مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

امروز تولدمه

امروز تولدمه
امروز روزی که من به دنیا اومدم و مادرم ،گران بهاترین فرد زندگیم مرا با رنج و مشقت فراوان آن زمان بزرگ نموده و تحویل جامعه داده است و اینک وظیفه من است که امروز را به مادر عزیزم تبریک بگویم که در وظایف مادری چیزی برای من کم نگذاشته و همچنان یارو و یاور من هست .

  • ۸۹/۰۲/۰۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۲)

سلام...
چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو...
روزی که تو آغاز شدی...


تــــولـــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــارک

من هم به روزم
دوست داشتید سر بزنید
salam golam
harki hasti pesar ya dokhmal
tavalodet bahariiiiiiiiiiiii
mobarak bashe
100 sale shi
bay
pisham bia
salam golam
harki hasti pesar ya dokhmal
tavalodet bahariiiiiiiiiiiii
mobarak bashe
100 sale shi
bay
pisham bia
سلام مسافر
روز آغاز سفرت را بهت تبریک میگم.
تولدت مبارک.
  • گروه نرم افزاری پرشیا تمپ
  • Easy web design
    سیستمهای مدیریتی وب سایت + مجموعه قالبهای وب سایت
    مجموعه آسان وب ابزاری است قوی برای تمام کسانی که به دنبال طراحی سایت خود هستند شما با این مجموعه و حتی بدون
    اطلاعات قادر به ایجاد هر نوع سایت دلخواه خود می باشد.
    سلام دوست عزیز
    گروه نرم افزاری پرشیا تمپ محصول جدیدی برای طراحی سایت های شما دارد
    این مجموعه طراحی سایت های حرفه ای را برای کسانی که اطلاعات کمی در رابطه
    با طراحی سایت دارند اسان می کند .

    با مجموعه آسان وب لذت واقعی سایت دلخواه خود را تجربه می کنید و تنها با کمی اطلاعات و کمتر از پانزده دقیقه سایت دلخواه
    خود را در وب ایجاد کنید و قادر خواهید بود مدیریت وبسایت خود را برعهده بگیرید و یک سایت دینامیک و هوشمند (پویا
    داشته باشید که تنها با چند کلیک ساده بطور دلخواه محیط آن را ویرایش کنید و مطلب مورد نظرخود را در آن قرار دهید

    کل این مجموعه (نسخه حرفه ای ) در 27 دی وی دی عرضه شده که شامل هزاران قالب وبسایت آماده با سورس آنها می باشد که
    توضیحات و محتوای هر سی دی در این دفترچه به همراه راهنمای نصب و آموزش برخی از این سیستم های مدیریت محتوای
    سایت بطور خلاصه درج شده است. همچنین آموزش های کامل اصول طراحی وب و کار با نرم افزارهای طراحی وب و همچنین
    اصول تجارت اینترنتی هم در این مجموعه گنجانده شده است که با مرور آن می توانید بخش مورد نظر خود را در بین این مجموعه
    پیدا کنید
    www.persiatemp.ir
    محصولات پرشیا تمپ را با آرم و برچسب مخصوص آن و بصورت اورجینال تهیه نمایید



    هزاران دلار ازبهترین قالبها و اسکریپت ها در دستان شماست

    بیش از 30.000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس کامل

    سری کامل و جامع قالبهای مانستراز سری زیر 1000 تا 22.000 به بالا

    TemplateMonsterقالبهای سایت

    گروه نرم افزاری پرشیا تمپ افتخار دارد از سال 2006 تا به امروز
    بهترین ها را برای طراحی اسان وحرفه ای به شما اهدا کند
    www.persiatemp.ir
    و شما را دعوت میکنم برای بازدید از سایت پرشیا تمپ و

    جدید ترین محصول پرشیا تمپ


    مجموعه فوق العاده رازهای ترافیک
    در این مجموعه شما می آموزید چگونه ترافیک وب سایت خود را به بالاترین میزان ممکن برسانید.
    www.persiatemp.ir
    من معتقدم همیشه راهی برای پولدار شدن وجود داره . خوشبختانه (یا متاسفانه) خیلی از آدمها وقتی با این راهها مواجه می شن اون رو باور نمی کنن و مثل بچه کبوترهایی که می ترسن برای پیدا کردن غذا از لونه شون بیان بیرون مدام میگن : این کار شدنی نیست ... اگه میشد پولدار شد آدمایی که زرنگتر از من و شما بودن این کار رو انجام می دادن .. به نظر شما سرنوشت این بچه کبوترها چیه ؟؟؟ سرنوشت اونها مردن از گرسنگیه ...
    ــــــــــــــــــــ
    ای دی یاهو:
    cn3co
    می خواید پولدار بشید؟اگه شمه اقتصادی دارید می تونید تو بازار بورس فعالیت کنید
    فروش ویژه جامع ترین بسته آموزش تصویری معامله در بازار بورس ارز در 6 دی وی دی
    WwW.GuilanFX.CoM آموزش و پشتیبانی


    بزرگترین مرجع آموزش ، فروش سیستمهای حرفه ای و اکسپرتهای تجاری روز دنیای فارکس
    همراه مبتدیان...همکار حرفه ای ها

    WwW.GuilanFX.CoM
    wWw.GuilanFX.InFo
    WwW.GilanFX.CoM
    WwW.GilanFX.InFo
    وبلاگ شما از طرف سایت GuilanFX به عنوان یکی از پربازدیدترین وبلاگهای بلاگفا انتخاب شده است. در صورت تمایل می توانید یکی از آدرس های بالا را با نام " آموزش فعالیت در بازار بورس " لینک کنید و از طریق پست الکترونیکی اعلام نمایید تا در صورت 600 کلیک در ماه در ازای هر کلیک 50 تومان دریافت نمایید.قابل ذکر است آی پی کلیک کننده از طریق سایت شناسایی شده و برای هر آی پی غیر تکراری برایتان یک امتیاز در نظر گرفته می شود.
  • سمانه مالمیر
  • تولدت مبارک دوست قدیمی
    تولدت مبارک
    سلام.ممنونم
    من هم شدیدا تولدتون رو تبریک میگم.
    و از همه ی مادرهای مهربون(که مادر شما صد البته جزوشونه) تشکر و از همه زحماتشون تقدیر میکنم.
    تولدت مبارک
    تاریکی غروب را به بهانه روشنی طلوع فردا
    تلخی غمی که می گذرد را به خاطر شیرینی لحظه هایی که می آید
    سختی فراق را به امید وصال
    و درد رنج رسیدن به معشوق را فقط به خاطر عشق پذیرا هستم
    سلام
    من فافا هستم
    وبلاگ من تو بلاگ اسپاته
    چون تبلیغ واسم سخته اومدم تو میهن بلاگ وبلاگ زدم تا باهاش تبلیغ کنم
    این آدرس وبلاگ منه
    www.seeemo.blogspot.com
    اول بیا
    اگه خوشت اومد منو با اسم
    فافا(emo pix)
    و یا اگه دوست داری
    بزرگترین مرجع عکس emo (فافا)
    لینکم کن
    من نه سایت تبلیغاتی دارم و نه هیچ
    تو هم به عنوان یک ایرانی واسه تبدیل شدن وبلاگ من به مرجع عکس امو بهم کمک کن
    بزار یک بار هم شده آمار بازدید وبلاگ که صاحبش ی ایرانی بالا باشه(بلاگ اسپات سیستم بلاگ جهانی که گوگل پشتیبانیش میکنه)
    اگه دوست داشتی نظرت رو در مورد وبلاگم بگو
    به خدا من با اینترنت معمولی کار میکنم!
    دانشجوی هستم و تو خوزستان-شهر ایذه زندگی میکنم
    منم ی وبلاگ نویسم نه بیشتر و نه کمتر
    اینارو گفتم که فکر نکنی من مثل ین سایتای تبلیغاتی هستم...
    اگه دوست داشتی به این آدرس هم سر بزن
    www.kal-khone.blogfa.com
    موفق باشی
    سلام وبلاگه جالب و مفیدی دارین تونستین به منم سر بزنید و نظرتونو در مورد وبلاگم بگید.راستی با لینک موافقید؟اگه خواستین منو با payam لینک کنید.بعدش بگید من شما رو با چه عنوانی لینک کنم
    سلام عزیزم : تولدت مبارک .دعا میکنم همیشه شاد زندگی کنی
  • سیدحسن حسینی تیل آباد
  • الو سلام داداشی جون :
    تولدتون مبارک
    من وبلاگ شما رو از آخرین مطالب بروز شده گیر آووردم


    با یـــــــــــــــــــــــــــــــــــهـ وحـــــــــــــــــــــی داغ بــــــــــــــــــــــروزم


    با اجازتوون مطلبتونو ذخیره می کنم
    برای نقد و بررسی باشه وقتی بهم سر زدین
    چون ذخیره که میشه دیگه پیدا کردنش با خداست
    با لینک اگه موافقین نظر بذارین و بگین
    وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین

    با چه نامی لینکتون کنم

    اگه می تونی وبلاگ منو به دوستاتون و لینکاتون معرفی کن
    از میون 2 تا گل می بوسمتون



    به امید دیدار...
    یا حق .
    سلام
    تولدت مبارک
    ایشالله تنت سالم باشه
    امیدوارم به آرزوهای کوچیک و بزرگتون برسین
    آپم
  • آفتاب مهربانی
  • سلام
    با یه مطلب جدید و چند تا سوال به روزم. از شما دعوت میشه که بیایین و نظر بدید.
    سلام
    تولدت مبارک
  • سـاقــــــ ـی ( آ د م ب ر ف ی )
  • سلام
    تولدتون مبارک .
    یاعلی
  • مهرزادقشقایی
  • سلام

    توی وبلاگ شمالطافت بسیارجاریست.وقطعاازتبارگل هستی

    که اینچنین لطیف بودن رابرصفحه وب جاری نموده ای .تولدت مبارک

    اگردوست داشتی مارالینک کن.
  • رضا یوسفی (فیلمساز)
  • سلام ...من در خدمت شما هستم ...لطف کنید طرح رو در چند خط خلاصه بنویسید . میخونم اطلاع میدم
    ببینید من کارم ساخت فیلم کوتاه و این چیزی که شما یه کمشو نوشتین مطمئنا کار بلند وپر هزینه ای خواهد بود ...


    متاسفانه تهیه کنندگان آثار من همچین هزینه ای رو تقبل نخواهند کرد.


    به هر حال از آشنایی با شما خوشحالم
    آپم
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***_______منتظر _________***
    _***_____________________***
    __***_____ حضور _____***
    ___***_________________***
    ____***___هستم ______ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    مبارک باشه..
    تولدت مبارک
    تولدت مبارک
    تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه
    البته کمی گذشته اما به مادرتون تبریک میگم که چنین فرزندی تحویل جامعه داده
    بازم مبارک
    باشه دوست عزیز
    ان شا’ الله 120 سال عمر با عزت داشته باشید.
    بای
    مامان نی نی ها... .
    سلام تبرک میگم

    به روزم

    در ضمن من هم به مادرتون تبریک میگم

    راسی من خیلی وقته شما رو لینک کردم ولی شما منو نلینکیدن چرا
    سلام
    خیلی خوشحالم که به وبلاگتون سر زدم
    و از مطالبتون استفاده کردم
    خوشحالم میشم شما هم تشریف بیاورید
    اگه با تبادل لینک موافق هستید
    منو به اسم پزشکان و مسائل پزشکی' لینک کنید
    و بگید به چه نامی لینکتون کنم
    یا علی
    سلام
    تولدتون مبارک

    ولی در مورد مطلب قبلی تون فقط میگم :

    اونی که می خواستم عهدشو شکست
    به پای یک عشق جدید نشست
    چش روی آرزوم همیشه بست
    پشت مه پنجرمون رها شد
    اونی که می خواستم مث اشک چکید
    تو طول راه یهو یکی رو دید
    صدای از ما بهتر و شنید
    به خاطر هیچی ازم جدا شد
    اونی که می خواستم دل ما رو برد
    تو راه که می رفت به یکی سپرد
    تو خاطرش ، خاطره ی ما مرد
    یکی دیگه تو رویاهاش خدا شد
    اونی که می خواستم دل ازم برید
    بین گلا یه گل تازه چید
    به اونی که دلش می خواس رسید
    مثل تموم مردا بی وفا شد
    اونی که می خواستم زود ازم گذشت
    یه روزی رفت و دیگه بر نگشت
    منکر مجنون شد و کوه و دشت
    منکر عشق و بودن با ما شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی