مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تقدیم به مادر مهربانم

آنا جان آنا قوربان آدینا

 دونیا بیر یانا سن ده بیر یانا


 سنن محبتلی یوخدی دونیا دا

 
نقد قلبیم ده قان وار

 
نقد جانیم دا جان وار

 
سنسیز اوزومنن اولارام من بیزار

 
آنا جان آنا قوربان آدینا

  • ۸۹/۰۳/۱۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

  • سر به هوا...
  • ترکی بیل میرم!
    رهبر من آن جوان پانزده ساله ایست که فیلترشکن به خود می‌بندد و با سرعت نهایتاً 128 کیلوبایت بر ثانیه فیلم دو گیگی دانلود می‌کند!!!
  • خون مردگی* امیر
  • سلام دوست گلم!
    وبلاگ باحالی داری!
    بهت تبریک میگم! کلی
    خوشحال میشم به کلبه ی خون مردگی من هم سر بزنی!
    اگر با تبادل لینک موافق بودی حتما خبرم کن تا همدیگرو لینک کنیم!
    منتظر حضور سبز و گرمت توی کلبه ی خودم هستم.
    2idiots.blogfa.com
    *خون مردگی*

    آدم وقتی جاییش ضخم میشه از بدنش خون میاد، اون خون توام با درده!
    توی دنیا هیچ چیز دردناک تر از عشق نیست، پس عشق هم مثل خون میمونه!
    حالا اگر این عشق بمونه توی وجود آدم مثل یه خون مردگی میشه!
    " آره مثل یه خون مردگی"
  • سر به هوا...
  • سلام.
    چی بگم؟ هرچی مبهمه بپرس تا اگه شد جواب بدم!
    وبلاگ خوبی داری

    به منم یه سر بزن
    سلام به دوست خوبم
    حاااااااااااااااااااااااالا می تونین با اسم زیر لینک کنین.اونو تصحیح کن
    ♥جـــــــــــوروا وب♥

    مرسی..من با چه اسمی بلینکم؟
    سلام دوست عزیز .

    برای سفارش انواع برنامه و پروژه های برنامه نویسی با بالاترین کیفیت و
    مناسبترین قیمت با تیم متخصص برنامه نویسی آرشام تماس بگیرید .

    سلام وبلاگ خوبی داری اگه سرت خلوت شد به ما هم سر بزن
    وبلاک حوبی دارید خوندم ولذت بردم یک شعر از رابرت فراست تقدیم شما دوست عزیز میکنم وامید دارم در زندگی موفق باشید
    برخی میگویند جهان در آتش فرجام مییابد
    برخی میگویند در رنج
    من طعم اشتیاق را چشیده ام
    پس با طرفداران آتش هماوازم
    اما . اگر باید که دوباره هلاک شود
    بگمانم آنقدر بیزاری سراغ دارم
    که بگویم برای ذوب یخ
    زیادی نیز هست
    بقدر کفایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی