مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پایان بغض سرکش من، ابتدای توست

پایان بغض سرکش من، ابتدای توست. شبهای من همیشه پُر از قصه‌های توست.

با قلب من اگرچه مدارا کرده‌ای. باز این دل صبور به فکر غصه‌های توست.

 در قاب سبز خاطره، در ذهن لحظه‌ها. هر روز طرح تازه‌ای از چشمهای توست.

 با این‌که سربه‌زیرم و حرفی نمی‌زنم. روزی اگر ز پای بیفتم، به پای توست.

می‌خواهم از جنون تو یک دم رها شوم. اما تمام هستی من مبتلای توست.

  • ۸۸/۱۲/۲۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

با سلام به شما دوست عزیز

وبلاب خیلی خوبی داری من که لذت بردم. آق به وب ما هم سری بزن حتما به دردت می خوره . راستی منو با آپدیت روزانه ناد32 لینک کن بعد به من خبر بده تا شما رو لینک کنم
www.nod32-2010.blogfa.com
  • نوجوون پر دغدغه
  • سلام.
    چطور مطوری توووووووووووووووووووو؟
    بابا دمت گرم
    چقدر آدم داری برات نظر میفرستن
    اما من.....
    هییییییییییییییی روزگار
    بی خیال
    وبلاگت باحاله
    وبلاگ منم باحاله
    اما،آمارش پایییینه
    ببین،من هنوز تازه کارم
    فقط 16 سالمه
    تا بیام راه بیوفتم کلی راهههههههه
    ببین
    آخرین مطلبت رو نخوندم
    سیوه روی فلشم
    الان من کافی نت هستم
    رفتم خونه میخووووووووووونم

    من با میهن بلاگ کار میکنم
    اما بلاگفا هم بدک نیست
    این شکلکاش باحاله
    ببین،یکم کوتاه تر بنویس خواهشا
    هر کی بخواد بخوووووووووونه کلی طول میکشه
    حالا اگه اومدی به من فوحش ندیا
    منم مطلبم بلنده
    اگه میشه وبلاگمو نشون بقیه بده

    این شکلکا خیلی باحالندااااااا
    من برم
    دارم آهنگ دانلود میکنم
    راستی،من خواستم لینکت کنم
    نمیدونستم با چه اسمی
    عنوان لینکتو برام بفرست تا بلینکمت
    *دغدغه های یک نوجوون*
    اینم عنوان لینک منه
    خواستی بلینکم
    بای تا های
  • فتوبلاگ دلیجان
  • اگر قصد سفر در کریدور شمال به جنوب کشور را در ایام نوروز دارید اگر از تهران به مقصد اصفهان حرکت می کنید منطقه سیاحتی گردشگری نمونه جاسب شهرستان دلیجان می تواند روزهای نوروز امسال را برای همیشه در ذهن تان ماندگار کند.
    عکس های به یادماندنی طبیعت بی نظیر جاسب را در فتوبلاگ دلیجان ببینید. زیبا، به یاد ماندنی و خاطره انگیز.
    بهشت گم شده ایران در میان کوه های سر به فلک کشیده ،7 روستای حیرت انگیز بهشت زمینی را به تماشای چشم های شما می آورند.
    اگر از دیدن این منظره های زیبا لذت بردید فتوبلاگ دلیجان را لینک کرده و به ما برای لینک کردنتان اطلاع دهید.
    همواره پیروز و سربلند باشید.
    Hi chetori ? you webloge ok dary...
    oomadam davatet konam be weblogam : amuozeshe html ,hack, download music,clip,ringtone,game,maghale
    سلام
    ای غریبه تو تنها تنها نیستی بیشتر مردم فکر می کنم همراهت هستند اری درد نوشته های تو درد اکثر مردم است عیدت مبارک تا دو باره سرت زنم
  • دلتنگی های مسافر غریب
  • مدیر وبلاگ:
    سلام بر مادر مهربان
    کاش آدرس وبلاگ یا ایمیل خود را ذکر می کردید .
    تا بتوان از شما تشکر کنم . ناچارم از اینجا ازتون تشکر کنم امیدوارم که دوباره برگردی چون منتظرت هستم .
    سلام دوست عزیز
    نظرتون در مورد تبادل لینک چیه شما سایت من رو به عنوان انجمن گفتگوی جنرال ها لینک کن بعد به اینجا بیاwww.generalha.ir/linkbox و وبلاگ خودتو ثبت کن و نیازی نیست که کد رو در داخل وبلاگت بزاری فقط انجمن رو پیوند بزن

    موفق باشید
    با سلام
    بازم مثل همیشه مطلب زیبایی نوشتین پیشاپیش سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک میگم سال خوبی داشته باشین.
    سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد
    آواز خوش هزار تقدیم تو باد
    با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده محترمتان
    سلام ممنون که بهم سر زدی وب تو هم حرف نداره!!!!!!
    سلام دوست مسافرم
    مثل بقیه پستها، مطالب اخیرتون هم خیلی زیبا بود مخصوصا مطلبی که درمورد برادرتون نوشتید، چقدرحس دوری ودلتنگی را زیبا بیان کردید...پس این پست یه جورایی شامل حال من هم می شود.راستی اگرفضولی نیست می تونم بپرسم چه اتفاقی برای برادرعزیزتون افتاده؟
    قشنگ بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی