مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تا کجا خواهی ماند؟؟ تا کجا خواهی بود؟؟


و من از پنجره ی بسته ی تنهایی ها
به کدامین رویا
با تو از روشنی روز دگر خواهم گفت؟
تو مرا میدانی،
تو مرا می فهمی٬
و من از خجلت تکرار غمت
داغی از تاریکی، بر دل خود دارم...
تو به من می گویی:
«آنچه بگذشت، گذشت…»
ولی از آمدن فردایش ترسانم...
روزی، همچون دیروز...
روزی، همچون امروز...
که به تکرار مکرر باقی است
به کدامین باور، من به تو خواهم گفت
کز پس فرداها
بهترین روز خدا خواهد بود؟؟؟
  • ۸۹/۰۴/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۹)

سلام دوست عزیزم

وب زیبایی داری

خوشحال میشم به منم سری بزنی

سلام مسافر عزیز
وبلاگ بسیار زیبایی دارین : موزیک دل نشینی هم قرار دادین :
امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشین
میخواستم با هم تبادل لینک داشته باشیم : چون خیلی از وباگتون راضی هستم و باعث افتخار منه که با وبلاگ هایی این چنینی تبادل لینک کنم .
حتما خبرشو بهم بگو
" گالری عکسفا "
دست هایش بسته بود

چشمهایش را خودش می بست

بوی یاس می امد

از بوته ای که حالا خالی بود

پروانه های بیقرار

میدویدند سرگردان

انگار گردباد آمده است
زیبـــــــــــــــابود
سلام . خیلی زیبا بود .

خوشحال می شوم به من سر بزنی ...
تبادل لینک می کنی؟
راستی باز هم اگه خواسته به وبلاگ دیگرم هم سر بزن ...
mathgroup.blogfa.com
خوبه
سلام.خوبی؟
میخواستم امروز یه سایت بهت معرفی کنم.اگه فقط توش عضو بشی 5000 تومن
میگیری.بعد به ازای هر کلیک 60 تومن هم میگیری.بعد زیر مجموعه میتونی جمع
کنی.به ازای زیر مجموعه هم بهت پول میده.یعنی فقط با جمع کردن زیر مجموعه
و کار نکردن میتونی پول خوبی بگیری.حال یه درخواست ازت دارم که زیرمجموعه
من شی:
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=46
هر وقت زیرمجموعه من شدی بگو برات چند تا مژده گونی دارم.(تو سایت نظر بده)
1-تو وبسایتم لینکت می کنم
2-اگه 50 تومن واسم درآمد داشته باشی 1000 بازدید کننده و به ازای هر 10 تومن
بیشتر 20 بازدید کننده به وبلاگت میارم
3-اگه 300 تومن واسم درآمد داشته باشی بنرت رو سایتم می زنم
4-اگه حداقل 175 تومن واس خودت درآمد داشته باشی تو قرعه کشی شرکتت
میدم(1-جایزه معلوم نیست2-به این مقدار رسیدی از طریق وبلاگم خبر بده)
تو بلاگفا نمیتونی راحت کد بذاری
برای اینکار نرم افزار زیر رو دانلود کن
http://www.clickiran.ir/Clickiran_v2.exe
توجه(بعد از عضویت حتما تو سایتم بهم بگو)
با تشکر
عالییییییییییییییییییییییی بود
به منم سر بزن پشیمون نمیشی
میتونی بهترش هم بکنی
فکر نکن که بعضیا میگن عالیه یعنی خوبه نه همیشه واسه بهتر شدن جا هست
تو هم وبت خوبه ولی میتونی بهترش بکنی
اومدی نظر یادت نره
سلام ، خیلی زیبا بود ، به فکر میبره آدمو
  • غریبه آشنا
  • سلام
    تازه با وبلاگت آشنا شدم
    فرصت زیادی نداشتم که همه نوشته هات را با حوصله بخونم، جالب بود
    توی یه فرصت مناسب سعی میکنم بیشتر بخونم
    اگه به قلم احساس خودت باشه خیلی جالب تر میشه.
    اما فکر میکنم یه غم پنهانی تو دلت هست!! چرا؟
    شاد و سربلند باشی
    ================================
    مدیر وبلاگ:
    با سلام
    شما هم آدرس وبلاگ یا ایمیل خود را ثبت کنید که ما بتوانیم از شما تشکر کنیم.
  • غریبه آشنا
  • سلام
    من وبلاگ ندارم چند روز پیش از طریق خودتون با وبلاگتون آشنا شدم
  • فروشگاه نیکتا فیلم www.niktafilm.com
  • وبلاگ نسبتا جالب بود اما اگر بیشتر بهش برسی جالبتر هم میشه به امید دیدار از سایت ما
    www.niktafilm.com

    فروشگاه اینترنتی نیکتا فیلم

    فروشگاه اینترنتی نیکتا فیلم عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین و جدید ترین سریالهای روز دنیا شامل سریالهای کره ای و امریکایی و ...میباشد همراه با هدیه خرید ویژه.

    www.niktafilm.com

    امیدوارم نظر من رو در وبلاگت تایید کنی و حذفش نکنی
    بهترین سایت کلیپ در خدمت شماست

    انتخابات درست و سازنده ، ناجی کشور و نادیده گرفتن آن ، پگاه رستاخیزی هولناک است.
    زیبا و درست میفرمایید
    منتظز شما هستم
    درود بر شما
    بسیار نو اندیش و پر احساس می نگارید هماره پاینده باشید.
    "جاوید ایران"
    خوب بود سری به ما هم بزنید
    ____%%
    ______________%%%
    _____________%%%%%
    ____________%%%%%%
    _____________%%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%
    _____________%%%__%%
    _____________%%%__%__%
    _____________%%%___%__%
    _____________%%%___%___%
    _____________%%%___%____%
    _______%%____%%%__%____%
    ______%__%__%%%%%%__%%
    ______%___%%_____%____%%
    _______%____%%%%%_%%
    ________%___________%%
    _________%_________%%
    _________%%__سلام___%%
    ________%%____آپم_____%%%
    _______%%_____________%%%
    ______%%______زود بیا_____%%
    _____%%_______منتظرم_____%%
    _____%%__________________%%
    _____%%%________________%%
    ______%%_______________%%%
    _______%%%____________%%%
    _________%%%%________%%%
    ___________%%%%%%%%%

    نظرت در مورد تبادل لینک؟
    خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییی زیبا بود.امیدوارم همیشه موفق باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ____________$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$$
    _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
    ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
    ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
    ______$$$__$$__$$$______________$$$$
    ___________$$____$_______________$
    ____________$$____$______________$
    _____________$$___$$$__________$$
    _______________$$$_$$$$$$_$$$$$
    ________________$$____$$_$$$$$
    _______________$$$$$___$$$$$$$$$$
    _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
    _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
    ______________$$$__$___$$$______$$$$
    ______________$$$_$__________$$_$$$$
    ______________$$$$$_________$$$$_$_$
    _______________$$$$__________$$$__$$
    _____$$$$_________$________________$
    ___$$$___$$______$$$_____________$$
    __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
    _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
    _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
    _$$_____$___$___$$$$____$____$$
    __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
    __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
    ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
    ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
    _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
    ______$$____$__$$$____$__________________$
    _______$____$__$_______$$______________$$
    _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$مرسی که سر زدی بای تا های
    درد من حصار برکه نیست
    درد من زیستن با ماهیانی است
    که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی