    سال نو مبارک ! ... الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی !

    http://www.music021.gigfa.com
    salam.webe zibaii darin
    درود بر شما
    سایت جالب و آموزنده ای دارید.
    نوشته های دوست داشتنی تو وبلاگت گذاشتید
    امیدوارم موفق باشید سال خوبی هم براتون آرزو میکنم.
    خواستی به منم سری بزن خوشحال میشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی