مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به من رسم دلدادگی بیاموز

 من در ناسروده‌هایم رد پای چشمان تو را دیده‌ام و میان تمام این نوشته‌ها، پیکره نگاه تو را طرح زده‌ام.
زیر نگاه همه ابرها از باران گفته‌ام و از فصل پُر شکوفه تو، «همیشه‌بهار» چیده‌ام.
به سادگی خنده‌هایم نخند؛ اگرچه که من، شاد بودن را پشت همه ستاره‌ها تمرین کرده‌ام.
ای آستانه‌ی نیمه روشن ستاره‌ها! به من رسم دلدادگی بیاموز و ناسروده‌ترین سپیده‌دم
را از حریم نازک اشکهایت به خاطراتم هدیه کن. پاکی خنده‌ات را از زلالترین
اقیانوسها به چشمانم ببخش. از پشت زنبقها طلوع کن تا با نگاهت، با همان حضورهای ناگهانی‌ات،
برخیزم و با خورشید همراه شوم

  • ۸۹/۰۱/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۰)

سلام.وبلاگتو تو نظرای بهار دیدم کنجکاو شدم ببینم چی داری
وبلاگ با معنی داری.کلا خوشم اومد
بازم سر میزنم.
سلام دوست عزیز متن زیبایی بود.موفق باشی
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی.
تازه کار نیستم از بدبختی به وبلاگ نویسی پناه آوردم
♥5وارونه چه معنا دارد؟ ♥



♥5وارونه چه معنا دارد؟ ♥ خواهر کوچکم این را پرسید♥ من به او

خندیدم♥ کمی آزرده و حیرت زده گفت♥ روی دیوار و درختان دیدم♥

بازهم خندیدم♥ گفت دیروز خودم دیدم♥ مهران پسر همسایه پنج

وارونه به مینو میداد♥ آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید♥

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم♥ بعدها وقتی غم♥ سقف

کوتاه دلت را خم کرد♥ بی گمان می فهمی♥ پنج وارونه چه معنا دارد♥
سلام

خبر داغ امروز رو دیدن؟

آگهی استخـــــــــ...دام زنان - قسمت اول
http://alborznews.net/fa/pages/?cid=19049




طراحی سایت / قالب وبلاگ / دامین و هاست / سفارش بدهید : 09354163574
سلام.من لینکتون کردم.شمام دوس داشتین منوبانیلوفرآبی بلینکین.مرسی
همدیگر را دوست بداریم شاید فردایی دیگر نباشد...
زیبا بود.
واقعا دلنشین مینویسی.
پیش منم بیا.
سلام
کل کل دوست داری
اگه اهل کل کل هستی خب بیا پیش ما
www.kal-khone.blogfa.com
وبلاگ ما قدیمیترین وبلاگ کل کله
کل کل آن لاین داریم
کل کل آف لاین هم داریم
اگه دوست داشتی بدون ما هم دوست داریم که به دوستامون اظافه بشه
www.kal-khone.blogfa.com
این هم آدرس وبلاگ شخصی خودمه
با سلام به شما دوست عزیز

وبلاگ خوب وقشنگی داری به ما هم سر بزن موفق باشی
با آرزوی موفقیت
آموختنی نیست لهجه ی سیاه شب
باید آن را چشید
مثل صبح که نسیم را می مزد
مثل یادها
که می مکند خستگی عمر غبارآلوده را...
آپم با سه وبلاگ
www.nazesimin.blogfa.com
www.mehrabanbash.blogfa.com
شاید اغاز یک حس تازه
سلام منتظرتم بیا!!!
وبلاگت خیلی خیلی قشنگه!!!!!!
من وبلاگت رو لینک کردم اگه میشه شما هم وبلاگ منو لینک کنین!!!

_??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
سلام دوست بی معرفت من
آپت مثله همیشه قشنگ و جذاب بود
ما همیشه بیادتونیم
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خدمت شما دوست عزیز ! وبلاگ بسیار جالب و زیبایی دارید . تبریک میگم

اگه مایل به تبادل لینک با من هستی من رو با اسم " جن و روح - دعا و طلسم "

لینک کنید و بعد به من خبر دهید تا من هم شمارو لینک کنم ! . . . . . . با تشکر

________________________________________________________

- مطالبی که در وبلاگ من موجود میباشد به شرح زیر است :

- آشنایی با علوم ماوراء - موجودات ماوراءالطبیعه - هیپنوتیزم و تاریخچه آن ........

- درباره ی روح ها - درباره ی جن ها - درباره ی موکل ها - دعا و طلسم ..........

- آموزش احضار ارواح - آموزش احضار موکل - آموزش احضار جن - تعبیر خواب .....

- معلومات عمومی - داستان های واقعی - شرایط و آموزش دعا نویسی .........


--------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------www.Black-Eyes.mee.ir--------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام دوست من !
وب زیبا و جالبی داری .آپ زیبات هم خوندم .
به " خلوت تنهایی من " بیا و از حضور گرمت واسم نشونی به یادگار بذار .
در پناه امن خدای مهر گستر شاد باش و دیگران را شاد کن.
فروشگاه اینترنتی عطارنت: فروش اینترنتی انواع داروهایی گیاهی 100% طبیعی با تحویل در درب منزل یا محل کار. درمان بیماریهایی مانند: دیابت درمان سینوزیت در 3 روز میگرن لاغری 3 تا 7 کیلو در ماه www.attarnet.com
شماره تماس: 09167384635
بوی عشق در همین نزدیکیست....
با تمام وجود ان را احساس کنید...
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%___خوبی__%%%
_______%%___وب خیلی _%%%
______%%___قشنگی داری___%%
_____%%_______ بازم _____%%
_____%%_____ بیاییا ________%%
_____%%%_____موافقی______%%
______%%________!______%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%____________
درود بر شما

بسیار زیبا بود.

در پناه حق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی