مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تو نیستی

تو نیستی. من تمام درد و غمم را می‌گذارم به حساب نبودن تو.

حتی اگر اصرار هم کردم برنگرد که نفهمم بودنت هیچ دردی از من دوا نمی‌کند.

 

  • ۸۹/۰۶/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۵)

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به ما سر بزنی
منتظرم
راستی نظر یادت نره
سلام ممنون از حضورت
وب جالبی داری
موفق باشی
سلام ممنونم که به وب من سر زدی
ببین اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام تاپ وب لینک کن
بعد بیا بگو دوست داری با چه اسمی لینک بشی
بهت سر زدم
سلام
ممنون از حضورت
تبادل لینک//؟؟؟
سلام دوست عزیز
به نظرم اقتباس مطالب از جاهای دیگه اگر همراه با ذکر منبع باشه قشنگتره، یک پیشنهاد دوستانه بود، همین!
آمدم عزیز دل

وبلاگ توپی داری

بازم بیا
سلام.
درخواست تبادل لینک داده بودید که من هم قبول کردم و شما رو لینک کردم.ولی شما منو لینک نکردید.اگه هر چه زودتر اقدام نکنید لینکتون پاک میشه.
ممنون.
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

سرعت بالای اینترنت را با گروه بازرگانی رویال تجربه کنید.

http://royaltrading.tk
نوشته هات غمگین ترم کرد.
سلام مسافر غریب
ممنون که توی هوای بارونی من قدم زدی
گاهی اگر بودن کسی باعث از بین رفتن درد هایمان نمی شود شاید موجب فراموش کردنشان باشد و فرصتی برای خنده ای از عمق وجود
مرسی که به وبلاگم نظر دادی وبلاگ خیلی زیبایی داری بازم به وبلاگم بیا
khaheshan to ki hasti
سلام زیبا بود
  • وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات
  • سلام به شما دوست عزیز
    از مطالبت بازدید کردم ، وبلاگ مفیدی داری ...
    اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان "وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات" لینک کن بعد عنوان پیشنهادی خودتو در نظرات وبلاگم ارسال کن تا در کمتر از 24 ساعت در لینکستان وبلاگم قرار بگیری و بازدید وبلاگ هامون بالا بره ...
    وبلاگ من هر روز با مطالب جدید و جذاب بروزرسانی میشه ...
    www.biya2it.blogfa.com
    Alinarc70@yahoo.com
    سلام آپم
  • وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات
  • سلام به شما دوست عزیز
    از مطالبت بازدید کردم ، وبلاگ مفیدی داری ...
    اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان "وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات" لینک کن بعد عنوان پیشنهادی خودتو در نظرات وبلاگم ارسال کن تا در کمتر از 24 ساعت در لینکستان وبلاگم قرار بگیری و بازدید وبلاگ هامون بالا بره ...
    وبلاگ من هر روز با مطالب جدید و جذاب بروزرسانی میشه ...
    www.biya2it.blogfa.com
    Alinarc70@yahoo.com
    ba salam
    dooste aziz webloge khoobi dari.khosh hal misham be weblogam sar bezani.video haye naabi az googoosh daram.motmaenam barat jalebe
    montazeretamaaaa!!age mayel boodi tabadole link konim
    شریف ترین دلها دلی است که
    اندیشه آزار کسان در آن نباشد
    ...........زرتشت ............
  • تنها با 5000 تومان پولدار شوید
  • سلام دوست عزیز

    می خواستم یک روش جدید ،اصولی و کاملا منطقی در کسب درآمد رو بهت معرفی کنم

    با کمترین سرمایه ی ممکنم میشه پولدار شد

    فقط لطفا پیش داوری نکن
    اول وبلاگ رو کامل بخون بعد تصمیم بگیر که خدایی نکرده یک فرصت خوب تو زندگیتو از دست ندی

    پیروز و موفق باشی

    http://www.eptc.mihanblog.com/post/8
    سلام مسافر عزیز
    خیلی وبت جالبه
    خوشحال میشم پیشم بیای
    اگه دوست داری تبادل لینک کنیم
    منتظرتم
    بای
  • skylove(کیامرث)
  • sسلام ممنون از حضور گرمت.
    اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با نام SKYLOVE بلینک.
    بعدشم خبرم کن تا با چه اسمی بلینکمت.

    Have a nice time
    سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی مطالب جالب ومفیدی تو وبلاگت هست
    اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن

    سلام
    خدا قوت
    ناتوان ترین مردم کسی است که در دوست یابی ناتوان و از او ناتوان تر آنکه دوستان خود را از دست بدهد .
    حکمت 12 نهج البلاغه
  • سرزمین زیبای من تالش
  • سلام
    ممنونم که به من سر زدی. وب خوبی و معلومه روش زحمت زیادی میکشی. موفق باشی
    سلام.مرسی که بهم سر زدی.خوشحال میشم بازم بیای
    سلام مسافر غریب
    وب خیلی قشنگی دارین خوشحال میشم به کلبه فقیرانه من هم سر بزنید.من هم قصه صفرم رو می نویسم.
    در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست
    سلام!
    ممنون که واسم نظر گذاشتید
    هر روز به من سر بزنید.
    من منتظر نذراتتان هستم
    سلام خوبی؟؟؟
    وبه باحالی داری ممنون که سرزدی...حالا شایداپ کنم ولی شایدم نه...
    بای
    درود

    جالب بود مسافر غریب
    دلتنگ نباش من باهاتم
    سلاااام:
    ممنون که سر زدید شاد باشید و سبز
    سلام
    ممنون از حضورتان

    همه مسافریم و غریب

    زیبا بود
    سلام,خسته نباشی.شعرهاتو خوندم,خوب بود فقط بعضی جاها مشکل قافیه داشتی,اون شعری هم که تضمین داشت زبان خودت محاوره ای بود و زبان شاعر اون ادبی.امیدوارم بیشتر از اینا موفق باشی.
  • کلک دلنویس آمینا
  • می توانی بروی قصه و رویا بشوی
    راهی دورترین گوشه ی دنیا بشوی
    بعد از این ، مرگ ، نفسهای مرا می شمرد
    فقط از این نگرانم ، که تو تنها بشوی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">