مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر غریب من جاده زندگیت کجاست

مسافر غریب من جاده زندگیت کجاست 

بگو که مقصد دلت تو خونه فرشته هاست

چه قصه ها گفتی برام از روزگار نالوتی

گفتی دیگه خسته شدم از عشقهای دروغکی

سفر یه جور شکایت به خنده های دیگران

چقدر دلم خسته اس کنار من بمون

حرفهای من هنوز ناتمام تا نگاه می کنم وقت رفتن است

باز هم همون حکایت همیشگی

پیش از اونکه با خبر بشم لحظه عزیمت تو ناگزیر میشه

تو کوله بار خستگی که پر شده از خاطره

یه قلبی هست که می شکنه

بهت میگه یه حس کور که از این بیچاره دل بکن

دیو فریب سرنوشت می خواهد تو رو جدا کنه 

یکی میگه کاشکی نره منم میگم خدا کنه خدا کنه خدا کنه

 

  • ۸۹/۰۷/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

سلام دوست عزیز

-
سلام رفیق بابا دل ما همین طوریشم گرفته تو هم میخای نمک پاشش بشی؟
سلام
گفتی منتظری اومدم از انتظار درت بیارم
تو پست قبلی به پاییز گفتی سیاه ، فصل به این رنگارنگی کجاش سیاهه؟
تو لحظه های بی کسی ، کسی یارت نمیشه
وقتی اینو میفهمی ، که زندگیت تموم شه
اگه دوست داشتی خبر بده لینکت کنم
در پناه مهرافرین ، مهرافرین باشید
ممنون که بهم سر زدی .وبلاگ خوشکلی داری.امیدوارم موفق باشی.
سلام
مرسی که بهم خبر دادی
ژست قشنگی بود
زندگی همینه ما باید سعی کنیم که به همه عشق بورزیم سخته ولی سعی کن ..تا اونجا که می تونی
.
راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم
اس ام اس
لینکم کن
.موفق باشی.
سلام دوست عزیز اصلا به وبلگم سر نمیزنی مطالبت جالبه ولی حیف که همشون غمگین و غریبن
سلام
شعر قشنگیه
عشقای دروغکی دل خیلیامونو فشرده کرده و خودمون رو پژمرده
اما باید زندگی کرد
باید مقاومت کرد
شاد باشی و همیشه سبز
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    .
    .خواندمت زیبا بود
    .
    .دل کاغذی منتظر قدم شماست
    .
    ..
    .
    .
    .به روزم با احترام
    سلام .
    واقعا وب زیبایی دارین .
    بما هم سر بزنید .
    سلام.
    مطلبت خیلی خوب بود.
    به ما هم یه سر بزن.
    سلام -خسته نباشی
    وب خوبی دارید-قشنگ و قابل تامل
    پذیرای حضور گرم شما در وبلاگی متفاوت با نظرات دلگرم کننده شما هستم.
    در صورت شرکت در نظر سنجی کلی-(در پایین وبلاگ) از جوایزی بهره مند خواهید شد.
    وب دلنشینی دارید.
    راستی اگه اهل موسیقی هستین یه وب هم به آدرس
    http://pooya-music.blogfa.com/ دارم.بد نیست یه سری بزنید


    پیروز باشید
  • کلک دلنویس آمینا
  • اشتباه

    تداعی عبور لحظه هاست

    وقتی که چشمانت

    به آینه های خیس می نگرند!!
    سلام. من حدود ۱۰ ساله که دنبال این آهنگم. اسم تواننده ی اینو میدونید؟ 😭😭😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">