مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

چشمانم پُر از بوی نگاه توست

دلم هنوز کوچکتر از آن است که بخواهی از کنارش بگذری. سایه خورشید را ستاره‌ها برده‌اند و زخم حضورت در چشمان من جا مانده. وجودت برای دفترم تنها واژه است و برای من "همیشه بهار " زندگی. بگذار ثانیه‌ها از یاد ساعتها بروند تا ردِّ پای شاپرک پُر از اقاقی شود. ای کاش می‌دانستم تو کی در قلبم شکوفه کردی. در مقابل پنجره، آسمان، نجواکنان در گوشم مژده ستاره را می‌دهد و اشکهایم بی‌دلیل از ارتفاع گلها فرو می‌ریزند. همرنگ آینه شده ای تا با خورشید نوربارانت کنم. شاپرکهایم روی شانه‌ات لانه دارند و خواستنِ تو بالِ پرواز حسن یوسف شده. به حرمتِ ترانه میثاقمان، برای چشمهایم شعری بگو. ببین چقدر صادقانه واژه‌ها را روی وسعت سفید کاغذ ریخته‌ام. دستانم مسیرِ دستانت را حفظند و گلها، میانِ باغچه‌ی زیر پنجره‌ات، به خاطر آسمان و بنفشه شهادت عشقم را می‌دهند. خط به خطِ گامهایت در شعرهایم نجوا می‌کنند و دیر یا زود تو به من نزدیکتر از لحظه‌ها می‌شوی.

نسل ساعتها در باور گریه هایم گم شده و شیشه‌ای‌ترین یاس در  واگویه‌هایم شکسته. تو در آغوش کدام روز متولد شده‌ای که این‌چنین با دلم پیوند خورده‌ای؟ دلم برای لمس وجودت تنگ شده و دستانم برای نوشتن از تو. چشمانم پُر از بوی نگاه توست. بگو در کدامین روز میان قلبم شکوفه کردی؟

  • ۸۹/۰۲/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

سلام
پا در کلبه مجازی شما می گذارم اخساس آرامشی دارم که مسافری خسته در مقصد دارد
غریب نیستم نه با صاحب خانه و نه با حرف های قشنگش چه پنجره زیبایی دارد این کلبه
سلام وبلاگ زیبایی داری

به ما هم سر بزن ( وبلاگ تخصصی ماهوارهM.R SAT)
سلام وبلاگ زیبایی داری

به ما هم سر بزن ( وبلاگ تخصصی ماهوارهM.R SAT)
سلام

اینا رو خودت گفتی ؟

چه پر از احساس نکنه اونجا داره بارون میاد
با سلام امید کمی فکر کن به جایی که مطالبت رو داری کپی می کنی!اگه اخلاقی بودن براتمعنی داره باید از صاحب وبلاگ اجازه می گرفتی!خیلی جالبه مطلب به مطلب رو کپی می زنی.اصلا وبلاگ برای چی درست کردی.
========================
مدیر وبلاگ:
شما لطف دارین
اما اگه آدرس وبلاگ یا ایمیل خود را قید می کردین من راحتر می تونستم جوابتونو بدم .
منتظرتون هستم .
قاف اون سمت این کوهساران سرابه ، که شبیه قافن...اما نیستن ،اون طرف این شب سیاهه که سمت وسو رو پشت تاریکیش پنهان کرده ،راه رو بیراه کرده وبیراهه رو راه!گاهی ماه گستاخی میکنه وآنچه رو که پنهانه،پیدا میکنه....قاف پشت شب وسراب وتنهاییه...
سلام
سلام
  • سایه سپید
  • نمی دونم...یه حس غریب ولی اشنا دارم...انگار آشنایید و می شناسمتون...نمی دونم چرا....
    دل نوشته های زیبایی بودن...اگه اشعار سروده ی خودتون بودن...
    غم تلخی درونشون موج می زد و دلم رو بدجور بی قرار کرد و بارونی....
    چشمانم پر از بوی نگاه توست
    خیلی خیلی قشنگه
    کاش بودی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">