مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پدر... چقدر آشنا و چقدر غریب

یه سوال: 

چرا زنها روز مرد یادشون میاد که شوهر دارن و مردها روز زن یادشون میاد که زن دارن؟!

  • ۸۹/۰۴/۰۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۹)

موفق باشی ...
سلام وبلاگ زیبایی داری اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با نام مجموعه داستانهای متفاوت لینک کن به منم خبر بده تا با هر اسمی خواستی لینکت کنم
سلام دوست خوب
روزت مبارک
راستی چرا ؟
  • محمد حسین
  • سلام از خواندن مطالب زیبای وبلاگتان لذت بردم .
    اگه دوست دارین به یک تنهای بریده از روزگار سر بزنین و کمکش کنین . اگه لطف کردید لینکم کردید اطلاع بدید لینکتون کنم .
  • ترنم باران
  • سلام
    این یعنی کمرنگ شدن مهر و عاطفه
    و بودن کنار هم فقط بر حسب عادت
    از وبت لذت برم
    به منم سر بزن
    سلام وب خیلی جالبی دارین من خیلی اتفاقی پیداش کردم خیلی عاشقانست حتما نویسندش هم یه عاشق تمام عیاره
    سلامسلام
    خوب این دلیلش معلومه که
    برای کمک به اقتصاد خانواده
    شما فکرشو بکنید چقد قیمتا رفتن بالا...
    دیگه خودشونو می زنن به یه فراموشی
    اما ته قلب به هم می گن...
    جدا از شوخی محبت.عشق هیچ وقت از بین نمی ره
    به به چی گفتم
    سلام دوسته عزیز
    خسته نباشید.
    اول تشکر کنم از آهنگ ابتدای وبلاگت، قشنگ هست.
    دوم, عرض کنم خدمتت، اینطور نیست که مردها همسران شون رو و بالعکس ، در روزهای غیر فراموش میکنن. همیشه استثنا هست و مخاطب من کسایی نیستن که به کل نمیدونن زن دارن یا شوهر. عده کثیر مردم، در روزهای دیگه هم، محبت به طرفشون رو دارن. هرکس به نحوی. ولی در این روزها هست که چون برجسته هست، اون رو به نجو دیگه یاد میکنن، و اون خرید هدایا و .. هستش
    سلام
    به وب گردی مشغول بودم که مطلبت رو تو قسمت در باره وبلاگ خوندم. حیفم اومد بخاطر روانی نثر و پر باری محتوی دست مریزاد نگم .
  • ایران سافت
  • آمار وب خود را 10 برابر کنید...

    فروش استثنایی اسپمر بلاگفا (Quick Comment) نسخه 6.0

    فقط 4 هزار تومان

    از وب سایت سازنده خریداری کنید.

    پشتیبانی رایگان , دریافت بروز رسانی های نر م افزار به صورت کاملا رایگان
    سلام فقط می تونم بگم حرف نداره
    سلام عزیزم
    بدو بدو بیا یه خبر خوب واست دارم...
    سلام ... من یک مسافرم مثل تو ... مثل همه ... خسته راهم اما این خستگی را دوست دارم ... این جا ایستاده ام تا نفسی تازه کنم ... تا شاید همسفری پیدا کنم ... همسفر ها زیادند و مقصد یکی است اما هر کس راه خودش را می رود ... همراه می خواهم ...
    اتفاقی به این جا رسیده ام ...
    اومدم بگم من رفتم توی سایت خارجی که کارش تبلیغاته عضو شدم اون جا گفتن هر کس بتونه برای سایت عضو جمع کنه پول بهش می دن ، در واقع هر کس که عضو سایته بتونه زیر مجموعه بگیره اونا بهش پول می دن ... دلیلش هم گفتن هر چی اعضاشون بیشتر باشه کمپانی های بیشتری تبلیغاشونو می دن به این سایت ها و... حالا من نمی دونم واقعا پول می دن یا نه ولی امید وارم بدن ... می خواستم با این که دوست ندارم (این رو که بگم بیاین تو وبلاگم و... اینا چون وبلاگ باید خود ببوید و...) ولی مجبورم بگم و خواهش کنم شما بیاین در وبم و توضیحات کامل مربوط به این کار رو اون جا بخونید و از طریق من عضو شید و اگه واقعا پول دادن من به شما بگم مطمئنم شما دوستان زیادی دارید ... ثبت نام توی این سایت مجانیه و خرجش فقط همون وقتی است که برای ثبت نام می ذارید ... حتما سعی کنید بیاید و ... عضو شید ... راستی آهنگ وبلاگتون من و برد به گذشته گذشته ای نزدیک ... در مورد زن و مرد ها هم رسم بد زمونه که البته هست بهونه ولی ...به امید دیدار شما ...
    من هستم یک مسافر مثل ...

    تو امید منی اما داری از دست من می ری
    با دستای خودت داری همه هستیم و می گیری
    دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده
    مگه میذاره دلتنگی مگه گریه امون می ده
    مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه
    من اون قدر اشک می ریزم که برگردی به این خونه
    حسابش رفته از دستم شبایی رو که بیدارم
    شاید از گریه خوابم برد درا رو باز می ذارم ...
    یا حق
  • مسافر شبهای ابری
  • چون انقدر درگیر مشکلات زندگی هستند که یادشون می ره دارند زیر یک سقف و کنار همدیگه زندگی می کنند.


    ________*__000000___00000
    _______*__00000000♥0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    _______*_____00000000000
    ________*_______00000
    _________♥________0
    _000000___00000___*
    00000000♥0000000___*
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    ________0________*
    ________*__000000___00000
    _______*__00000000♥0000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    _________*________*
    _________*_______*
    __________*______*
    ___________*____*
    ____________*___*
    _____________*__*
    ______________**

    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

    سلام دوست عزیز ... آپم خوشحال می شم سر بزنی
    سلام
    سلام بر تو دوست عزیز
    قصد دارم تو رو با خواننده ای آشنا کنم که مطمئنا تا حالا صداش رو شنیدی.
    کسی که صدایی به وسعت عاشق شدن داره؛ صدایی که بکر ونابه.
    او با آغاز شیرین آغازی دوباره در دنیای هنر شد...شهریار رومی...
    دوست عزیز به شهریار گروپ بیا ، وقت زیادی ازت نمی گیره. بیا وبه صدای
    شاهزاده شهر صدا گوش کن. پشیمون نمی‌شی.
    فن‌های شهریار منتظر تو هستند
  • امیر بخشی زاده
  • سلام
    می خواستم باهات تبادل لینک کنم
    لطفا لینکت رو برام ایمیل کن
    لینک منم هست
    www.tarahan.org
    موسسه فرهنگی آموزشی طراحان
  • سفیدمثل شب
  • سلام
    نمی دونم شما خانم صمیمی هستید یا خیر؟
    بهرحال وب جالبی دارید
    خیلی عاطفیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی