مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

درد من

درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است
  • ۸۹/۰۵/۰۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۹)

چه زیادن آدمایی که باهاشون هم نفسیم ولی.......

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آن گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم !!!
دریا باش و دلت را دریایی کن و بدان تو معجزه ی خدایی بر روی زمین. پس پاک باش و پاک زی و پاک برو.
واقعا مطالب فوق العاده ای بود من که لذت بردم
شعرآشنابود
با غـمت صبر سپردم به قراری که اگر
هـم به دادم نرسـی، جان بسپـارم بی تو


بی بهار است مرا شعر بـهـاری ،‌آری
نه همه نقش گل و مرغ نیارم بـــی تو

عشق ودوست داشتن حالا دیگه سرراهی شده به هرکی میرسن عاشق میشن مردم ........پس انتظاربیهوده ای هست که فکرکنی کسی بایدبهت وفاداربمونه بااین اوضاع.....
سلام .
وبتون خیلی خوشگه .
موفق باشین ...
سلام.
وبتون عالیه.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم!
شاد باشید.
  • دانشجوی سیاسی
  • سلام. خیلی جمله ی محشری بود .واقعا.
    دیگر حرف زدن از ندارد. فقط با دارد و بس....
    لینک شدین رفیق
    من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر
    من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش.
    سلام. مختصر و مفیدبود،
    سلاام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری به منم یه سر بزن حرفای زیادی برای گفتن دارم............منتظرم......................
    09379863379
    09385192195
    منتظرتم
    سلام
    سلام
    سلام
    می توان همچون عروسکهای کوکی بود.. لذت غم خوردن رو با هیچی عوض نمی کنم.. قلمت خیلی زیباست تبریک می گم عزیزم
    «ز خاک من اگر گندم برآید

    از آن گر نان پزی مستی فزاید

    تنور و نانوا دیوانه گردد

    تنورش بیت مستانه سراید

    میا بی دف به گور من زیارت

    که در بزم خدا غمگین نشاید»
    دکتر علی شریعتی همیشه .............
  • سر به هوا...
  • کجایی شما؟
    چرا نیستی؟
  • mahdiffd.blogfa.com
  • سلام
    وبتون عالیه اگه تونستین یه سر به ما بزنید
    واگر هم مایل بودید لطفا من رو با اسم :: سرگرمی و دانلود :: لینک کنید
    بعد به من بگید شما رو با چه اسمی لینک کنم
    موفق باشید
  • شمابگوآیدا
  • سلام من تازه وارد دنیای وبلاگ نویسی شدم دوست داشتی سر بزن و اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن مرسی بای
    سلام
    آری درد بزرگی ست رفیق...بزرگ به اندازه همه تنهایی ها...
    سلام امید خان خوبی خوشی سلامتی چه خبرا؟ کم پیدایی.
  • لالایی نیمکت
  • وقتی تونانی نباشه برای گسترش روح جسم هیچ وقت جراتی برای رهایی پیدا نمی کنه
  • لالایی نیمکت
  • با افتخار لینک شدید
    سلام.. خوشحالم از آشناییت. ممنون که سر زدی..
    چند تایی از پست ها رو رسیدم خوندم..انتخاب های قشنگی بود..
    جملت خیلی قشنگه .............
    اونوقت تو دریایی دیگه................
    خوش به حالت
    ولی کلا معلومه اهل حرف حسابی
    پیش منم بیا(خواهش)
  • -.•* *•. .•*.مهربون.•* *•. .•*.
  • منونمیلینکی بلینکمت
    شعر واسه منم اشنا بود نکنه .....
    این درد دردی است متعالی
  • کلک دلنویس آمینا
  • سلام
    مرسی از حضورتون
    وای چقد با این ژست اخریتون هم نوایی کردم
    واقعن هم چه سخته بودن با ادمایی که غم انسان بودن رو ندارن

    لینکتون کردم اونم با افتخار شما هم منو با اسم (کلک دلنویس آمینا) لینک کنید
    منتظر حضور سبزتون هستم
    روز خوش
  • کلک دلنویس آمینا
  • راستی من نفهمیدم چه جوری میشه عضو انجمن گفتگو شد؟
    سلام اقا امید . بهتون تبریک میگم آفرین از سال 84 تا 89 این وبلاگ رو آپدیت می کنید! راستش من از سال 85 وبلاگ داشتم اما به علتی دیگه نمیرم اون و آپ کنم و این وبلاگ و درست کردم. خوشحال میشم به منم یه سر بزنی .
  • کلک دلنویس آمینا
  • به سنکها کسی گفت:انسان باشید،سنگها
    گفتندهنوزبه قدرکافی سخت نشده ایم!!!!!
    salam webe jalebi dari
    be manam sar bezan
    سلام
    بیایید با نوشتن سفرنامه و معرفی نقاط دیدنی ایران ،کشورمون رو به دنیا نشون بدیم
  • گلجون خانم
  • ممنونم که به من سرزدی مسافر البته منم دوست دارم با دوستان خوب تبادل لینک کنم نوشته هات قشنگه آهنگ وبلاگت هم قشنگه من خونم یه خونه ساده درویشیه و قابل شما را نداره هر وقت آمدید قدم مهمان گرامیست
  • ماندن و رفتن
  • به یاد همه "ماهی های سیاه کوچولو "
    ...
    هر گز از یک حصار عبور نکن تا زمانی که ندانی برای چه کشیده شده است
    درد من حصار برکه نیست
    درد من زیستن با ماهیانی است
    که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی