مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من به تو محتاجم ....

من به تو محتاجم ....
 مثل بارون که به ابر و خورشید .....

 مثل شبنم که به گل .....

 مثل تاریکی شب به نوری در صبح .....

 من به تو محتاجم .....

  به تو و خنده ی تو ..

  تا همیشه تو بخند ....

  • ۸۹/۰۶/۱۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۱)

  • بزرگترین مرجع دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم ، فیلم وسریال های ایرانی ،جدیدترین آهنگ ها و آلبوم ها ، دانلود موزیک ویدیوها،دانلود با لینک مستقیم ، بهترین کلیپ ها،دانلود با لینک مستقیم ؛ عکس و پوستر وهرچی دلت بخواد...........
    دوست عزیز سلام نماز روزه قبول باشه .
    وبلاگ زیبایی دارید .امیدوارم همیشه پایدار و سر بلند باشید. خوشحال می شم از سایت من هم دیدن کنید
    .

    با آرزوی مموفقیت برای شما .
    سلام این کدی که داری بهترنها رو میگم میشه به من هم بدی
    سلام مسافر غریب:
    وبلاگت رو خوندم واقعا حال داد قشنگ بود بهم فاز داد.
    وبلاگت یکمی از تنهاییمام رو از یادم برد.
    خوشحال میشم بیای وبلاگم
    سلام خوبی نمی دونستی اسمت جزو لینکهای من است منتها خیلی وقته نتونستم باهات تماس بگیرم .خوشحالم که منو قابل میدونی من هنوز خیلی مونده به پای شما با تجربه ها در وبلاگ برسم .مطلبت زیبا بود یک قطعه ادبی موثر موفق باشی باز هم به من سربزن
    سلام
    ممنون که سر زدی
    آپ جدیدت خیلی قشنگ بود همچنین اهنگه عالی بود
    اگه دوست داشتی منو با عاشقانه های الهه بلینک و بگو شما رو با چه اسمی بلینکم
    ممنون عزیزم
    بای
  • وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات
  • سلام به شما دوست عزیز

    وبلاگ مفیدی داری . اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان "وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات" لینک کن و عنوان خودت رو در نظرات وبلاگم ارسال کن تا شما هم به لینکستان من بپیوندی ...
    منتظرت هستم

    www.biya2it.blogfa.com
    سلام جانم
    من از وبلاگ شما بازدید کردم خیلی خوشم اومد
    شما هم لطفا از سایت من بازدید کنید و اگر من را لینک کنید ممنون می شم
    با تشکر
    سلام دوست خوبم...وبلاگ معرکه ای داری...بهت تبریک میگم.اگه دلت خواست یه سر به وبلاگم بزن.
    موفق باشی
  • راه اندازی سایت با قیمت فوق العاده
  • ُسلام دوست عزیز

    اگر می خواهید فقط با پرداخت سالانه 9500 تومان سایت بزنید با آی دی زیر تماس بگیرید اگر آن نبود اد کنید
    amolhost_com

    یا وارد سایت زیر شوید
    www.amolhost.com

    برای سایت دار شدن فقط یک قدم فاصله دارید
    باسلام
    اگرحاضربه تبادل لینک ، لوگو و بنرهستیدمی توانید مرا با نام .::دانلودستان::.
    لینک کرده و سپس بگویید که شما را با چه نامی لینک کنم .
    در پایین هم کدبنر من هست
    ومی توانید این کدرادر وبلاگتان کپی کرده و سپس کد بنر خودرابدهید تا من هم دروبلاگم کپی کنم .
    اگرمی خواهید بنرهای وبلاگم که درسایزهای متفاوت ساخته شده راببینیدویکی رابردارید
    به آدرس وبلاگم بیایید .
    آدرس ما :www.danlodestan.tk
    helli2dore16.blogfa.com
    ممنون

    یاعلی

    type="text/javascript">style="display:none;">Generate your flash banner free online
    فروش ویژه اسپمر بلاگفا فقط 1000تومان عجله کنید الان منصرف می شم پس زود باش که آتیش زدم به
    مالم

    با این اسپمر می تونی به سرعت برای وبلاگ های دیگر نظر بفرستی و تبلیغ وبلاگ خودت را بکنی
    وبلاگ خوبی داری
    به من هم سر بزن
    اگر با تبادل لینک موافق بودی منرو با نام بهترین فروشگاه اینترنتی لینک کن و بعد بگو با چه نامی لینکت کنم
    برای خندیدن ، برای گریه کردن ، برای بودن ، برای ماندن . محبوبم حتی برای نفس کشیدن به تو محتاجم . مرا دریاب ...
  • تـــاهــــا
  • باران بهاری
    پرآب کرده لانه ی کبوتر را
    کبوتر
    به تماشای بهار رفته است.

    روزگارت تا همیشه ی روزگاران نو باد.

    وب زیبایی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر دوست داشتی که منو لینک کنی لطفا" با نام لــحـظــه های تـنـهایـی منو لینک کن بعد به من بگو شمارو با چه اسمی لینک کنم.
    با تشکر موفق,پیروز و شاد باشی
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربا ن


    زیباست ساده و روان
  • یه دختر ارشد !
  • سلام
    ممنون که به وب ما سر زدین .
    نظر لطف شماست !! ولی باید بلوک پنجی باشید تا بدونید اینا یعنی چی ؟؟!!!
    بازهم منتظر نظراتتون هستم .
    قابل توجه مدیران محترم وب سایتها و وبلاگ های ایرانی


    به امید موفقیت و دیدار شما در خانه تجارت

    مدیریت خانه تجارت
    این روزها پر است از دلتنگی ها و پریشانی ها ... این روزها پر است از تپش های مداوم قلبی

    که دارد از پا می افتد انگار ... این روزها همه اش تنهایی ست، همه اش بارانی ست، ...
    دوست مهربان ام

    بیا ببین سایه فاصله ها

    چه به روزم آورده

    با احترام
    سلام
    طاعات وعباداتتون قبول
    عیدتان مبارک
  • الهه ناز•`*•.¸
  • _____ (¯ `•?.•´¯)
    _____ (_.•´/|\`•._)
    _______ (_.:._)__(¯`:´¯)
    __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
    (¯ `•I?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
    (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
    __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
    ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
    _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
    ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
    ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
    _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
    ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
    ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
    ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
    ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
    __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
    ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
    ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
    ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
    ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
    _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
    ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
    ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
    ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
    با سلام

    از سایت زیر دیدن فرمایید:

    www.erfan-darmani.ir
    http://www.irexpert.ir/Webforms/Community/Community.aspx?ID=1892
    سلام مسافر غریب وبلاگ خوبی داری همیشه تو زندگی لبخند بزن روی پاهای خودت ویستا و همیشه به خدا محتاج باش نه بندگان خدا که اگه به بنده محتاج بشی هیچ وقت به مقصد نمی رسی
    سلام وبلاگ زیبا و پر محتوایی بود عنوان وبلاگتان هم جالب بود خوشم اومد. راستی شعرهای عاشقانه ای که یک دختر و پسر از 2000 کیلومتر اونور تر بهم میدن باید برای شما جالب باشه پس حتما به وبلاگ من بیا متشکرم خدانگهدار
    میروم
    شاید همین روزها...
    سلام...
    وب قشنگی داری..
    منتظرت هستم...
    لینکت کردم.
    من به تو محتاجم ....
    مثل بارون که به ابر و خورشید .....

    خیلی جالبه یه سر به ما هم بزن
    ممنون از لطفت واقعا که من به تو محتاجم .....
    مثل بارون که به ابر وخورشید.....
    زیبا بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">