مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

غریب است دوست داشتن

غریب است دوست داشتن.

و عجیب‌تر از آن است، دوست داشته شدن...

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...

و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛

به بازیش می‌گیریم

هرچه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر،

هرچه او دل نازکتر، ما بی‌رحم‌‌تر.

 تقصیر از ما نیست؛

تمامیِ قصه‌هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند
                 

  • ۸۹/۰۶/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۷)

با تمام وجود نوشته ات رو حس کردم عزیزم.
شاید بهترین راه دوست داشتن بی آن که دوست بداند / باشد
سلاااااااااااااااااام.

خشکل بود.

آپم

بدووووووووووو
به نام خدا
با سلام به دوست گرامی ممنون از لطفتون
دل ما را تو را بخدا خون نکنید که واقعآ دل خون هستیم از این وضع و اوضاع اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی
چی بگم والله حرف آنقدر زیاده که دهنم جا نمی شه همشو بگم
فعلاَ
ارادتمند شما
باسلام
اگرحاضربه تبادل لینک ، لوگو و بنرهستیدمی توانید مرا با نام .::دانلودستان::.
لینک کرده و سپس بگویید که شما را با چه نامی لینک کنم .
در پایین هم کدبنر من هست
ومی توانید این کدرادر وبلاگتان کپی کرده و سپس کد بنر خودرابدهید تا من هم دروبلاگم کپی کنم .
اگرمی خواهید بنرهای وبلاگم که درسایزهای متفاوت ساخته شده راببینیدویکی رابردارید
به آدرس وبلاگم بیایید .
در ضمن ما جدیدا یک لینک باکس درست کردیم که اسمش لینک باکس دانلودستانه
اگر دوست داشتی می تونی کدش رو در وبلاگت کژی کنی بعد لینکت رو ثبت کنی
اینو بگم که اگر کد لینک باکس تو وبت نباشه لینکت از لینک باکس حذف می شه
کدش هم در پایین وجود داره می تونی برش داره
آدرس ما :www.danlodestan.tk
helli2dore16.blogfa.com
ممنون

یاعلی
برای دیدن بنرها و لوگوها لطفا به این ادرس مراجعه فرمایید


http://helli2dore16.blogfa.com/page/danlodestan-banners.aspx
سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی
وبلاگ تون بسیار زیبا همراه با مطالبی جالبه
موفق باشید
سلام!
خوبی؟
بهتر نیست در سیستم میمند بلاگ وبلاگ بنویسی؟
چون امکاناتش فوقالعاده هست.
امتحانش که ضرر نداره 5 دقیقه وقتت رو بیشتر نمیگیره
سلام
گفته بودید به سایت شما سری بزنم .
بسیار مشتاق شدم اگر موافق باشید آن را لینک کنم ؟
با تشکر
سلام
واقعا زیبا بود ....


بوی باران تازه می آید
نکند بوی چشم تر باشد
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    لذت بردم


    اما خوشا دوست داشته شدن

    خوشا لحظه ای که به تکیه ی عشق کسی به خودت نفس می کشی


    زیباست این جملات


    تبریک
    سلام دوست عزیز.
    با تبادل لینک ترافیک بهتری را برای سایت خود رقم بزنید.تعداد بازدید کنندکان از نظر بازدیدکنندگان حائز اهمیت است.
    لینک ما را در بین لینک های سایت خود قرار دهید تا ما نیز متقابلا همین کار را برای شما انجام دهیم.
    به برتری بیندیش!

    قرعه کشی 200 تومانی
    http://www.ghore.ir
    سرویس VPN به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق یک سرور خارجی در کشور آمریکا به شبکه
    سراسری اینترنت متصل شوید .
    این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت
    یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت،
    درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور
    آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید و بدون
    هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی در دنیای اینترنت قدم بزنید . و بدون هیچ نگرانی با سرعت بالا
    به گشت و گذار بپردازید.




    VPN مجانی دارای محدودیت 10 دقیقه ای :

    برای اطلاعات بیشتر به ادرس سایت مراجعه نمایید



    شرایط ویژه برای استفاده از VPN مجانی بدون محدودیت :

    مدیران سایت ها و وبلاگ هایی که بازدید روزانه ی آنها حداقل 2000 نفر میباشد میتوانند با قرار دادن بنر ایران
    وی پی ان در سایت و یا وبلاگ خود اکانت مجانی VPN بدون محدودیت دریافت کنند.برای اطلاعات بیشتر با آی
    دی "iran_vpn_iran" تماس بگیرید



    شرایط خرید VPN :

    برای خرید VPN بدون محدودیت زمانی با شرایط مختلف با آی دی "iran_vpn_iran" تماس بگیرید
    سلام و درود به خاطر وبلاگ بی نهایت زیباتون


    به ما هم سر بزن عزیز

    راستی نظر یادت نره ....

    رنک ما 3 آمار +20000
    سبز باشید
    سلام ممنون که خبرم کردی آپ خیلی خوبی بود بازم بهم سر بزن
    یاعلی
    سلام خیلی قشنگه
    واقعا میگم
    مخصوصا اهنگی که گذاشتی
    من لینکت کردم
    اگه میشه تو هم منو لینک کن
    ممنون
    سلام
    واقعا خیلی قشنگ بود
    خوشحال میشم با اسم یاس لینکم کنی
    سلام واقعا عالی بود ممنون که خبرم کردی!!
  • جامانده در باران
  • khondam....kash yekam be man pedram birahmi yad midad shayd emrozhalam ingone nabod...mamnon bekhone deltangi ye dokhtar shekaste sar zadi
    سلام.طبق دستورتون اومدم.
    زیبا بود و شاید برای کسانی که منتظر چنین رخ دادی هستند ، حقیقت...
    شاد باشید.
    please think more positive
    salammmmmmmm
    khobi?
    kheyli ghashange shera va matalebet
    moafagh bashi doste khobam
  • وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات
  • سلام دوست عزیز . از مطالب وبلاگت بازدید کردم و لذت بردم .
    امید وارم که همین طوری به کارت ادامه بدی و هر روز بهتر بشی .
    وبلاگ منم در زمینه آی تــی ، آموزش کامپیوتر و تازه های رایانه ای
    , مقالات الکترونیکی ، دانلود نرم افزار و ترفند کامپیوتر و مبایل در
    حال فعالیت است . خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی ...
    اگه خواستی میتونی وبلاگ منو با عنوان "وبلاگ کامپیوتر و ارتباطات" لینک کنی .
    با تشکر از زحمات شما ....
    www.Biya2it.blogfa
    Alinarc70@yahoo.com
    سلام عالی بود مر30
    سلام دوست خوبم
    من خیلی دلم میخواد با شما تبادل لینک داشته باشم. اگه دوست داشته باشین میتونین ما رو با اسم بهارنارنج لینک کنین و به ما هم اطلاع بدین که شما رو با چه عنوانی لینک کنیم.
    گلهای بهارنارنج تقدیم شما باد....
    سلام
    خوشا به حال گیاهان
    که عاشق نورند
    ودست نور
    روی شانه آنهاست
    (سهراب)
  • بهرام مژدهی
  • سلام خواندمت زیبا بود موفق باشی
    سلام
    مرسی خبر دادید
    عالی بود امیدوارم همیشه موفق باشید
    وبلاگت عالیه به خدا کم مونده گریه ام بگیره من لینکت کردم
    نه دیگه انقدر هم غمگین و بی قدرنیست عشق
  • مهدی محمودی
  • با سلام . با تموم وجود دوست داشتنم را دوست دارم . . . از اینکه کسی رو دوست دارم و این همه دغدغه و تشویش دارم ولی باز هم لذت می برم ! !
    امیدوارم همه افراد دوست داشتن را تجربه کنند . . . . دوست داشتن را تجربه کنند . . . دوست داشتن را . . عشق نه . . . فقط دوست داشتن را.
    سللللللللللللللللللللللام گلم

    خیلی عالی بود.....و خیلی رمانتیک

    راستی ممنون از اینکه به وبم اومدی.....موفق باشی

    بدرود
    سلام
    من به پایان دگر نیندیشم، که همین دوست داشتن زیباست.
    شاد باشید.
    با سلام وخسته نباشید از وبلاگتان دیدن کردم خوب است و از این که و بلاگ من دیدن کردید متشکرم
    سلام.
    سریال های کره ای جدید فقط در آجا-آجا.نت!
    09360339044
    AJA-AJA.NET
    (از مدیر عزیز وبلاگ برای تایید نظر تشکر میکینم.)
  • بانوی اردی بهشت
  • سلام
    مطلبتون خیلی قشنگه شبیه شعر سیب که تو وبلاگم گذاشتم
    اگر بخونیدش حتما لذت می برید
    موفق باشید.
    سلام عزیزم وبت گشنگه لینکیدمت مایلی با اسم غم وعشق لینکم کن
    تو نیستی. من تمام درد و غمم را می‌گذارم به حساب نبودن تو.

    حتی اگر اصرار هم کردم برنگرد که نفهمم بودنت هیچ دردی از من دوا نمی‌کند.
    نوشته ی خود شماست. پس جای هیچ گله ای نداشته باشید اگر نمی آید.
    سلام
    احوال شما؟
    سپاس از سر زدنت
  • محمد رهنما
  • ...
    سلاااااااااااااااااااااام....
    وبلاگ شما خیییییییییلی پر محتوا و مفیده.
    ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی!!!!!!
    پیروز باشی و سر بلند...
    سلام دوست عزیز
    ممنون که به وبم سرزدیوب زیبایی داری
    راستی بازم پیش من بیا خوشحال میشم
    بای
  • مهدی فاطمه پس کی می آیی؟
  • سلام
    ____________$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$$
    _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
    ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
    ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
    ______$$$__$$__$$$______________$$$$
    ___________$$____$_______________$
    ____________$$____$______________$
    _____________$$___$$$__________$$
    _______________$$$_$$$$$$_$$$$$
    ________________$$____$$_$$$$$
    _______________$$$$$___$$$$$$$$$$
    _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
    _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
    ______________$$$__$___$$$______$$$$
    ______________$$$_$__________$$_$$$$
    ______________$$$$$_________$$$$_$_$
    _______________$$$$__________$$$__$$
    _____$$$$_________$________________$
    ___$$$___$$______$$$_____________$$
    __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
    _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
    _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
    _$$_____$___$___$$$$____$____$$
    __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
    __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
    ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
    ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
    _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
    ______$$____$__$$$____$__________________$
    _______$____$__$_______$$______________$$
    _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

    واسه آقا دعا کنین که خیلی تنهاست
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    یا علی
  • سایه سپید
  • خوندن این سروده دلم رو بدجور سوزوند....و اشکم رو جاری کرد
    سلام خیلی زیبا بود
    باز هم منتظرتم
    ممنون که از وبلاگم دیدن کردی ولی نظری ندادی من چند روزه که راش انداختم ممنون میشم هرزگاهی بهش سر بزنی
    سلام
    جالب بود
    تو هم خواستی شعرای باحال بخونی یه سر به ما بزن
  • مهر افرین
  • سلامی به رنگارنگی پاییز
    اومدم ، حرفاتو گوش کردم
    قشنگ بود لذت بردم
    بازم میام
    سلام
    انسان چه موجود ضعیفی است که شنیده های کودکی او عمل دوران بزرگی او می شود.

    پس کجاست انسانی که تمام هستی را در تسخیر خود در آورده ؟؟؟

    اگر بودنش اینگونه است بهتر که نباشد.



    با آرزوی موفقیت
  • کلک دلنویس آمینا
  • در ظلمات مانده بودم
    بوی تو پیچید در دلم
    روشن شد همه جا
    تو را دیدم
    بوی تو رفت و رفت
    محبوبه شب ام
    کاش
    در ظلمات مانده بودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">