مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

صدایم کن از خم کوچه ائی آشنا

صدایت میزنم
آرام ٬ بی دلیل...!
برگرد و از سر شانه ات
نگاهم کن !
قرارمان یادت هست ؟
بیقراری هایمان چی ؟؟؟
قرارمان این نبود...
بیقراری هایمان هم...
بی تاب یک نگاه و یک تبسم گذرا ....!!
و سر انگشتی
که به من نشانی از راه دهد
راهم کج کوره راهیست
هرچه میروم به هرسو
بن بست کوچه ایست
بر که میگردم
راه پر پیچ و خم است
نمیرسم به تو
صدایم کن...
صدایم کن از خم کوچه ائی آشنا
به صدای آشنایت
نا آشناترین شده ام
و به نگاه غریبانه ات
غریبه ترین رهگذر ...!!

 

 

  • ۸۹/۰۵/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۰)

غریبانه ترین رهگذر!
خیلی زیبا بود.
سلام.
وبتون عالیه.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم!
شاد باشید.
شما میتونید من رو با اسم روزگار من لینک کنید و بهم خبر بدید تا با هر اسمی که خواستی لینکت کنم
limkt kardam naz

زیبا بود
سلام مرسی دوست من
  • جعفر احمدیه
  • مسافر سئوگی سی
    مسافرین سئوگی سی یوللاریندا بیلله نیر
    سئویل مسافر دییر سئوگی اوننان ایسته نیر
    مسافرین وارلیقی خاطره لر اویادیر
    خاطره لر انسانا حیاتینی شادلادیر
    هاممی مسافر اولوب هره بیریول توتوب دی
    وارلیقلارین مولکونه کیمسه یولون سالیب دی ؟؟؟
    زندگی ، یک فصل دارد ، با دو روز ...
    باور نمی کنید ؛ همراه شوید ....
  • لالایی نیمکت
  • چرا اپ می کنی خبر نمیدی ایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
    منم نظر نمی دم ایا
    سلام
    زیبا بود شعرت
    زیبا نوشتن هنر است و تو هنرمند خوش سلیقه ای هستی .
    تبریک
    وب خوبی داری
    سلام
    وبلاگ جذاب و همراه با مطالب خوبی داری.

    اگر دوست داری وبلاگم رو لینک کن.تو وبلاگم فقط عکس زیبا هست....

    photo2.blogfa.com

    موفق باشی
  • جدیدترین اسپمر موجود در ایران
  • سلام دوستان:

    حتما از جستجوی برای یک اسپمر خوب خسته شده اید.حتما خودتون مطلع هستید که تمامی اسپمرهای موجود که به فروش میروند خراب میباشند به جز1موردکه اون هم به قیمت بسیار بالا بفروش میرسد.

    من و دوستانم اقدام به ساخت یک اسپمر بسیار قوی و با کارایی بالا کردیم که به وسیله اون میتونید به 4 وبلاگ بلاگفاومیهن بلاگ و... نظر ارسال کنید.

    این اسپمر با ضمانت به فروش میرسد و 100%سالم میباشد.

    http://sjadid.blogfa.com/
    سلام
    این متنی که قسمت معرفی وبلاگ نوشتی خیلی قشنگه...
    واقعا قشنگه
    دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه بنام رگ خواب ...
    رمضان می آید، ماه خدا!
    ماهی که خدا درهای مهربانی اش را بیش از همه به رویت می گشاید
    تا رستگاری در آستانه ی خانه ات، تو را به معراج بخواند.
    التماس دعا
    رها
    سلام
    خیلی معصومانه بود...
  • (( منتظران ظهور}}((امید}}
  • سلام گلم


    ا
    فروشگاه آنلاین کارت شارژ

    فروش آنلاین کارت شارژ

    فقــــــــــــط در چنــــــــــد ثانیـــــــــه


    سیم کارت های اعتباری
    ( 0919 - 0935 - 0936 - 0937 - 0932 )
    وب سایت فروش آنلاین کارت شارژ
    سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول و تالیا
    کارت شارژ 1000 تومانی ایرانسل : 1000 تومان
    کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل : 2000 تومان
    کارت شارژ 5000 تومانی ایرانسل : 5000 تومان




    کارت شارژ 2000 تومانی همراه اول



    بلافاصله رمز شارژ را از دو روش زیر به طور همزمان دریافت می نمائید :
    وب سایت
    پست الکترونیک Email
    با پشتیبانی 24 ساعته
    امکان خرید و پرداخت وجه با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب از جمله کارت
    بانکهای :
    اقتصاد نوین
    صادرات
    سامان
    کشاورزی
    ملی
    پارسیان
    ملت
    پاسارگاد
    سینا
    در فروشگاه اینترنتی ام تی ان شارژ به نشانی :
    www.MTNcharge.com
    www.MTNcharge.ir

    هر جا که اینترنت باشد...
    با اطمینان خرید کنید پشتیبانی سایت در خدمت شماست


    شماره تلفن بخش پشتیبانی سایت


    09189852300

    کلمات کلیدی ،
    فروشگاه ، آنلاین ، کارت ، شارژ ، ایرانسل ، تالیا ، همراه اول ، بانک ، خرید
    اینترنتی ، پرداخت آنلاین ، بانک سامان ،ملت ،ملی ، اقتصاد نوین ، پارسیان ،
    سیم کارت ، رند ، سیم کارت صفر ، کار کرده ، سیم کارت تالیا ، شارژ آنلاین
    پاسارگاد، ام تی ان شارز، WWW.MTNCHARGE.COM ،www.MTNcharge.ir
    ،سیم کارت اعتباری ، سیم کارت دائم ،
    با زمزمه های یک " دلخسته " همراه شوید....
    مرسی که سر زدی..
    اگه سوالی داشتی تو وبلاگم ازم بپرس...
    ممنوووون.
  • کلک دلنویس آمینا
  • slipknot

    Wait And Bleed
    صبر کن و به جاری شدن خون ادامه ده...
    I've felt the hate rise up in me...
    احساس میکنم نفرت دردرونم زیاد میشود...
    Kneel down and clear the stone of leaves...
    زانو میزنم و مقدار زیادی برگ را پاک میکنم...
    I wander out where you can't see...
    اواره ام در جایی که تو نمیتوانی ببینی...
    Inside my shell, I wait and bleed...
    دردرون پوسته ی خودم...صبر میکنم و از من خون جاری میشود...
    Goodbye!
    خدا نگهدار...
  • کلک دلنویس آمینا
  • I wipe it off on tile, the light is brighter this time
    روی کاشی را تمیز میکنم...این بار نور روشنتر است...
    Everything is 3D blasphemy
    همه چیز به نوعی کفر گویی است که به حالت سه بعدی است...
    My eyes are red and gold, the hair is standing straight up
    چشمانم قرمز و طلایی هستند...موهایم به سمت بالا ایستاده است...
    This is not the way I pictured me
    این گونه ای نیست که از خود به تصویر کشیده بودم...
    I CAN'T CONTROL MY SHAKES!
    نمیتوانم تکانهایم را کنترل کنم
    How the hell did I get here?
    چگونه به این جا رسیدم؟
    Something about this, so very wrong...
    یک چیزی درمورد این...کاملا اشتباه...
    I have to laugh out loud, I wish I didn't like this
    میبایست با صدای بلند بخندم...
    ای کاش این را دوست نداشتم...
    Is it a dream or a memory?
    ایا این یک رویا است یا یک خاطره؟
    GET OUTTA MY HEAD CUZ I DON'T NEED THIS!
    از ذهنم برو بیرون چون به این احتیاج ندارم...
    Why I didn't I see this?
    چرا این را درک نمیکنم؟
    I'm a victim - Manchurian Candidate
    من یک قربانیم...کاندیدای منچوریان(نام یک فیلم)
    I - HAVE - SINNED - BY – JUST
    من گناه کرده ام توسط...
    Makin' my mind up and takin' your breath away
    فکرم را به کار گرفتن و نفست را با خود بردن...
    GOODBYE!
    خدانگهدار
  • کلک دلنویس آمینا
  • You haven't learned a thing
    تو چیزی یاد نگرفتی...
    I haven't changed a thing
    من چیزی را تغییر ندادم...
    My flesh was in my bones
    گوشت و جسمم در درون استخوانهایم بود...
    The pain was always free
    رنج همیشه ازاد بوده است
    I've felt the hate rise up in me...
    احساس میکنم نفرت دردرونم زیاد میشود...
    Kneel down and clear the stone of leaves...
    زانو میزنم و مقدار زیادی برگ را پاک میکنم...
    I wander out where you can't see...
    اواره ام در جایی که تو نمیتوانی ببینی...
    Inside my shell, I wait and bleed...
    دردرون پوسته ی خودم...صبر میکنم و از من خون جاری میشود...
    AND IT WAITS FOR YOU!
    و ان منتظر تو است
  • کلک دلنویس آمینا
  • فرصت ها عوض می شوند

    رنگ می بازند

    تا که در قلمرو جنون

    راز پنهان مانده ای را

    به سکوت سپاری
    سلام . ممنون از توجهتون . میان سطرهای شما حرفهای زیبا و خواندنی پیدا کردم . موفق باشید.
    سلام با کمال میل . دوست دارید با چه نامی لینک شوید ؟
    سلام.خیلی شعرات قشنگ بود.اگه مایلی تبادل لینک کنیم بگو با چه اسمی لینکت کنم.
    سلام خوبی؟
    وبلاگ قشنگی داری
    شعر زیبا و با احساسی بود
    خوشحال میشم به منم سر بزنی
    موفق باشی
    یا حق
    با سلام و سپاس
  • لالایی نیمکت
  • سلام به روزم
    صبح شمام بخیر!!به وبلاگها سر میزنید صبح به خیر میگید یا به من لطف دارید!!!
    پشت این دیوار ، حتما" خبری است ....
    با من همراه شوید ...
  • کلک دلنویس آمینا
  • ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸
    `*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•´¨`*•.¸¸.•*´

    ¤•-----------♥♥---- آمینــــــــــــــــــــــــا ---------♥♥------•¤

    ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸
    `*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•`*•.¸¸.•*´
  • کلک دلنویس آمینا
  • سنگینی باری که خداوند بر روی دوش ما میگذارد آنقدر نیست که کمر مان را خرد کند

    آنقدر است که ما را برای دعا کردن به زانو در آورد . .
    سلام.
    به وسعت صفای قدمتان ، سپاس .
    تعدادی از مطالب زیبا و سرشار از احساس قشنگتان را خواندم و لذت بردم. تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت دارم.
    اگه مایل به تبادل لینک هستید اطلاع بدید. خوشحال میشم.
    موفق باشید.
    سلاااااااااااااااااااااام.



    آپم






    بدو




    بیا




    نظر




    بده
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    .
    .
    وبلاگ خوبی داری .
    .
    .
    .
    به دل کاغذی سری بزن



    چشم انتظارم
  • جعفر احمدیه
  • یاشاما یوللاریم وار بختیمه پایلاریم وار وارلیقا نغمه لریم بوداقدا بارلاریم وار
    قووشماقا یولوم وار باهارادا سوزوم وار تانری باهار بارلاندیر رحمان و رحمتین وار
    ایلغار سن نن باغلارام سویلاریمی ساخلارام سوی یاشامی قالینجا منده یاشام ساخلارام
    حیات یولوندا قالیب یاشام شانین ساخلارام وارلیقی بیلله د ماقا ایلغارلاری باغلارام
    اوزومی سن نن بیلیب گوزوم ایشیقی اول سن اومود سن نن بارلانار بارلارینی ساخلا سن
    یاشام باهاری سنسن وارلیق چیراقی سنسن اومود یولوموز سن سن وارلیق دایاقی سنسن
    یونگول آیاق اولما سن بیزدن اوزاق قالما سن بیزی قاجا وئرمه سن بیزدن وارلیق آلما سن
    زیبا بود هرچند از بیهوده بودن بیهوده زیستن سخن داشت ومن فکر میکنم همیشه راهی وجود دارد تا بتوان از واقعیات تلخ وناخوش آیند به آ رامی سخن گفت بهر حال بهترین راه برای بیرون آمدن از کسادی روز مرگی همین است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی