مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اگر من بی خیال تو بشوم ،

عزیــــــــزم !

 هیچ اتفاقی نمی افتد !

 همان طور که تا به امروز نیفتاده است !

 اگر من بی خیال تو بشوم ،

 اگر تو خودت را از من دریغ کنی ،  

 اگر من به دریغ کردن های تو لج کنم و

 بی خیالت شوم و بی تفاوت

 اگر ... اگر ... و اگر هزار تا اگر دیگر جا خوش کنند در  ذهن مان ،

 هیچ اتفاقی نمی افتد

 فقط ................

 فقط من پژمرده می شوم در اتاق کوچک تنهاییم

 فقط من شکسته می شوم در ..........

 فقط نامنتظرتر از دوست داشتن من ، غم سلام می کند به یک لحظه ام !

 فقط در قرن های آینده

 یک حسرت در دل تو

 و یک داغ در دل من

 می ماند تا هزار بار به دنیا آمدن و رفتن مان !

...........................

 

  • ۸۹/۰۱/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

سلام
سال نو مبارک
وبتو دیدم موفق باشی به منم سر بزن.
آزاده
سلام دوست من
اگراین حسرتها وداغها بخواهد اینطوردردل دنیا باقی بماند، چه خواب آشفته ای خواهد شد خواب دنیا....
بسیارزیبا بودورویایی مثل همیشه
موید باشی.
سلام سال نو مبارک
ممنون که سر زدین. البته متنتون هم قشنگ بود
Salam eydet mobarak elahi hamishe shado ashegh bemoni bara shadi rohe behnAme azize hamishe salavato fatehe miferestam
سلام.سال نو مبارک
یه دوست جدید میخوای همسفر؟
مسافر عزیز
خدا نکنه غم تو دلت بشینه
نیستی و کم پیدا ....
مواظب خودت باش
  • حتما بیا و ببین
  • سلام

    اگه میخوای آمار وبلاگ و یا وب سایت خودت و به راحتی افزایش بدی و یا با ساده ترین روش کالا و یا هر چیز دیگه خودت و توی وب تبلیغ کنی .....
    حتما به ما سر بزن ....
    ضزز نمیکنی
    منتظرتم
    فعلا بای
    نویسنده این کیه؟
    من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی میکنم که در آن دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی که نمیدوند
    دوست عزیز سلام، سال نو مبارک
    همانطور که قول داده بودیم برای سال جدید سرویس رایگان آپلود عکس در سایت جعبه راه اندازی شد. از این پس شما میتوانید عکس های خود را بدون نیاز به عضویت و به تعداد دلخواه خود بر روی جعبه آپلود کنید و از آن در وبلاگ یا وبسایت خود استفاده کنید.

    با تشکر مدیریت جعبه
    سلام با شعری در مورد سینزده به در آپم
    ممنون میشم سر بزنین
    سلام.!
    وب جالبی دارید!
    لطفا بهم سر بزنید :
    سلام و بهار نو مبارک
    چرا اینقدر دلتنگی و تنهایی و افسوس و ...
    وقتی بهار آمد و سوگند خوردی بهاری باش
    شکوفه ها باز می شوند و سرود شادی بر می خیزد
    قشنگ بود
    و این حسرت ها چقدر سخته
    سلام وست من وبلاگ قشنگی داری اگه مایل بودی با اسم ( اگه عاشقم بهانه ام تویی...! ) لینکم کن خبر بده تا من هم لینکت کنم ممنون بای
    سلام دوست عزیز
    وب جالب و قشنگی داری
    خوشحال میشم که بهم سر بزنی
    سلام دوست من
    اتفاق دیدم آپ هستید گفتم بیام سلام عرض کنم
    ایام به کام
    مویدباشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی