مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست

  طاقت ِ بار ِ فراق این همه ایامم نیست

 خالی از ذکر ِ تو عضوی چه حکایت باشد

 سر ِ مویی به غلط در همه اندامم نیست

  میل ِ آن دانه ی خالم نظری بیش نبود

  چون بدیدم ره ِ بیرون شدن از دامم نیست

  شب بر آنم که مگر روز نخواهد بودن

 بامدادت که نبینم طمع ِ شامم نیست

 چشم از آن روز که برکردم و رویت دیدم

 به همین دیده سر ِ دیدن ِ اقوامم نیست

 نازنینا مکن آن جور که کافر نکند

 ور جهودی بکنم بهره در اسلامم نیست

 گو همه شهر به جنگم به درآیند و خلاف

 من که در خلوت ِ خاصم خبر از عامم نیست

 نه به زرق آمده‌ام تا به ملامت بروم

  بندگی لازم اگر عزت و اکرامم نیست

  به خدا و به سراپای تو کز دوستیت

  خبر از دشمن و اندیشه ز دشنامم نیست

 دوستت دارم اگر لطف کنی ور نکنی

 به دو چشم ِ تو که چشم از تو به انعامم نیست

 سعدیا نامتناسب حیوانی باشد

  هر که گوید که دلم هست و دلارامم نیست

 

  • ۸۹/۰۵/۲۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

  • مدیریت کلیپ 20
  • سلام خسته نباشید
    بهتون تبریک می گم وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید
    به وبلاگ ما هم سری بزنید و نظرتونو بگید خوشحالمون می کنید
    به به
    بسیار زیبا بود
    من دلم می خواهد

    خانه ای داشته باشم پر دوست

    کنج هر دیوارش

    دوستهایم بنشینند آرام

    گل بگو گل بشنو

    هرکسی می خواهد

    وارد خانه پر عشق و صفایم گردد

    یک سبد بوی گل سرخ

    به من هدیه کند

    شرط وارد گشتن

    شست و شوی دلهاست

    شرط آن داشتن

    یک دل بی رنگ و ریاست

    بر درش برگ گلی می کوبم

    روی آن با قلم سبز بهار

    می نویسم ای یار

    خانه ی ما اینجاست

    تا که سهراب نپرسد دیگر

    "خانه دوست کجاست؟ "
    سلام دوست عزیز
    به وبلاگم سری بزن

    سریال مردی به نام خدا با بازی حرفه ای سونگ ایل گوک (جدیدترین سریالی که بازی کرده) 6 دی وی دی فقط 2800 تومان
    قابل اجرا روی دی وی دی خانگی
    کیفیت عالی
    برای خرید کافیه به صفحه زیر بری و اطلاعات رو کامل کنی بعد مامور پست فیلم رو براتون میاره
    http://www.shomalkids.com/0043.htm
    لینک مستقیم خرید پستی
    http://www.ferestande.com/customer/Validate.php?PId=49085

    هر دی وی دی کمتر از 500 تومان
    فکر نمیکنم جایی با این قیمت بشه پیدا کرد!
    http://www.shomalkids.com
    با ورود به وبلاگ هم میتونی با کلیک روی فیلم خرید رو انجام بدی
    سلام
    بسیار عالی!!
    سلام وبلاگ قشنگی داری منم یکی دارم .نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟؟!؟؟من تورو با اسم خودت لینکیدم توهم منو با اسم
    پسر عوضی!!!!
    لینک کون حتما سر بزنی ها
    بابای@
  • م.متصدی زاده
  • سلام خسته نباشید
    واقعا جالب بود
    از پیغامی که برای من گذاشتید تشکرم
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی