مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تبریک بهار

 بهار عزیزم وقتی از راه می‌رسی، بودنت را زیر احساس انگشتانم می‌خوانم. صدایت را چه آشنا می‌جویم و از آمدنت دلم چه حال عجیبی می‌شود. وقتی می‌آیی دلم را فرش راهت می‌کنم؛ از این زندان تهی رها می‌شوم و تن به سکوت شبهای مهتابی تو می‌سپارم! وقتی می‌آیی هوای صبح با بوی گلها یکی می‌شود و می‌پیچد در خاطرم.
باز هم یک سال گذشت یک سال پر هیاهو و پر التهاب من برای همه می نویسم برای آن  کودکی که بهار را نمی داند و برای آن کهنسالی که تکرار بهار آنرا کلافه کرده است برای مسافران غریب می نویسم برای خود بهار می نویسم برای آنهایی که در شادی ها و غم هایم شریک بودند می نویسم برای آنهایی که از من دلگیر هستند می نویسم برای انهایی که از من راضی و خشنود هستند می نویسم برای روزهای سخت امسال می نویسم برای لخظه هایی می نویسم که از همه کس دلگیر بودم . سال هشتاد و هشت بستر حوادث تلخ و غمگین بود عزیزانی را از دست دادیم که بی گناه و فقط برای احقاق حقوق خویش جان باختند و در راه آزادی شهید شدند برای  خانواده همه عزیزانی که امسال داغدار شدند تبریک می گویم و به آنها می گویم که عزیزان شما با خون خود مشق آزادی نوشتند.

  • ۸۸/۱۲/۲۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

  • فروش فوق العاده اسپمر
  • سلام

    میدونی اسپمر چیه ؟
    با استفاده از نرم افزار اسپمر بلاگفا میتوانید به سادگی آمار وب خود را بالا ببرید و وبلاگ خود را به دیگران معرفی کنید ...
    *******
    اول تحویل بگیرید تست کنید سپس پرداخت نمایید
    ********
    برای کسب اصلاعات بیشتر میتونید به این لینک سر بزنید
    http://www.sell_spamer.mihanblog.com/
    و یا با آی دی من تماس بگیرید :
    sell.spamer
    خوشحال شدم از آشناییتون
    فعلا بابای
    *********
    ضمنا این پیام به وسیله همین نرم افزار برای شما ارسال شده است
    سلام دوست خوبم
    ممنون که پاسخ دادید بله اون پستی که فرمودید روخوندم....بسیاراندوهگین شدم ومتاسفم ازصمیم دل می دونم این دردها به این زودی ها ازبین نمی رود بخاطرهمین به شما وخانوادتون تسلیت می گم.. یادمه درپستی این جمله سروش رونوشتم" من درسرزمینی زندگی می کنم که......." وچقدربعضی ها به این جمله نقدداشتند اما من بدجوری بهش معتقدم تواین شرایط!!
    جزتاسف وآهی سرد که ازته دل برآوردم چیزبیشتری ندارم که بگویم چون خوب می دانم هیچ حرفی این بی عدالتی ها را توجیه نخواهد کرد حتی دلداری هم نخواهد داد....
    روح برادرانمان شاد؛ باشد که درجوارامن الهی فیض ببرند وخدا که این سرنوشت را برسرمن وشما نوشت، الااقل صبرش را هم بدهد
    پیشاپیش سال نوبرشما وخانواده نیکوامیدوارم امسال قدری هوا برای نفس کشیدن داشته باشیم الاقل به اندازه یک نفس عمیق، آرامش ودلخوشی....
    این حرفم شاید خیلی ربطی به این قضیه نداره اما درکل می خواستم بگم خیلی هم احساس تنهایی نکنید چون همه ما مسافریم وتنها! البته هرکس درقفس تنهایی خود زنجیراست اما دانستن این که چون ما بسیاراست شاید گاهی باعث کمی دلخوشی باشدهرچند دردی ازتنهایی ما کم نمی کند....
    راستی اگه اشکالی نداره من لینکتون می کنم اگرهم اشکالی داره بفرمائید اطاعت امرخواهد شد
    تا دوباره دست نورانی عشق پشت وپناهتان
    موید باشید.
    می گذرند همه سالها
    خوب و بد
    سال نو پیشاپیش مبارک
  • به سمت ظهور
  • ممنون از این که بهم سر زدی
    خدا قوت
    سال نو پیشاپیش مبارک
    موفق باشی
    حرف دل من بود حرفات
    کاش هیچ خونی الکی پایمال نشه
    سلام امیدوارم لحظات آخر سال را یه خوبی سپری کنیدوسال خوبی داشته باشین
    با مطلبی دریاره رزق و روزی در خدمتیم علی علی
    سلام سال نو شما مبارک
    بله...شما درست میگی...سال 88 واسه خیلیا سال خیلی تلخی بود واسه خود منم سالبدی بود و یکی از آشناهامون در راه وطن کشته شد. من اونو خیلی دوست داشتم
    راستس منو شناختی دیگه ... من سولماز هستم...
    چی شد رفتی و دیگه پشت سرتم نگاه نکردی...
    آره دیگه مثل ما بیکار نیستی که
    از دست ما که دلخور نیستی...
    امشب عیده... یه سری به ما بزن دل یه آدم تنها رو شاد کن ثواب داره
    قربانت
    سال نوتون مبارک
    سال 88 هرچی که بود گذشت با تمام خوبی هاش وبدی هاش ،میدونم که واسه خیلی ها سال خوبی نبود و واسه هممون با اتفاقاتی که افتاد سالی پر از غم شد ولی بازم هم باید خدا رو شکر کنیم که سالی بود که حداقل با سال های دیگه فرق داشت،یک چیزی اتفاق افتاد،میدونم فکر میکنید نفسم از جای گرم بلند میشهممکنه من عزیزی رو در این سال از دست نداده باشم(گرچه عزیزانی رو میشناختم که از دست رفتند)،ولی باور کنید که این سال،گذشته از اتفاقات عمومی از لحاظ خصوصی هم سال خوبی واسم نبود،خیلی زجر کشیدم و چیزی هایی رو تجربه کردم که تاثیرش تا آخر عمر روی زندگیم میمونه...
    بگذریم،به هر حال این سال سال مهمی توی زندگی خیلی از ماها و در تاریخ این مملکت هم شد،و خیلی هامون دیگه اون آدمی نیستیم که در سال 87 بودیم،بخاطر اینم که شده باید شاکر باشیم
    انشالله که امسال سال خوب و خوشی برای همه ماها باشه و سالی پر از شادی و موفقیت بخصوص برای شما دوست عزیز
    و انشالله که شاهد تغییر باشیم،تغییری همراه با شادی
    وبلاگ جالبی داشتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی