مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بی رویا

ما همه مان مثل همیم

 بی آشیانه و بی رویا

 کابوسهایمان گاه آنقدر واقعی است

که ازترسش بیدار هم نمی شویم و در همان خواب ،

 می میریم و خیال میکنیم ،

زنده ایم ...

 

  • ۸۹/۰۶/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

سلام دوست من
وبلاگت خوبه اما برا کسب درامد از اینترنت انگار هیچ کاری نکردی !!!
من یه پیشنهاد برات دارم : با رفتن به لینک زیر ، ابتدا برای خودت یه account باز کن ، 5000 تومان هدیه بگیر
، سپس کدهای تبلیغاتی رو بردار بذار وبلاگت ، در ازای هر کلیک ، 60 تومان کاسب شو
حساب کن ببین هر بازدید کنندت یه کلیک بکنه در امدت چقدر میشه !! در ضمن پولت رو راحت و بی دردسر
به حسابت می ریزن
عجله کن ، فرصت رو از دست نده
در ضمن به وبلاگ منم سری بزن ، هر چی بخوای توش هست .
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=610
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    قشنگ نوشتید

    لینک شدید عزیز

    شما هم با دل کاغذی مرا به یاد بسپارید و ثبت کنید
    سلام آیا می خواهید برنده مسابقات از تو می پرسند- کتابخانه -گلخانه -1444-
    تبیان و... شوید
    پس به وبلاگ ما بیایید و جواب این مسابقات را دریافت کنید سپس بروید و در
    مسابقات شرکت کنید
    منتظر شما هستیم.

    سلام!
    خیلی زیبا بود
    ومن یک بار در خواب مردم!
    واز همان زمان به بیخوابی دچار شدم
    خوشحال میشم به من بی خواب هم سر بزنی
  • لالایی نیمکت
  • سلام به روزم
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    ممنون که اومدید

  • بوسه های باران
  • سلام مهربون

    التماس دعا در این شبهای پرستاره
    سلام دوست عزیز ام
    وبلاگ فوق العاده زیبا وجذابی داری اینشالله تو ساختنش موفق باشی
    یه چت روم ساختم اسمش هست پرشین گپ حیفم اومد بهت معرفیش نکنم امکاناتش :
    1.پیدا کردن دوست های صمیمی
    2.اخرج کردن افرادی که قصد مزاحمت دارند
    3.به دور از هر گونه تبلیغات
    4. بحث های علمی ،دوستانه،سرگرمی،درسی،دانشگاهی،غیره
    منتظرتم بیا ودانلود کن چت روم رو حجمش هم خیلی کمه
    ممنون میشم دعوتمو بپذیری پس منتظرتم.
    تو وبلاگ هم تبادل لینک انجام میدم اگه خواستی وبلاگ منو با اسم دوستیابی سریع در پرشین گپ لینک کن
    بعد تو نظرات وبلاگم خبر بده ممنون

    یا دلتو به اون کروبی خوش کردی با اون لحجش
    درود بر شما
    می میریم و خیال میکنیم زنده ایم.
    زیبا و تلخ...
    سلام رفیق
    زیبا بود بسیارزیبا و تاسف آور
    شاد باشی
    من خدا را دارم

    کوله بارم بر دوش

    سفری می باید

    سفری بی همراه

    گم شدن تا ته تنهایی محض

    سازکم با من گفت:هرکجا لرزیدی

    از سفر ترسیدی

    تو بگو از ته دل من خدا را دارم

    من و سازم چندیست که فقط با اوییم.
    خیلی جالب بود دختر منهم می گوید کابوسهایش واقعی است و گاه از ترس به آغوش من پناه میبرد
  • کلک دلنویس آمینــــا
  • ★¸.•¨`*•.¸★.¸¸.•*´¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★

    º¤ø„¸ º¤ø„¸ º¤ø„¸ کلک دلنویس آمینا آپ شد º¤ø„¸ º¤ø„¸º¤ø

    ★¸.•¨`*•.¸★.¸¸.•*´¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★
    عالی بود خسته نباشی
    مبادا رویاهایت رافراموش کنی ممکن است خسته شوی بهراسی اما هیچگاه از رویاها یت دست نکش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">