مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

نامت را تکرار می کنم

وقتی که تکرار می‌کنم، آرام می‌شوم. مثل حس خلسه در تماشای تصاویر آینه‌ها، تکرارهایی هم هستند که خسته‌ام نمی‌کنند. تکرارهایی که از جنس غرق شدن در صدای برخورد امواج با ساحل، یا مثل آواز برگها هنگام نوازش باران. تمام روزهایی را که رفته‌اند تماشا می‌کنی ولی هنوز فردا را در انتظاری. هنوز به تکرارها عشق می‌ورزی و از داشتن احساسهای دلنشین تکراری خوشحالی.من از تکرار خواندن این کلمات و حرفهای برآمده از دل که برای عزیز مینویسم ، سرشار از لذت می‌شوم، سرشار از حسی که نگفتنی است.

 

  • ۸۹/۰۲/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

سلام چه وبلاگ با حالی داری به ما هم سر بزن منتظریم
مهم نیس که برام زوده یا دیره!

تُو شاید... ولی من یادم نمی‌ره

من اِنقد خاطره دارم ازَت که

تـو هر شرایطی دلم می‌گیره
سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش.

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com



میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو. هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______
سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش.

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com



میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو. هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______
دوست دارید در زمان کوتاه بازدیدکننده واقعی زیادی را به وب خود بکشانید. سیستم افزایش ترافیک و بازدید جدید رنک فا با روش جدید. هریه عضویت ، 10 بازدید کننده برای وب شما.

www.rankfa.com
خیلی با حسی
سلام دوست عزیز

وب جالبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی

http://nikface.com بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی اینترنتی ایرانی rank 2


وب زیبایی دارین
به منم سر بزنید
سلام
وبلاگتو خیییییییلی دوست داشتم
مخصوصا آهنگشو!
به ما هم سری بزن
سلام
وبت عالیه
مرسی که سر زدی
موفق باشی
فقط همین
سلام خسته نباشی

صبحت بخیر مسافر جان

وبلاگ خوبی بود و نوشته های زیبا اما امیدوارم بهتر از این ها باشه بازم اه خدا بخواد میام و مطالعه میکنم شما هم قت کردی یه سر بزن

موفق باشی
سلام عزیزم..من بیشتر مطالبت روو خوندم .بهتون تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید..
من شماروو با چه اسمی لینک کنم؟ اگه دوست داشتین منو با اسم بکس99 لینک کنید ..خوشخال میشم در مورد وبلاگم نظر بدید
بکس99بکس99بکس99بکس99
pcocd

۩۞۩باسلام و تقدیم احترام به شما دوست عزیز۩۞۩


وبلاگ جالب و پر محتوایی داری.
من مدیر سایت◄◄◄ مرکز دانلود رایگان نرم افزار►►► هستم .


موضوعات دانلود رایگان سایت شامل:


سیستم عامل
» لینوکس
» ویندوز
مالتی مدیا
» دی.وی.دی
» مبدل
» ویرایشگر صوت
» پخش صوت
» ویرایشگر فیلم
» نمایش فیلم
اینترنت
» مدیریت دانلود
» ایمیل
» اف.تی.پی
» ابزار اینترنت
» مسنجر
» شبکه
» اشتراک فایل
» مرورگر وب
» طراحی وب
» ابزارهای جستجو
» ابزار وبمستر
گرافیک
» انیمیشن
» تبدیل
» طراحی
» ابزار فلش
» فونت
» آیکون
» ویرایشگر تصویر
» ضبط فیلم و عکس
» نمایش عکس
» پلاگین
امنیتی
» ضد هک و جاسوسی
» آنتی ویروس
» دیوار آتش
» هک و جاسوسی
ابزارهای سی دی
» ساخت اتوران
» رایت سی دی/دی وی دی
» قفل گذاری
» ابزار سی دی
» شبیه ساز
» کپی سی دی
کاربردی
» حسابداری
» پشتیبان اطلاعات
» فشرده ساز
» جستجوی دسکتاپ
» فرهنگ لغت
» درایور
» مهندسی
» فایل و دیسک
» سخت افزار
» ابزار لینوکس
» آفیس
» بهینه ساز
» نرم افزارهای فارسی
» نرم افزار جاوا
» نرم افزار سیمبین
» تلفن
» برنامه نویسی
» بازیابی اطلاعات
» ابزار رجیستری
» نوار ابزار
» ابزارهای مفید
» مترجم متن
» ماهواره
» ویرایشگر متن
» قفل گذاری
سرگرمی
» ابزار دسکتاپ
» محافظ نمایش
» پوسته برنامه
» پس زمینه
بازی
» اکشن
» بازیهای کامپیوتری
» ماشین سواری
» بازیهای فلش
» فکری
» بازی سونی اریکسون
» بازی نوکیا
» بازی سامسونگ
» بازی موتورولا

حالا دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک با سایت ما هستید. سایت ما را با نام ◄◄◄ مرکز دانلود رایگان نرم افزار►►► لینک نمایید و بعد به ما اطلاع دهید.

منتظر شما هستیم .

باتشکر مدیر سایت pcOcd.cOm

آدرس سایت ◄◄◄ مرکز دانلود رایگان نرم افزار►►►: Www.pcocd.com
على بعد از شنیدن خبر جانسوز مرگ فاطمه به سرعت وارد منزل شد، دید فاطمه زهرا در بستر خود خوابیده و یک قطیفه مصرى روى خود کشیده است .
على او را صدا زد، جوابى نشنید. به طرف راست و چپ فاطمه رفت ، صدیقه را صدا کرد، امام جواب نشنید. عباى خود را کنار گذاشت ، عمامه را برداشت ، دامن قبا را بالا زد و سر زهرا را در دامن خود نهاد و صدا نمود: یا زهرا ، یا زهرا ....
اما فاطمه سخنى نگفت . امیرالمؤ منین گفت : اى دختر محمد! جوابى نشنید... گفت : یا فاطمة ! کلّمینى ؛ اى دختر پیغمبر! با من صحبت کن ، من على پسر عموى تو هستم .
حضرت مى فرماید: فاطمه چشمش را باز کرد، (یعنى قبل از مرگ کامل که بنابر علم امروز مدتى طول مى کشد، به در خواست مقام ولایت و قدرت لایزال الهى ، فاطمه حیات مجدد یافت ) و به صورت على نگریست و به گریه افتاد.
سپس سخنانى با یکدیگر در میان گذاشتند و بعد از مدتى کوتاه ، فاطمه زهرا از دنیا رفت.......
...................................................................................
دلتنگم....ولی می خواهم بگویم
تمام ستارگان بر خاک افتاده
نام و نشانی بر مزار خویش دارند؛ مدینة النبی، نجف، بقیع، کربلا، کاظمین،سامرا، مشهد،قم....
اما نام مزار مادر من نیست....
خسته نیستم، از جستجوی نام و نشان گمشده مادرم، ولی می دانم که خاک هیچ سرزمینی نمی تواند آفتاب را در خود حبس کند.
...................................................................................
لعن الله قاتلی فاطمة الزهرا....
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا زهرا ....
تهرانی ها فرصت را دست ندهید
IT IT GROUP
اینترنت هوشمند
مخصوص تهران و حومه
جاجرود-بوم هن-رودهن-پردیس-کمرد-خرم دشت
9092303088

یک موقعیت استثنایی
Disconnectبدون اشغالی.....بدون


بالاترین سرعت خطوط دیجیتال
9092303088
اینترنت را بدون مرز استفاده کنید

Dial Upسرعت باور نکردنی اینترنت
9092303088
کافیست یکبار امتحان کنید
با
جوایز باور نکردنی
WWW.ITITGROUP.IR
شماره پشتیبانی : 44413357-44457404
امتحان کنید و به دوستان خود نیز معرفی کنید تا همگی از جوایز ما بدون قرعه کشی بهره مند شوید
بیشتر جایزه بگیرید ----------- بیشتر استفاده کنید

9092303088
برای اولین بار
>>>>>>>>>>>>بدون قرعه کشی همه برنده ایداین متن را به دوستان خود بفرستید
تکرار هم همیشه خوب نیست ولی بیشتر وقتها معرکه ست !

کلا زیبا بود

منتظرتم
موضوع ها: 468, نوشته ها: 1,030, کاربران: 38,
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´ .´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
پیش منم بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی