مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگی

 

فقط کسی معنی دلتنگی و تنهایی را می فهمد

که طعم وابستگی را چشیده باشد.

  • ۸۹/۰۱/۱۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۸)

با سلام
کاش می شد بازدید کننده محترم با اسم (ژ) خودشو بیشتر معرفی میکرد یا حداقل ایمیل یا وب سایت خودشو قید میکرد تا بتونم راحت جوابشو بدم .
من منتظرت هستم
قبول دارم حرفاتو اما با کدام منطق این ها را می نویسی.
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری .موفق وپیروز باشی دوست داشتی به ما هم سربزن تابیشتر باهم آشنا شویم
سلام

مطالبت خیلی قشنگه .

ما هم چشیده ایم و هم نوشیده ایم .... خوشحال میشم سر بزنی ..
درد است درد
با عرض سلام به شما وبلاگ نویس عزیز، خسته نباشی
تا به حال به چندین سایت آموزش کسب درآمد از اینترنت سرزده اید چند تا مقاله خوانده اید؟ چند تا از این سایت ها واقعا به شما کمک کرد از طریق اینترنت پول درآورید؟
می دونم گوشتون از این حرف ها پر شده ولی می خوام یه بار دیگه وقت بذارید و وبلاگ من که یک روش کاملا واقعی و 100% ایرانی برای کسب درآمد هست رو بخوونید. همین جا هم بگم که از این روشهای پیش پا افتاده مثل استفاده از سایتهای کلیکی ، سورف ، زیرمجموعه گیری و تبلیغ برای خرید سی دی کسب درآمد از اینترنت و درآمد از راه فروش همون! نیست.
این سایتی که من معرفی کردم در وبلاگ حتی برای کسانی که عضو شدند هم هر دو هفته یک بار یک هدیه می فرسته. پس برای یک بار هم شده یه سر بزنید:
www.poooool.blogfa.com
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

آهای اهای صدای منو میشنوی زود باش بیا پیشم
  • اسپمر:نظر بصورن زیاد برای بوگفا
  • سلام
    اگر میخواید آمار وبلاگ خود رو چند برابر کنید
    اگر میخواید محصولات خود تبلیغ کنید
    از اسپمر بلوگفا یا ارسال نظر بصورت انبوع استفاده کنید.برای اصلاعات بیشتر به وبلاگ ما سربزنید.
    یاداور میشم که این نرم افزار 15هزار عرضه می شود اما ما فقط 7هزار تومن میفروشیم
    منتظر نظرات شما هستیم
  • بی قرارتر از دریا
  • با حرفت واقعا موافقم.
    سلام
    دلتنگی تنها نشانه بزگ شدن ماست
    بهانه ای برای گریستن
    سلام دوست خوب
    وب قشنگی داری تبریک میگم
    آره عزیزم درست حساب کردی و ممنونم از حضور و نظرت
    یا علی
    آدرس درسته که !!!!!!!!!!! مشکلی نداره !
  • دختر حزب اللهی
  • سلام
    من شمارو لینک کردم.
    میخواستم بگم اگه زحمت نمیشه کدی که لینک ها رو مرتب میکنرو میشه به من بدین؟
    سلام
    از اشناییت خوشحال شدم ممنون که سر زدی
    قربانت مسافر
    سلام ببخشید که من قادر به تعریف و تمجید نیستم. میتونی بهم سربزنی و تلافی کنی!!!
    به هر حال وابستگی یعنی زنجیر شدن و با "رها" شدن که یکی از آثار عشق و آگاهی یست در تضاد.
    ممنون
    سلام ممنون که اومدیت...من استاد وابستگی و البته دلتنگی ام/.////در مورد دیژلم بیکار هم باید بگم ..همه چیز سکرته..اگه میخواستم بنویسم مدرکم چیه یا مقطع ام چیه...که همون وبلاگ قبلی میموندم.....نظر بده خوبی هستم جمعه میام وبلاگت رو میخونم برات نظر میدم اساسی...آخه احساس میکنم چیزها ی خوبی مینویسی
    سلام.ممنون از نظری که دادید،اما برای محض اطلاع جنابعالی تازه سایتمو ایجاد کردم و خیلی از کاراش مونده تا کاملا درست بشه.امیدوارم که متوجه بشی!
    سلام.مرسی اومدی وبم.بازم از این کارا بکن.
    حسابی عاشقی اره؟؟؟؟
    در بنفشه زار چشم تو

    من ز بهترین بهشت ها گذشته ام

    من به بهترین بهارها رسیده ام...

    این جدایی تو بهترین بهانه گریستن

    بی تو من به اوج لذتی نگفتنی رسیده ام ...

    من ترا به خلوت خدایی خیال خود

    بهترین بهترین من خطاب می کنم


    تو را من چشم در راهم ...........
    مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد
    هدهد خوش خبر از طرف صبا باز آمد
    سلام دوست من ... خوبی ؟؟ دوست داری بلاگت رو در وب های دیگه تبلیغ کنی و آمارت رو بالا ببری ؟؟؟ اگه جوابت مثبت هست من یه برنامه برای این کار سراغ دارم بیا یه سر به لینک من و ببین چه جوریه ؟؟؟ اگه از این برنامه خواستی حتما خبرم کن ... [بدرود
    سلام.یارمهربان سال خوشی را برای شما ارزو می کند.ممنونم که به وب خودتو وب رنجه میفرمایید .یارمهربان14 بامطلب هنر مردان خدا منتظر شما به انتظار مینشیند
    سلام دوست گل من وب خوبی داری اگه دوست داشتی منو با اسم شیمی معراجی لینک کن ممنون



    به وب من هم بیا وروی بنرها کلیک کنید و عضو شوید عضو شدن رایگان حتی پاداش عضو شدن هم میگیری ممنون http://padeh.javanblog.com/
    سلام ... ممنون از کامنت و دیگر هیچ ... من مثل خیلی از آدما حرفای قلمبه سلمبه بلد نیستم بزنم ... اما حرف دلم و ساده می زنم که همه بفهمن ... با زندگی آشتی کن ... مطمئنم نقاط روشن وجود داره ... خودت باش و احساست رو لگدمال نکن ... همونطور که هستی باش ... پایدار و پیروز بمانی !
    سلام.من فانوسم،آدرس سایت جدیدم http://mahor1.blogfa.com هست. اگه دوست داشتی سر بزن.ممنون
    سلام.وب قشنگی دارین.مایل به تبادل لینک بودین خبربدین
    سلام
    موافقم و میتونی منو با اسم
    تمام نا تمام من لینک کنی
    ممنونم لینک کردی و شما هم لینک شدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی