مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بشکن سکوت صبرتو احساستو با من بگو

همراه عشق و آرزو خاتون رنج و آبرو/ بشکن سکوت صبرتو احساستو با من بگو
با من بگو وقتی که من درگیر ایثار تو ام/ وقتی که آزادم ولی بازم گرفتار تو ام
خوابای من طوفانیه از موجای انفجار/ آرامش دریای من قلبمو تا ساحل بیار
بال فرشته س دست تو محرم ترین مرهم تویی/ حتی اگه نبینمت بازم میفهمم تویی
چیزی نمیخوام آدما از حرف خستم بس کنید/ من هر قراری داشتم با عشق بستم بس کنید
بی ادعای خوب من تاوان عشقت سخت بود/ زخمی ترین مرد زمین باصبر تو خوشبخت بود
همراه عشق و آرزو خاتون رنج و آبرو/ بشکن سکوت صبرتو احساستو با من بگو

 

  • ۸۹/۰۲/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

سلام خوبی؟


من اپیدم خوشحال میشم به منم سر بزنید
ممنون از شما
Salam khobid...kash delbastan nabood ta...amaan az del ke...Mara shekaste bisedaaaaa.....
  • امید به زندگی
  • سلام دوست گلم واقعن خوب نوشتی و وب خوبی داری به ما هم سری بزن
    من که کامنت دادم واسه ی این پست حالا کجا کم پیدام این همه اثر اینجا از خودم گذاشتم
    سلام مسافر عزیز ،در این روزها فقط باید به فکر خاتون عالم بود که درس زندگی را به ما داد و ما یاد نگرفتیم و هنوز در پیچ اول عشق به دور خود می گردیم و راه را از بی راه نمی یابیم .
    همیشه بهاری و چون ابرهای عاشق و زندگی بخش باشی.
    سلام دوست عزیز ، وبلاگ زیبایی داری خوشحال می شم به سایت من هم سر بزنی و از امکانات نسبتا خوبی که برای شما فراهم کردیم استفاده کنید ، امکاناتی همچون :
    تالار گفتمان
    گالری عکس
    دانلود
    نرم افزار
    ترفند
    مقاله
    ...
    خوشحال می شم به جمع ما بپیوندی راستی اگه عضو شدی حتما تو بجث های تالار گفتمان شرکت کن

    با تشکر

    پارسا

    سایت تفریحی تخصصی پارساسل
    wWw.ParsaCell.Com
    سلام بر همکار گرامی
    در هر طلوع و غروبی محبت کن ، مهربان باش ، دوست بدار ، شاید فردایی نباشد.......
    سلام ...

    کلیپ زیبای سرود ای ایران توسط خواننده جدید البته کوچولو ...

    مهدی کوچولو در حال اجرای سرود ای ایران ... بزودی کلیپهای دیگری از کنسرت ایشون رو توی سایت میذاریم ...

    http://www.4shared.com/video/hB9gK8We/Ey_iran_mahdi_bayat.html
    جالبه...لینک آیا؟؟!!
    با مسرت لینک شدید..خیلی خوش وقت شدم!من که مشتری شدم!!!!
    وقتی که فرزند آدم به دنیا می آید تو گوشش اذان خوانده میشود ..


    و هنگامی که میمیری بر تو نماز خوانده می شود بدون اذان ..

    زندگی تو در دنیا هم چیزی نیست جز وقت کوتاهی که بین اذان و نماز میگذرونی ..

    پس آن را بیهوده تلف نکن ..

    سعی کن ازآن به به درستی استفاده کنی
    سلام دوست عزیز مرسی که بهم سر زدی بازم پیشم بیا اگه خواستی با اسم گیتی لینکم کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم مرسی و بابای
    قشنگ بوود. مال خودته؟؟
    هو الحبیب
    احساساتت را دوست دارم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی