مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

باور کن

باور کن
دیگر نه پایی دارم که پا به پای بودنت بدوم،
نه نگاهی که در انتظارت بمانم.
واژه ها را هم پیدا نمی کنم.
این دستها هم، دیگر از سرما یخ زده است!
کمی دورتر از حضور خیال من و تو، پچ پچ ها را می شنوی؟!
می گویند اگر نباشی بغضم سبک می شود.
آنوقت تنها من می مانم و من.
آنوقت دیگر نه فریاد می کنم نه سکوت.
آنوقت دیگر پاهایم آبله نمی زند از این همه دویدن پی ات.
می گویند اگر نباشی به هیچ کجای من و این دنیا بر نمی خورد.
آنوقت فقط من می مانم و این همه شعر که می دانم در انتظار نگاهم هستند.
آنوقت فقط من می مانم و این همه دلتنگی هایی که بیقرار ِبودنم می شوند.
آنوقت فقط من می مانم و این همه نگاه که می دانم برای فردایشان دستهایم را می خواهند.
می گویند اگر نباشی، خنده با نگاهم آشتی می کند!
می گویند اگر نباشی، دوباره به یاد می آورم بهار کی از راه می رسد!
می گویند اگر نباشی،...
نگاه از من پنهان نکن!
آنها می گویند.
اما من...
هنوز هم همه فصلها را تنها پهار می بینم،
هنوز هم دلم هوای باران دارد و دلتنگی های شبانه.
هنوز هم در پی عطر یاس هستم و هق هق نبودنت.
هنوز هم دستهایت را می خواهم.
و هنوز هم... د... و... س... ت... ت... د... ا... ر... م.

 

  • ۸۹/۰۳/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۰)

  • عباسعلی اسکتی
  • دیوار نوشته ای برای شما ...
    اگر طالب زندگی سالم و بالندگی‌رو می باشیم باید به حقیقت عشق بورزیم. (اسکات پک)
  • 95pelotas.blogfa.com
  • 95pelotas.blogfa.com
    world cup here
  • هیشکی منو دوست نداره...
  • بعد رفتنت عزیزم ، بس که تنهایی کشیدم

    قامتم خمیده از بس ، عشقتو به دوش کشیدم

    تو غم بی هم زبونی ، هی می کشتم لحظه هامو

    روی برگ های شعرم ، خالی کردم عقده هامو

    خاطرت جمع هر جا باشی ، توی غربت یه کسی هست

    خاطراتت زندگیشه ، اون غریبه خاطرت هست

    اون که تو هفت آسمونش ، یه ستاره هم نداره

    اون منم که دل خوشی شه ، گل من کسی رو داره

    مثل دیگرون نبودم ، سر راهتو نبستم

    می دونستم نمیای و چشم به جاده ها نشستم

    خاطرت جمع تو دل من ، تو حسابت پاکه پاکه

    این خطای دل من بود ، اون که افتاده به خاکت

    تو روزهایی که نبودی ، نمی دونی که چی کشیدم

    صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم

    گل من سرت سلامت ، تو که خوش باشی غمم نیست

    این همیشه آرزومه ، پس دلیل ما طمع نیست

    دیگه از گریه گذشته ، به جنون کشیده کارم

    تو که خوشبختی عزیزم ، دیگه غصه ای ندارم
  • سر به هوا...
  • این نوشته ای که میاد سمت چپ وبلاگت نمیذاره اطلاعات سمت چپ را بخونم.

    به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست
    این جمله خیلی قشنگ بود...
    سلام دوستجونم.
    مرسی که بهم سر زدی.
    بازم بیا.
    وبلگت قشنگه من لینکت کردم شما هم منو لینک کن.
    ممنون
    سلام قشنگه
    سلام
    خوب نیستم ولی مجبورم لبخند بزنم
    شکنجه ای از این بیشتر هست؟
    با عرض سلام
    دامنه سایت علوم آزمایشگاهی تهران فعال شده است و در حال ساخت و قالب گذاری می باشد از شما دعوت می شود تا به سایت تشریف بیاورید و همچنین لطف کنید آدرس لینک را به صورت زیر تغییر دهید:
    www.lab-tums.ir
    مدیر(Admin)
  • سر به هوا...
  • سلام
    شکر خدا.خوبم ممنون!
    اهل ِ ایران.ساکن ِ ایران
    حوالی ِ مرکز ِ ایران.
    شما؟
  • ...بهاار...(قلب)
  • .......... ..........
    سلام سلام....وب خیلی قشنگی دارین.خوشحال میشم به منم سر بزنین...
    اگه با تبادل لینک موفقید منو با اسم: &× ×عاشقانه ها با بهارک× ×&
    لینک کنیدو خبرم کنید با چه اسمی شما رو بلینکم در ضمن ممنون میشم اپ میکنید خبرم کنین
    منتظرررررررررررررررررررررم
    بهاری و پایدار باشی
    .......... ..........
    پدری برای ادامه حیات دخترش کلیه خود را فروخت؟؟؟؟
    تهران امروز:این تصویر علیرضا فروزنده است که برای اهدای کلیه در بیمارستان بستری شده.او پدر صبا فروزنده، کودکی است که به‌علت سهل انگاری مسئولان و پرستاران بیمارستانی در شیراز اکنون زندگی نباتی و البته پرهزینه ای را سپری می کند.فروزنده به رغم تمام نامه نگاری‌ها با ریاست جمهوری،وزارت بهداشت و البته مساعدت های ضمنی بعضی مسئولان برای حمایت از حقوق از دست رفته کودکش هنوز برای تامین هزینه های درمان صبا مشکل دارد. او کلیه‌اش را اهدا کرد تا با پولش صبا را چند ماه دیگر زنده نگه دارد.جالب اینکه فروزنده بعد از اهدای کلیه‌اش دوباره برای پیگیری حقوق ضایع شده تنها فرزندش تلاش می کند.سکوت مسئولان درباره این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ شرح وضعیت این کودک در ر روزنامه تهران‌امروز تاریخ 28 دی ماه منتشر شده بود. سایت در مورد صبا :www.sabayepedar.com از شما خواهش میکنیم در این مورد به دیگران اطلاع رسانی کنید و مطلبی در صورت امکان در وبلاگتان به این موضوع اختصاص دهید با تشکرhttp://www.nakhostnews.com/news-17963-107-0.html?come_from=news_arshived%2Findex http://www.tehrooz.com/1389/3/2/TehranEmrooz/339/Page/15 http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=82180 http://www.tabnak.com/nbody.php?id= 50902
    تن عریان تو باید مال کسی باشد که روح عریانش را دوست می داری
  • سر به هوا...
  • دوباره از این کارها کردی؟
    سلام.خوبی؟
    اول:لطفا تا آخر با دقت بخوانید مطمئنم پشیمون نمیشید.
    چند تا پیشنهاد و درخواست ازتون دارد.
    1-به لینک زیر بروید عضو سایت شوید(به بیش از 3دلیل)
    http://tabligh24.mihanbb.com/member.php?action=register
    1-1-میتونی تو این لینک وبلاگتو معرفی کنی
    http://tabligh24.mihanbb.com/thread-58.html
    1-2-میتونی تو بخش زیر جدیدترین فیلم ها رو دانلود کنی
    http://tabligh24.mihanbb.com/forum-226.html
    1-3-فقط با عضویت ممکنه جایزه ببری!
    1-3/5-تو لینک زیر برنامه جام جهانی رو میتونی دانلود کنی
    http://tabligh24.mihanbb.com/thread-53.html
    1-3/75-چیزای دیگه هم داره
    اگه میتونی تو بخشی هم مدیریت کنی بهم بگو
    -----------------------------------------------------
    یه وبلاگ دارم تبادل لینک می کنم.شما اول منو با نام ((بیخودی وقتتو تلف نکن
    چیزهایی که میخوای اینجا هست )).بعد به من خبر بده
    up
    سلام
    خوبی عزیزم
    وب بسیار جالب و خوبی داری،موفق باشی تو همه زمینه ها
    منم یه وب کوچیک دارم که سروده های خودمو میزارم توش
    خوشحال میشم بیای پیشم و بخونی،انتقادی پیشنهادی داری به من بگی
    منتظرتم
    فعلا
    زیبا بود
    سلام

    زن عشق می کارد و کینه درو می کند ......

    دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر

    می تواند تنها یک همسر داشته باشد

    و تو مختار به داشتن چهار همسر هستی

    برای ازدواجش در هر سنی اجازه ولی لازم است

    و تو هر زمان بخواهی به لطف قانون گزار می توانی ازدواج کنی

    در محبسی بنام بکارت زندانی است و تو .....

    او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی

    او می زاید و تو برای فرزندانش نام انتخاب می کنی

    ااو درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد

    او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی

    او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر

    و هر روز او متولد می شود،عاشق می شود ، مادر می شود ، پیر می شود و میمیرد

    و قرن هاست که او ، عشق می کارد و کینه درو می کند

    چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت

    زمانی جوانی بر باد رفته اش را می بیند و در قدم های لرزان مردش

    گام های شتابزده جوانی برای رفتن و دردهای منقطع قلب مرد

    سینه ای را به یاد می آورد تهی از دل بوده و پیری مرد و فقط رفتن را در دل او زنده می کند

    و اینها همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد

    و این رنج است.

    دکتر علی شریعتی

    موفق باشین
    خواهش میکنم این اهنگ رو برداریت از رو وبتون
    خیلی غم انگیزه

    من که سنگدل ترین پسر دنیام رو به .... انداخت
    اخه با این اهنک خاطره های تلخی دارم
    بدرود دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی