مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

و پاییز سیاه آمد

و پاییز سیاه آمد

چه غمگین مهرماه آمد

دلم ازغصه می میرد

و بغضم در گلو راه نفس را سخت می گیرد

کجا هستی؟ کجاهستی؟

نمی بینی که غمگینم

نمی بینی که تنهایم

تو تنها یاورم بودی

و در این روزگار سخت وانفسای بی باور

تو تنها باورم بودی

دل تنهای سرد من

سپاه غم به تاراج تو می تازد

نشان از می نمی بینم

که با ساقی بهم سازیم و بنیادش براندازیم

صدای نرم باران پیکرم را سخت می کوبد

چرا دیگر نشانی از محبت ها نمی بینم؟

دلم ازغصه لبریز است،صدای استخوان برگهای خشک

در زیر قدمهایم،بگوشم باز می گوید که پاییز است

 

  • ۸۹/۰۷/۰۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۱)

  • رویای صورتی...
  • سلام وب خیلی خوبی دارین بازم بیین
    ..
    که همین دوست داشتن زیباست

    زیبا بود
  • مُلک اراک
  • زیبا بود

    موق باشی
    پاییز...
    در پی آن نگاه های بلند
    حسرتی ماند و
    آه های بلند . . . .

    زیبا بود
    سایت جالبی داری .
    شعرت هم قشنگ بود.
    من تو رو لینک کردم. اگه خواستی لینکم کن.
    سلام مرسی مسافر که بهم سر زدی
    واقعا از مطالبت لذت بردم.
    بازم به ما سر بزن
    سلام
    چه قشنگ
    واقعا عالی بود
  • معمارکوچولو
  • غمگین بود من خودم این روزا دلم گرفته
    سلام.
    ممنون از نظرتون
    ولی می خواستم بدونم همین جوری گذری آمدید؟
  • تفهم عاقل
  • بسیار زیبا بود
    فکر کنم اسمتو از روی شعر معروف سهراب گذاشتی درسته ؟
  • محمود رضائی
  • تو هم عاشقی به خدا

    من با عاشقا نمی پلکم چون ممکنه گول بخورم
    از انکه به من سر زدی ممنون
    شعرای زیبایی داری
    بازم بنویس
    بازم میام.
    ey jan mer30 aliiye
    سلام خوبی ؟
    ممنون که سر زدی وب واقعا عالی داری اگه خواستی تبادل لینک کنیم
    فعلا با اجازه
    و باز پائیز و لحظه ها از نام تو لبریز ای شکوه یادت شورانگیز دراین هراس سرد مهرت افزون و پائیزت مبارک
    شعرخودم تقدیم شما اینم بدونین که همه ی پائیزا تاراج غم نبوده کارای خومدمونه که علت غمهاست
    همدیگه رو می شناسیم؟!
    اولین باره که به وبلاگت سر می زنم واقعا دلچسب بود رفیق .از شادیهای روزگار هم بگووووووووووووووووووووووووووووو شاید شاد شدیم
  • مجید اصلانی
  • از این که به وبلاگ من " بوشهر شاهراه فوتبال فردای ایران " سر زدید و مارا مورد لطف قرار دادید بسیار سپاس .
    دوست عزیز دغدغه نسل فردایی های ایران مارا وا می دارد که در هر مقوله که امکان دارد مسیر را هموار نماییم تا ایران عزیز هم چنان در صفحه تاریخ جهانی هم چون مروارید بدرخشد این حق ماست که بدرخشیم وبه افتخاراتمان در طول تاریخ بنازیم
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    دست شما درد نکنه بازم بنویسید
  • کلک دلنویس آمینا
  • گلوی آدم را

    باید گاهی بتراشند

    تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود.

    دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

    که در گلوی آدم است

    دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">