مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

در پاسخ به بازدیدکننده ناشناس به اسم (یه دوست)

اگر بخواهی بایستی و به سمت هر سگی که پارس می کند سنگ پرتاب کنی هرگز به مقصد نخواهی رسید

 

  • ۸۹/۰۶/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام اولین بار بود که به وبلاگت میومدم.
خوشهال میشم به وبلاگم بیای تا نظرت رو درباره پستهایی که آپ کردم بگی.
www.6alpha.blogfa.com
http://www.downallfa.com
salam be site ma ham sar bezanid va dar anjoman haye ma ozv shavid http://forum.downallfa.com
  • اردشیر بابکان
  • درود
    من در وبلاگم درباره ازدواج در دین زرتشت و اتهام بی اساس به این دین نوشتم لطفا اگر دوست داشتین آن مطالب را بخوانید.
    تا درودی دیگر برود.
    اون سگ نقش مانع رو داره باید از کنارش رد شی درست میگی اگه سنگ پرتاب کنی سر به دنبالت میزاره و تو مسیر رو گم می کنی
  • کلک دلنویس آمینــــا
  • مادرم خواب دید که من درخت تاکم. تنم سبز است

    و از هر سرانگشتم، خوشه های سرخ انگور آویزان

    مادرم شاد شد از این خواب و آن را به آب گفت

    فردای آن روز، خواب مادرم تعبیر شد و من دیدم اینجا باغچه ای است

    و عمری ست که من ریشه در خاک دارم

    ناگزیر دستهایم جوانه زد و تنم، ترک خورد و پاهایم عمق را به جستجو رفت

    و از آن پس تاکی که همسایه ما بود، رفیقم شد

    و او بود که به من گفت: همه عالم می روند و همه عالم می دوند

    پس تو هم رفتن و دویدن بیاموز

    من خندیدم و گفتم: اما چگونه بدویم و چگونه برویم

    که ما درختیم و پاهایمان در بند
    او گفت: هر کس اما به نوعی می دود. آسمان به گونه ای می دود

    و کوه به گونه ای و درخت به نوعی

    تو هم باید از غورگی تا انگوری بدوی

    و ما از صبح تا غروب دویدیم. از غروب تا شب دویدیم و از شب تا سحر

    زیر داغی آفتاب دویدیم و زیر خنکی ماه، دویدیم. همه بهار را دویدیم و همه تابستان را
    وقتی دیگران خسته بودند، ما می دویدیم. وقتی دیگران نشسته بودند،

    ما می دویدیم و وقتی همه در خواب بودند، ما می دویدیم

    تب می کردیم و گُر می گرفتیم و می سوختیم و می دویدیم

    هیچ کس اما دویدن ما را نمی دید

    هیچ کس دویدن حبّه انگوری را برای رسیدن نمی بیند

    و سرانجام رسیدیم

    و سرانجام خامی سبز ما به سرخی پختگی رسید

    و سرانجام هر غوره، انگوری شد

    من از این رسیدن شاد بودم، تاکِ همسایه اما شاد نبود و به من گفت

    تو نمی رسی مگر اینکه از این میوه های رسیده ات، بگذری

    و به دست نمی آوری مگر آنچه را به دست آورده ای، از دست بدهی

    و نصیبی به تو نمی رسد مگر آنکه نصیبت را ببخشی

    و ما از دست دادیم و گذشتیم و بخشیدیم؛ همه داروندار تابستان مان را

    مادرم خواب دید که من تاکم. تنم زرد است و بی برگ و بار؛

    مادرم اندوهگین شد و خوابش را به هیچ کس نگفت

    فردای آن روز اما خواب مادرم تعبیر شد و من دیدم که درختی ام بی برگ و بی میوه

    و همان روز بود که پاییز آمد و بالاپوشی برایم آورد و آن را بر دوشم انداخت و به نرمی گفت

    خدا سلام رساند و گفت : مبارکت باد ؛ که تو اکنون داراترین درختی

    و چه زیباست که هیچ کس نمی داند تو آن پادشاهی که برای رسیدن به این

    همه بی چیزی تا کجاها دویدی
    درست ولی نه همیشه , بعضی وقتا لازمه بایستی و مبارزه کنی
    جمله خیلی جالبی بود ممنونم که به من سر زدی !
    ُلام دوست عزیز ممنون میشم اگه این عکسو برای چن روز توی وبلاگتون قرار بدین اینم آدرسش:

    http://tandisdownload.com/wp-content/themes/tak%20mob/images/ads120.gif
    با سلام و عرض ادب
    خسته نباشی

    وجدانن راست گفتی این جمله را

    سگا و پارسشونو باید گذاشتو گذشت

    و میدانیم سگی که زیاد پارس کن نمیگیرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">